Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ صادق سلیمی در جمع خبرنگاران بیان کرد: ظهر امروز ۵ آذرماه در‌ پی اعلام یک فقره تصادف فوتی در بلوار مدرس شیراز بلافاصله مأموران به همراه عوامل امدادی به محل مورد نظر اعزام شدند.

او افزود: ماموران پلبس راهور در بررسی اولیه مشاهده کردند سواری پراید با یک دستگاه موتورسیکلت که راکب و ترک نشین آن کارگر شهرداری بوده اند به شدت برخورد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راهور استان با اشاره به اینکه در این حادثه راننده پراید و یکی از سرنشینان موتورسیکلت مجروح و به بیمارستان منتقل شدند، تصریح کرد: دیگر سرنشین موتور به دلیل شدت جراحات وارده در دم فوت کرد.

سرهنگ سلیمی با اشاره به اینکه کارشناسان در صحنه حاضر و علت وقوع این حادثه را تخطی از سرعت مطمئنه از سوی راننده پراید اعلام کردند، به شهروندان هشدار داد:استفاده از کلاه ایمنی نقشی گسترده در پیشگیری از تلفات جانی راکبان موتور سیکلت در هنگام تصادف دارد.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس راهور فارس حوادث فارس تصادف رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۸۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در بجنورد برگزار می‌شود

شهردار بجنورد گفت: نخستین پیاده‌روی بزرگ خانوادگی سال ۱۴۰۳ به مناسبت هفته شورا، کار و کارگر، معلم و سلامت، روز جمعه برگزار می‌شود.

محمدعلی کشمیری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان شمالی، اظهار کرد: نخستین پیاده‌روی بزرگ خانوادگی سال ۱۴۰۳ به مناسبت هفته شورا، کار و کارگر، معلم و سلامت برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم جمعه، هفتم اردیبهشت در جاده سلامت برگزار می‌شود.

شهردار بجنورد خاطرنشان کرد: این پیاده‌روی از ساعت ۵:۳۰ دقیقه آغاز و به سمت پارک ملی بش قارداش برگزار می‌شود.

کشمیری گفت: برنامه‌های فرهنگی و تفریحی نیز در محل بش قارداش تعیین شده است.

کد خبر 746579

دیگر خبرها

  • یک کشته در برخورد تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان
  • حادثه رانندگی در محور روستایی آلبلاغ بوکان
  • ۲ مصدوم بر اثر واژگونی پراید در محور قزوین - تهران
  • یک کشته و ۳ مجروح در واژگونی پراید
  • یک فوتی بر اثر واژگونی خودروی پراید در محور شیروان به بجنورد
  • نجات راننده مصدوم محبوس از درون پراید
  • تصادف در محور روستایی بوکان ۲ کشته و مصدوم برجای گذاشت
  • مفقودی یک نفر در رودخانه چالوس صحت ندارد
  • برق جان یک کارگر را در اهر گرفت
  • پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در بجنورد برگزار می‌شود