Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-19@05:47:20 GMT

کاهش چشمگیر تعرفه اینترنت

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۷۸۷۲۷

بدون نیاز به خرید بسته، از اینترنت پرسرعت لذت ببرید.

به گزارش روابط عمومی رایتل، کاربران این اپراتور می‌توانند بدون نیاز به خرید بسته، از اینترنت آزاد با تعرفه‌ی ویژه‌ی ۴ هزار تومان به ازای هر گیگابایت، بهره‌مند شوند.

درحالی تازه‌ترین نرخ مصرف اینترنت آزاد توسط رایتل با تعرفه ۴ هزار تومان اعلام شد که مشترکین سایر اپراتورهای ارتباطی برای بهره‌مندی از هر گیگابایت اینترنت آزاد، میانگین حدود ۴۰ تا ۶۰ هزار تومان برای سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری، پرداخت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اقدام در تاریخ فعالیت شرکت‌های خدمات ارتباطی کشور، منحصر به رایتل بوده و با هدف استفاده مقرون به صرفه از سرویس اینترنت بدون خرید بسته برای مشترکین این برند ارغوانی، منظور شده‌است.

همچنین این اپراتور پیش از این، برقراری تماس درون شبکه (از خطوط رایتل به رایتل) را با کمترین تعرفه ممکن یعنی ۷ تومان (۷۰ ریال) برای هر دقیقه مکالمه، اعلام کرد. برای مثال بهای یک ساعت تماس تلفنی با سیم کارت رایتل تنها ۴۲۰ تومان است.

گفتنی است، با استناد به جدیدترین اطلاعات دریافتی مربوط به تعرفه‌‌های مکالمه اپراتورها، رایتل مقرون به صرفه‌ترین نرخ را برای مشترکین در نظر گرفته و تعرفه اپراتورهای دیگر تقریبا ۱۲ برابر این نرخ است.

ده سالگی رایتل و آغاز دومین دهه از فعالیت این اپراتور بهانه‌ای برای رونمایی از طرح کاهش تعرفه مصرف اینترنت آزاد شد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: اینترنت آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۸۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

​آغاز برقی سازی اتوبوس ها و تاکسی ها برای کاهش آلودگی هوای شهرها

تین نیوز

وزیر کشور با اشاره به راه اندازی خط تولید اتوبوس های برقی در کشور اعلام کرد: راه اندازی اتوبوس های برقی تحولی مهم در حمل و نقل شهری کشور است که در دست اجرا قرار گرفته است.

بازدید وزیر کشور از پروژه ادامه آزاد راه شهید همت در البرز

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، احمد وحیدی روز سه شنبه ۲۸ فروردین در حاشیه آیین رونمایی از اتوبوس های برقی شهر کرج به خبرنگاران گفت: کلانشهر کرج اولین شهر کشور است که از مزایای اتوبوس های برقی بهره مند می شود.

وی اظهار کرد: تلاش ها بر این است تا با اختصاص یارانه و کمک شرکت سازنده بتوان از مزایای اتوبوس های برقی در شهرهای پرجمعیت کشور استفاده کرد.

وحیدی گفت: اکنون بین ۵۰ تا ۶۰ درصد قطعات اتوبوس ها ساخت داخل کشور است و تلاش ها برای بومی سازی کامل این اتوبوس ها ادامه دارد.

وی با قدردانی از استاندار البرز و شورا و شهرداری کرج به خاطر سرعت بخشی به پروژه برقی سازی اتوبوس ها اظهار کرد: زیر ساخت های مورد نیاز این اتوبوس ها در کرج در حال تامین و تکمیل است.

وزیر کشور بیان کرد: در کنار برقی سازی اتوبوس ها، پروژه برقی سازی تاکسی ها نیز در دست اقدام قرار گرفته است تا بتوانیم از آلودگی زیست محیطی شهرها بکاهیم.

وی با اشاره به اهتمام دولت و مدیریت شهری کرج برای تکمیل پروژه های نیمه تمام عمرانی البرز از جمله آزاد راه شهید سلیمانی کرج گفت : عملیات تکمیل این پروژه با سرعت در حال انجام است.

وحیدی افزود: با تکمیل آزاد راه شهید سلیمانی بخش زیادی از ترافیک کلانشهر کرج و استان البرز روان سازی خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • کاهش ۶۰ درصدی ورود پرونده‌های قضایی تصادفات در هرمزگان
  • آخرین نرخ ارزهای مبادله ای/ قیمت دلار ثابت ماند
  • مالیات ارزش افزوده کالاهای اساسی و دارو کاهش یافت
  • کاهش مالیات حقوق گمرکی کالاهای اساسی و دارو به ۱ درصد
  • آزاد راه قزوین به رشت گذرگاهی پرتردد، اما بدون امکانات + فیلم
  • ​آغاز برقی سازی اتوبوس ها و تاکسی ها برای کاهش آلودگی هوای شهرها
  • افزایش چشمگیر اسلام‌هراسی در آلمان
  • ایران بدون 10 کشتی‌گیر زن هم بر بام کشتی آسیا قرار می‌گیرد
  • افزایش سرعت اینترنت ایران علیرغم کاهش رتبه
  • سقوط در رکود؛ روایتی از بازار ارز