Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - امام جمعه بخش مرکزی یزد با بیان اینکه راهکار رفع مشکلات اقتصادی کم کردن هزینه اداره کشور است، گفت: کشور ما به شدت گران اداره می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، آیت الله سیدمحمد کاظم مدرسی یزدی در خطبه های نماز جمعه این هفته بخش مرکزی یزد که در محمدآباد برگزار شد با اشاره به هفته بسیج اظهار داشت: در طول هفته بسیج برنامه های بسیار خوب و مفیدی برگزار شد که نشان دهنده بخش کوچکی از خدمات و اقداماتی است که بسیج در کشور ما انجام می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: ضرورت دارد بسیج موضوع تربیتی و کادرسازی را به شکل ویژه در برنامه‌های خود قرار دهد موضوعی که الان و در قالب حلقه‌های صالحین در حال انجام است و عمق بخشیدن و بروزرسانی شیوه‌های آموزشی، پرورشی و عقیدتی در این راستا می‌تواند موثر واقع شود.

امام جمعه بخش مرکزی یزد تصریح کرد: خوشبختانه از ابتدای آذرماه زنگ مدارس ابتدایی و متوسطه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به صدا درآمد و بعد از 21 ماه تعطیلی مدارس دوباره رونق آموزشی و پرورشی به شکل حضوری در حال شکل‌گیری است.

مدرسی یزدی گفت: حدود دوسال از موضوع کرونا می‌گذرد و هنوز بشریت نتوانسته است از این ضعف خودش را نجات دهد و بعضی از بحران‌های پیش آمده نیز جبران نشده است.

وزیر کشور در شهرکرد: اگر آمریکا به مطالبات به حق ملت ایران تن دهد‌ مذاکرات به نتیجه خواهد رسید/ مشکلات اقتصادی برطرف می‌شودآیت‌الله جنتی: مسئولین تمام تلاش خود را برای حل مشکلات اقتصادی به کار گیرندنماینده مردم همدان در مجلس: دولت باید تمرکز خود را بر برطرف کردن مشکلات اقتصادی کشور بگذارد

نائب رئیس شورای مرکزی حوزه‌های علمیه استان یزد گفت: البته باید این بحران‌ها را امروز تبدیل به فرصت کنیم، یکی از این بحران‌هایی که پیش آمد و به فرصت تعامل بین گروه‌ها برای مبارزه با این ویروس منحوس تبدیل شد.

وی خاطرنشان کرد: از جمله تعامل بنیادین بین پزشکان و اطبا صنعتی و کلاسیک با متخصصین و اطبا طب سنتی است که پیشنهاد می‌کنم این دو گروه تعامل گسترده‌تری برای حل مسائلی از این جنس داشته باشند.

رئیس حوزه‌ علمیه مدینه العلم الکاظمیه(ع) در بخش دیگری از خطبه خود با بیان اینکه مردم با مشکل اقتصادی روبرو هستند گفت: برای حل مشکلات اقتصادی کشور یک راه بیشتر وجود ندارد و آن اداره کردن کشور به دور از گرانی است.

مدرسی یزدی با بیان اینکه امروز کشور ما گران اداره می‌شود، خاطرنشان کرد: هزینه کشور داری بالاست و نزدیک 80 درصد اقتصاد ما وابستگی دولتی دارد؛ حقوق نیروهای دولتی دوسه برابر بخش خصوصی است و گاهی وام‌های آنچنانی به برخی افراد داده می‌شود و موضوع حقوق‌های نجومی که گویا پایانی هم ندارد  هم به این موارد اضافه شده است.

وی به تاکید رئیس جمهور برای پایان یافتن حقوق‌های نجومی گفت: باید جلوی این چنین بی‌عدالتی‌هایی در جامعه گرفته شود تا بتوانیم مشکلات اقتصادی مردم را رفع کنیم.

انتهای پیام/781/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مشکلات اقتصادی مدرسی یزدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۸۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم مقابله با گران فروشی در داروخانه‌های قم

 غلامیان،معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم در ستاد تنظیم بازار استان با بیان اینکه باید با گران‌فروشی در داروخانه‌ها برخورد شود، گفت: مراجعه کنندگان به داروخانه‌ها عموماً به دلیل حال روحی و جسمی، تخلفات در داروخانه‌ها را پیگیری نمی‌کنند و این موضوع وظیفه دانشگاه علوم پزشکی را دو چندان می‌کند.

وی گفت: برخی از بازرسان و مسئولان رسیدگی به تخلفات این حوزه خودشان ذی‌نفع هستند که این موضوع برخورد با متخلفان را تا حد زیادی پیچیده می‌کند.

غلامیان بر نظارت بیشتر بر فعالیت داروخانه‌ها و مراکز درمانی تاکید کرد و گفت: در حوزه دارو و درمان باید به صورت مستمر نظارت صورت بگیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همچنین بر افزایش نظارت‌ها بر میدان میوه و تره بار شهید رجایی تاکید کرد و گفت: کنترل قیمت‌ها در میدان تره بار تاثیر بسیار زیادی در کنترل قیمت در سطح شهر خواهد داشت و تعزیرات، صمت و جهاد کشاورزی باید با جدیت این موضوع را پیگیری کنند.

وی گفت: اصلاح فرایند نرخ گذاری و نصب برچسب قیمت، اولین اقدامی است که باید هرچه سریع‌تر در میدان میوه و تره بار شهید رجایی عملیاتی شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت آیت‌الله مدرسی یزدی به مناسبت درگذشت «پرویز داودی»
  • ورود دادستان شهریار به افزایش نجومی اجاره واحدهای تجاری
  • بوشهر ظرفیت خواهرخواندگی با یکی از شهرهای تاجیکستان را دارد
  • اجرایی نشدن ماده ۶۵ احکام دائمی توسعه کشور اصلی ترین عامل مشکلات تولید کنندگان
  • آیت‌الله اراکی: ضرب سکه طلا را ‌خیانت‌ به مملکت می‌دانیم
  • محکومیت یک واحد عرضه کننده لاستیک خودرو به دلیل گرانفروشی
  • لزوم مقابله با گران فروشی در داروخانه‌های قم
  • گام‌های پایانی عملیات تعریض و بهسازی جاده یزد - خضرآباد
  • افزایش تعاونی‌ها به حل مشکلات استان‌ها کمک می‌کند
  • رهبر انقلاب با قدرت و حکمت امروز در حال اداره کشور است