Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مرحله سوم جام حذفی فوتبال کشور با انجام یک بازی آغاز شد.

در دیدار امروز جام حذفی، استقلال خوزستان میزبان خلیج فارس بندر ماهشهر بود که این دیدار در نهایت با شکست یک بر صفر شاگردان سهراب بختیاری زاده به پایان رسید.

تلاش بازیکنان در طول 90دقیقه ثمری نداشت تا دو تیم با تساوی بدون گل راهی وقت‌‌های اضافه شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با شروع وقت‌های اضافه کاوه مختاری با ضربه‌ای مهار نشدنی، در دقیقه 91 دروازه استقلال خوزستان را باز کرد. در ادامه توپی از خط دروازه‌ها رد نشد تا بازی با همین نتیجه به پایان برسد. به این ترتیب تیم دوسته دومی خلیج فارس ماهشهر با حذف یکی از مدعیان لیگ دسته اول فوتبال کشور به مرحله بعدی صعود کرد.

در این مسابقه علی کیانی‌فر از استقلال خوزستان با دریافت کارت قرمز در وقت‌های قانونی، اخراج شد. همچنین امیر حسن موسی‌زاده دیگر بازیکن استقلال نیز در نیمه دوم وقت‌های اضافه، با دریافت کارت زرد دوم زمین بازی را ترک کرد.

سایر دیدارهای این مرحله، در روزهای شنبه و یکشنبه (ششم و هفتم آذر) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: استقلال خوزستان خلیج فارس ماهشهر مرحله سوم جام حذفی سازمان لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۹۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس و آلومینیوم اراک؛ باز هم منتظر شگفتی باشیم؟

پرسپولیس و آلومینیوم اراک در حالی با هم روبرو خواهند شد و یکی از مهمترین بازیهای مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی را برگزار می کنند که پرسپولیس با روحیه ای عالی به مصاف تیم اراکی می رود، اما اراکی ها روحیه مساعدی برای بازی با پرسپولیس ندارند.

به گزارش طرفداری، پرسپولیس در 9 بازی اخیر خود در لیگ برتر و جام حذفی 8 برد و یک مساوی داشته و آخرین باخت آن ها برابر همین تیم آلومینیوم اراک بود. اما اراکی ها در 3 بازی اخیر خود موفق شده اند تنها یک تساوی بگیرند و در 2 بازی دیگر برابر تیمهای استقلال تهران در خانه و ذوب آهن در اصفهان بازنده شده اند.

اراکی ها در این 3 بازی، یک گل زده و 4 گل خورده دارند. آن ها به مصاف تیمی خواهند رفت که در 3 بازی اخیر خود 3 برد، 5 گل زده و صفر گل خورده دارد. آلومینیوم اراک در 3 هفته اخیر 8 امتیاز کمتر، 4 گل زده کمتر و 4 گل خورده بیشتر نسبت به تیم پرسپولیس داشته است.

بازی روز جمعه پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی، تقابل قهرمان سال گذشته لیگ برتر با تیمی است که در 4 فصل اخیر، عملکردی درخشان با 4 برد در 9 بازی برابر تیم پرسپولیس داشته است.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • اتلتیک بیلبائو ایران در انتظار رویایی با سپاهان
  • علوان‌زاده: برای اعتبار فوتبال خوزستان با قدرت به مصاف سپاهان می‌رویم
  • ملوان آماده بازی حساس در جام حذفی مقابل سایپا
  • پرسپولیس و آلومینیوم اراک؛ باز هم منتظر شگفتی باشیم؟
  • شگفتی‌ساز جام‌حذفی دور از هیاهو قهرمانی!
  • ناگفته های خسرو حیدری از دربی جام حذفی
  • آلومینیوم-پرسپولیس در جام حذفی بدون تماشاگر!
  • شگفتی بزرگ در آسیا: افغانستان صعود کرد
  • حذف ژاپن و کره جنوبی/شگفتی سازی تاجیکستان و قرقیزستان
  • بازی سپاهان ۳ - هیچ می‌شود؟