Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛سعید شَعرباف تبریزی،در بازدید از مجموعه مهدیه صاحب‌الزمان (عج) کرمان که با حضور محمدمهدی زاهدی،نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، و اعضای هیأت امنای مسجد صاحب‌الزمان (عج) انجام گرفت،با اشاره به تدوین طرحی ویژه برای محدودۀ پردیسان قائم و گلزار شهدا توسط قرارگاه خاتم گفت:مقرر شده این طرح در بازه زمانی شش‌ماهه توسط قرارگاه خاتم آماده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود:در طراحی و اجرای این طرح، سپاه قدس،بنیاد مکتب سردار دل‌ها و سایر ارگان‌ها نقش دارند؛ضمن اینکه شهرداری کرمان هم در راستای بخشی از اجرای این طرح،به وظیفه خود عمل خواهد کرد.
شهردار کرمان ادامه داد:در طراحی این محدوده،قطعاً از زیرگذر«گنبد جبلیه»تا گلزار شهدا پیاده‌راه خواهد بود؛بنابراین با توجه به قرار گرفتن در آستانه سالگرد شهادت سردار دل‌ها،حاشیه این مسیر در حال اصلاح و آماده‌سازی است.
شَعرباف تبریزی،بیان کرد:همچنین با آستان قدس رضوی در حال مذاکره هستیم تا در ایام هفته مقاومت و سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی،چند خودروی«ون برقی»را برای جابه‌جایی سالمندان در این مسیر تا گلزار شهدا، در اختیار ما قرار دهد.
وی افزود:علاوه بر اختصاص اتوبوس برای حمل‌و‌نقل شهروندان تا گلزار شهدا، برای تنظیف محدوده گلزار شهدا و سرویس‌های بهداشتی نیز نیرو در اختیار مجموعه قرار خواهیم داد.
لازم به ذکر است؛سعید شعرباف تبریزی،شهردار کرمان،به‌همراه محمدمهدی زاهدی،نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی و اعضای هیأت امنای مهدیه صاحب‌الزمان عجل‌الله‌فرجه،از مجموعه مهدیه بازدید کردند.
در این بازدید همچنین ازسوی اعضای هیأت امنای مهدیه صاحب‌الزمان (عج)،گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های این مجموعه ارایه شد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: شهردار کرمان صاحب الزمان گلزار شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۸۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جامعه باید نحوه ارتباط با گروه‌های ویژه را آموزش ببیند

محمدمهدی فداکار صبح چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه در نخستین همایش هم‌بینایی و زیستی نو به میزبانی موسسه نگاه آفتاب مهر کرمان  گفت: ضرورت توسعه همه جانبه ایجاب می‌کند که همه با هم پیش برویم و توسعه انسانی، مهم‌ترین بُعد آن است و در این بین آموزش به عنوان اصلی‌ترین مسئله محسوب می‌شود.

وی به اهمیت فعالیت‌های علمی، پژوهشی برای پیشبرد برنامه اشاره داشت و افزود: نحوه تعامل و ارتباط با گروه‌های ویژه جامعه از جمله نابینایان باید آموزش داده شود.

استاندار کرمان به طرح پروژه‌های نیازمند ورود خیران در جلسات سالانه مجمع خیران استان اشاره داشت و بر حمایت دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی از محصولات تولیدی نابینایان و کم‌بینایان تاکید کرد.

موسسه نگاه آفتاب مهر مجموعه‌ای با وسعت ۵ هزار مترمربع و کارکرد آموزشی، مهارتی، فرهنگی، ورزشی، اقامتی و درمانی است که با مشارکت خیران و شهرداری کرمان به منظور خدمت‌رسانی به نابینایان و کم‌بینایان استان کرمان راه‌اندازی شده است.

زهرا مرتضوی، مدیر موسسه نگاه آفتاب مهر گفت: این مجموعه از ۲۷ مهر ۱۴۰۲ آغاز به کار کرده و در ۶ ماه فعالیت خود، شاهد توانایی‌های باورنکردنی نابینایان در مهارت‌آموزی رشته‌های مختلف از جمله بافندگی فرش بوده است.

وی افزود: امکانات مجموعه کاملا رایگان در اختیار نابینایان قرار دارد و این علاقه و استعداد نابینایان در یادگیری به ما یاد داد که با کلاس‌های قوی‌تر و متنوع‌تر پیش برویم.

مرتضوی پیشگیری را از اهداف مهم موسسه دانست و تصریح کرد: برنامه ما بر این است که از فناوری و تکنولوژی روز برای پیشگیری از نابینایی و کم بینایی استفاده کنیم. ما حتما فراملی می‌شویم و با دنیا ارتباط گرفته و علم روز را برای نابینایان و کم بینایان خواهیم آورد.

وی بیان  کرد: توانمندسازی نابینایان و کم‌بینایان علاوه بر فراهم کردن زمینه اشتغال، اعتماد به نفس و حضور این گروه را در جامعه ایجاد می‌کند.

مدیر موسسه نگاه آفتاب مهر گفت: کارگروه‌های آموزش، اشتغال، توانمندی، حقوق شهروندی و تربیت روانی، پنج کارگروهی است که در ۲ روز همایش برگزار می‌شود تا با استفاده از کمیته‌های ذیل آن در کشور برای نابینایان کار کرده و زندگی را برای آن‌ها تسهیل کنیم.

نخستین همایش هم‌بینایی و زیستی نو  با تلاش موسسه نگاه آفتاب مهر، ۵ و ۶ اردیبهشت ماه جاری در کرمان در حال برگزاری است.  

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به مقام شهید سلیمانی و شهدای حمله تروریستی کرمان
  • گلزار شهدای خرمشهر غبارروبی شد
  • جامعه باید نحوه ارتباط با گروه‌های ویژه را آموزش ببیند
  • غبار روبی گلزار شهدا خرمشهر
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • دیدار استاندار با خانواده آخرین شهید حادثه تروریستی کرمان
  • افتتاح پایگاه آموزش قرآنی مساجد در مسجد صاحب الزمان (ع) مشهد
  • تشییع با شکوه آخرین مجروح انفجار تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • آغاز فاز دوم بهسازی خیابان مهدیه در کرمان
  • تشییع آخرین مجروح انفجار تروریستی گلزار شهدای کرمان + فیلم