Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@20:46:57 GMT

تصادف در شیراز یک کشته و ۲ مصدوم به جای گذاشت

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۷۸۶۷۲

تصادف در شیراز یک کشته و ۲ مصدوم به جای گذاشت

ایسنا/فارس رئیس پلیس راهور فارس اعلام کرد که بر اثر برخورد سواری پراید با یک دستگاه موتورسیکلت در بلوار "مدرس" شیراز یک نفر در دم فوت و ۲ نفر نیز مجروح و راهی بیمارستان شدند.

سرهنگ صادق سلیمی بعدازظهر جمعه ۵ آذر در گفت‌وگو با خبرنگاران بیان کرد: ظهر امروز ۵ آذرماه در پی اعلام یک فقره تصادف فوتی در بلوار "مدرس" شیراز بلافاصله مأموران به همراه عوامل امدادی به محل مورد نظر اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: ماموران پلبس راهور در بررسی اولیه مشاهده کردند سواری پراید با یک دستگاه موتورسیکلت که راکب و ترک نشین آن کارگر شهرداری بوده‌اند به شدت برخورد کرده است.

رئیس پلیس راهور فارس با اشاره به اینکه در این حادثه راننده پراید و یکی از سرنشینان موتورسیکلت مجروح و به بیمارستان منتقل شدند، عنوان کرد: دیگر سرنشین موتور به دلیل شدت جراحات وارده در دم فوت کرد.

سلیمی با اشاره به اینکه کارشناسان در صحنه حاضر و علت وقوع این حادثه را تخطی از سرعت مطمئنه از سوی راننده پراید اعلام کردند، به شهروندان هشدار داد: استفاده از کلاه ایمنی نقشی گسترده در پیشگیری از تلفات جانی راکبان موتور سیکلت در هنگام تصادف دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی تصادف موتور سیکلت مدرس شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۸۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ مصدوم در واژگونی پراید در شرق سبزوار

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: واژگونی سواری پراید در مسیر سبزوار - نیشابور منجر به آسیب دیدگی پنج سرنشین این خودرو شد.   مسلم فائق‌ نیا روز جمعه در جمع خبرنگاران افزود: این حادثه بعد از ظهر امروز در پنج کیلومتری شرق سبزوار روی داد که کارکنان اورژانس به محل اعزام شدند.   وی افزود: مصدومان این رخداد توسط کارکنان اورژانس، به بیمارستان امداد و سوانح شهید بهشتی سبزوار انتقال یافتند.   ۶ بیمارستان، ۳۱ مرکز اورژانس شهری و روستایی با ۵۱ دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۲ دستگاه موتور آمبولانس و یک بالگرد به حادثه دیدگان و بیماران در شهرستان های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد، خدمات اورژانسی و درمانی ارائه می‌کنند.   سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

دیگر خبرها

  • تصادف پراید و تریلی در باجگاه شیراز با ۸ مصدوم
  • ۵ مصدوم در واژگونی پراید در شرق سبزوار
  • یک کشته و ۴ مصدوم در تصادف دو دستگاه خودروسواری در جاده مشهد به تربت حیدریه
  • تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه یک کشته و چهار مصدوم بر جا گذاشت
  • یک کشته و پنج مصدوم در تصادف رانندگی در صوفیان
  • ۲ کشته و پنج مصدوم بر اثر تصادف در خراسان جنوبی
  • سوانح جاده‌ای خراسان رضوی یک کشته و ۱۲ مصدوم برجا گذاشت
  • تصادف در محور ایذه یک کشته و ۴ مصدوم برجا گذاشت
  • تصادف در جاده گچساران_ بهبهان با یک کشته و 3 مصدوم
  • ۱۱ مصدوم حادثه واژگونی اتوبوس در یزد به بیمارستان منتقل شدند