Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه‌های نماز این هفته اظهار کرد: هفته آینده مذاکرات هسته‌ای با حضور چهار کشور جز آمریکا در وین برگزار‌می‌شود و آمریکا قصد دارد ایران را تحت فشار خود قرار دهد.

وی تصریح کرد: آمریکا و اروپا با افترا و تهمت نسبت به ایران قصد دارند با اجماع با کشورهای دیگر ایران را در بن‌بست ضعف قرار داده و‌ با انزوا قرار دادن  ایران بتوانند شرایط خود را تحمیل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در گلستان خاطرنشان کرد: زمانی ما وارد مذاکرات خواهیم شد که آمریکا به تعهدات خود عمل کرده و در ما راست‌آزمایی کنیم و مورد تایید واقع شود ما هم به برجام بر می‌گردیم در غیر این‌صورت ایران از موضع خود یک قدم عقب‌نشینی نخواهد کرد.

وی ادامه دهد: مردم و مسوولان درباره مصالح مردم و نظام جمهوری اسلامی در این مذاکرات آگاه بوده و موضع‌گیری درستی داشته باشند تا ایران به مطالبات به حق برسد.

نورمفیدی با اشاره به تنش‌های آبی در برخی از شهرهای کشور ابراز کرد: با توجه به خشکسالی‌های اخیر در آینده نزدیک همه کشور با مشکل آب روبرو خواهد بود و در این راستا باید مسوولان و مردم به ویژه کشاورزان در مصرف آب صرفه‌جویی کرده و مسئولان تدابیر اساسی بیندیشند.

وی گفت: باید روش‌های آبیاری در کشاورزی تغییر کرده و در همه حوزه‌های خانگی، صنعتی و کشاورزی ضمن صرفه‌جویی در مصرف راهکارهای اساسی درست مصرف کردن ارائه شود.

امام جمعه گرگان با بیان اینکه روز پنجم آذر روز گرگان‌ نامیده شده است، خاطرنشان کرد: در سال ۵۷ قبل از پیروزی انقلاب اسلامی مردم ولایی این شهر به اعتراض اتفاقات مشهد توسط دولت وقت به خیابان‌ها رفته و در پی این اعتراض ۱۴ نفر از مردم عزیز شهر که تعدادی بانو بودند به شهادت رسیدند، این روز همیشه باید گرامی داشته شود و اتفاقات و شهامت‌های این روز  به نسل آینده معرفی شود.

وی با بیان اینکه بسیجیان باید به سلاح علم و دانش مجهز شوند، گفت: امروز با توجه به جنگ نرم دشمن بسیجیان مسوولیت سنگین‌تری داشته و برای شناخت دشمن‌ و توطئه‌های وی باید به سلاح علم و دانش مجهز باشند.

نورمفیدی ابراز کرد: امام راحل با تشکیل بسیج مستضعفین ثابت کرد که انقلاب اسلامی با تشکیلات منسجمی چون بسیج و حضور انها در همه میادین می‌تواند از فراز و نشیب‌های بسیار عبور کند.
انتهای پیام/۲۳۰۷

منبع: فارس

کلیدواژه: امام جمعه گرگان نورمفیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۹۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم آمریکا در حمایت از غزه ورودی فرودگاه شیکاگو را مسدود کردند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آسوشیتدپرس، صدها نفر از مردم آمریکا در اعتراض به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در نوار غزه و حمایت از مردم فلسطین در غزه، ورودی فرودگاه شیکاگو را مسدود کردند.

کد خبر 6080484

دیگر خبرها

  • هشدار جالب به رئیسی بعد از فعال شدن دوباره گشت ارشاد: نکن برادر!
  • هشدار رشیدی کوچی به رئیسی: این اقدام کشور را به لبه پرتگاه برده بود!
  • مردم آمریکا در حمایت از غزه ورودی فرودگاه شیکاگو را مسدود کردند + فیلم
  • مردم آمریکا در حمایت از غزه ورودی فرودگاه شیکاگو را مسدود کردند
  • المیادین: ایران قواعد جدیدی را به آمریکا و اسرائیل تحمیل کرد
  • المیادین: ایران قواعد جدیدی را به آمریکا و اسرائیل تحمیل کرد/ پاسخ‌های ایران با پیامدهایی استراتژیک
  • (ویدئو) اعتراف اسرائیلی‌ها به تحمیل خسارت سنگین از اقدام تنبیهی ایران
  • پس از عملیات ایران، کشتار مردم فلسطین به کمترین حد رسید
  • نقش تعاونی‌ها در تحقق جهش تولید با مشارکت مردم
  • حامیان فلسطین در آمریکا پل سانفرانسیسکو را بستند + فیلم