Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین گفت: زمین خواران فرهنگ رضا خانی را دنبال می کنند و در نظام اسلامی مبارزه با این گروه زیاده طلب با جدیت ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ آیت ‌الله عبدالکریم عابدینی در خطبه های نماز جمعه این هفته قزوین که در مسجدالنبی(ص) برگزار شد اظهار داشت: رعایت تقوا می تواند ما را به سعادت دنیا و آخرت برساند و از گناه و خطا دور کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امیرالمؤمنین تاکید کردند اگر در طریق درستی و هدایت تنها بودید، نترسید و حق را رها نکنید و محکم باشید و از باطل بپرهیزید تا به عزت برسید.

آیت الله عابدینی افزود: امام علی(ع) در حدیثی می فرماید برخی گاهی سر یک لقمه حرام دور هم جمع می شوند که ممکن است حرام و خیانت در آن باشد که سیری در این موضوع کوتاه و گرسنگی آن طولانی است و آن روزی که مرگشان فرا می رسد می بینند که اموال حرامی که اندوخته اند به کارشان نمی آید، امروز نیز کسانی که خیانت کرده و زمین هایی را به ناحق گرفته اند، مطمئن باشید این اموال حرام دستشان را نمی گیرد و گرسنگی و زجر این خیانت تا قیامت دست از سر خیانت کاران بر نمی دارد.

خطیب نماز جمعه قزوین تصریح کرد: بزرگ ‌ترین زمین خوار تاریخ این ملت، رضاخان بود که اراضی یک شهر و روستا را به تصرف خود در می آورد و کمتر زمین مرغوبی وجود داشت که رضاخان از دست کشاورز مظلوم درنیاورده و ملک شخصی خود نکرده باشد و آنهایی که امروز در زمین خواری دست دارند، نوچه های بی ریشه و بی شخصیتی هستند که فرهنگ رضاخانی را دنبال می کنند اما این افراد بدانند متدینین دست از سر آنها بر نخواهند داشت.

امام جمعه قزوین در این خصوص اضافه کرد: اگر کارمند یک اداره باشیم و بدانیم کسی در یک منصبی در حال خیانت به بیت المال است و به آن خیانت رضایت دهیم هر چند چیزی گیر او نمی آید اما جهنم خائن برای او نیز هست و باید جوابگو باشیم. 

وی با اشاره به بزرگداشت شیخ مفید، افزود: بسیاری از علمای ما در طول تاریخ، متاثر از این شخصیت بزرگ بودند که مربی سید مرتضی علم الهدی و سید رضی جمع آوری کننده نهج البلاغه بودند و سلسله علما مدیون این بزرگان ما هستند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین سالروز شهادت سردار جنگل، میرزا کوچک خان جنگلی، مبارز خستگی ناپذیر را گرامیداشت و با اشاره به سالگرد شهادت مظلومانه شهید مدرس یادآورشد: آن بسیجی بزرگ، شخصیتی برجسته، اثرگذار، عارف، زاهد، سیاستمدار، فقیه و مبارز بود و ما بایستی تقوا را از مکتب بزرگانی چون سردار سلیمانی بیاموزیم که به ما مسیر تقوا و جوانمردی را یاد دادند.

عابدینی با اشاره به اهمیت حفظ استقلال کشور گفت: شهید مدرس معتقد بود هر کسی تمایل به سیاست کشوری بیگانه چه شوروی و یا آمریکا و انگلیس داشته باشد، ما ملت ایران با او موافق نخواهیم بود، و امام نیز فرمود آمریکا از انگلیس بدتر، انگلیس از شوروی بدتر، شوروی از چین پلیدتر و فرمودند همه از هم پلیدتر هستند.

وی با اشاره به شهادت شهید مهدی محرم بیان کرد: این شهید والامقام با فداکاری و رشادت از مرزهای کشور به شهادت رسید و خانواده شهید نیز نشان دادند که مدافع دین و انقلاب هستند و ما یاد این شهدا را گرامی و زنده نگی می داریم.

امام جمعه قزوین به روز همبستگی با فلسطین هم اشاره کرد و شهادت شهید شهریاری، شهادت شهید فخری زاده و روز نیروی دریایی را گرامی داشت.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا خطبه های نماز جمعه زمین نماز جمعه ولی فقیه استان قزوین استقلال انگلیس ملت ایران چین محرم خانواده دین انقلاب فلسطین امام جمعه قزوین آیت الله عابدینی جمعه قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۹۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبارزه با زمین خواران در دستور کار دادگستری کردستان

حجت الاسلام سیدحسین حسینی افزود: در سال جاری و تعطیلات نوروز، با دستور دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در قرارگاه جهادی حفظ حقوق بیت المال استان کردستان، سه هزار متر از اراضی ملی در کمربندی بهشت محمدی سنندج رفع تصرف شد و به بیت المال بازگشت.

وی افزود: این مقدار از اراضی ملی در محدوده بلوار کمربندی بهشت محمدی سنندج بوده که در آن ۱۸ باب مغازه تجاری به ارزش بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال توسط متصرفان احداث شده بود، تخریب و اراضی مذکور تحویل اداره امور آب سنندج شد.

رئیس کل دادگستری کردستان یادآور شد: با توجه به موقعیت و ارزش اراضی رفع تصرف شده، این اقدام سبب رضایتمندی شهروندان سنندجی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • برخورد شدید با مراکز سقط جنین غیرقانونی در زنجان صورت می گیرد
  • امام جمعه زاهدان: برای حق‌آبه سیستان آن‌گونه که باید کار نشد
  • اجرای طرح اعتلا با جدیت دنبال شود
  • عملکرد دستگاه قضا درعدالت و مبارزه با فساد در وضعیت حجاب موثر است
  • مساجد و ائمه جماعات قزوین به کانون‌های فرهنگی تبدیل شوند
  • یادمان پدران و مادران آسمانی شهدای خضرآباد
  • برخورداری ۹۹/۹ درصدی شهرستان آوج از نعمت گاز طبیعی
  • مبارزه با زمین خواران در دستور کار دادگستری کردستان