Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان عصر پنجشنبه، چهارم آذرماه برای دومین بار طی ۱۰۰ روز گذشته میزبان مدیران ارشد رسانه ای، مدیران مسئول و سردبیران رسانه های کشور در محل وزارت امور خارجه بود.

به گزارش برنا، دکتر امیر عبداللهیان در این دیدار صمیمانه در خصوص مهمترین موضوعات سیاست خارجی در طی ۱۰۰ روز اول دولت سیزدهم، از جمله اولویت های منطقه ای، سفر جناب آقای دکتر  رئیسی به ترکمنستان و شرکت در اجلاس سران سران اکو در آن کشور، وضعیت افغانستان، سیاست خارجی متوازن با آسیا، اروپا، آفریقا و آمریکای لاتین، روابط  با همسایگان، آخرین تحولات بین‌المللی و همچنین مذاکرات هفته آتی وین، بحث و تبادل نظر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست، مدیران مسئول رسانه ها نیز دیدگاه ها، نقطه نظرات  و پیشنهادات خود را در خصوص مسائل مختلف سیاست خارجی و مذاکرات فرا روی وین مطرح نمودند.

لازم به ذکر است در این جلسه علاوه بر خطیب‌زاده معاون وزیر خارجه و سخنگو، مهدی پور معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد و جمعی از مدیران ارشد وزارت خارجه نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دولت ترکمنستان سیاست خارجی رسانه وزیر خارجه معاون وزارت ارشاد وزارت خارجه افغانستان دولت رسانه وزارت امور خارجه وزیر امور خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۹۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین نشست هم‌اندیشی اعضای هیئت علمی گروه‌های آموزشی هنر، ارتباطات و رسانه

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

دیگر خبرها

  • اشتیاق برای دیدن رئیس‌جمهور و ابراز احساسات شدید به رهبری در سفر خارجی رئیسی
  • گزارش امیرعبداللهیان از سفر رئیسی به سریلانکا و پاکستان
  • آغاز به کار نشست تحولات خاورمیانه بریکس با حضور ایران در مسکو
  • آغاز به کار نشست تحولات خاورمیانه بریکس در مسکو
  • محکومیت تکرار تقاضای غیرقانونی قضات آرژانتینی درباره اتباع کشورمان
  • درخواست آرژانتین علیه وزیر کشور ایران بعد از سفر خارجی
  • روزنامه‌نگاری که دیپلمات نبود
  • استقبال از کتاب جدید ظریف/ وزیر خارجه سابق ایران: امیدوارم این کتاب گامی هر چند کوچک به سوی درک بهتر سیاست خارجی و بهبود جایگاه ایران در جهان باشد
  • نخستین نشست هم‌اندیشی اعضای هیئت علمی گروه‌های آموزشی هنر، ارتباطات و رسانه
  • نشست هم‌اندیشی اعضای هیئت علمی گروه‌های آموزشی هنر، ارتباطات و رسانه