Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین، حسین امیر عبداللهیان در این دیدار صمیمانه در خصوص مهمترین موضوعات سیاست خارجی طی ۱۰۰ روز اول دولت سیزدهم، از جمله اولویت های منطقه ای، سفر رئیسی به ترکمنستان و شرکت در اجلاس سران اکو در آن کشور، وضعیت افغانستان، سیاست خارجی متوازن با آسیا، اروپا، آفریقا و آمریکای لاتین، روابط  با همسایگان، آخرین تحولات بین‌المللی و همچنین مذاکرات هفته آتی وین، بحث و تبادل نظر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست، مدیران مسئول رسانه ها نیز دیدگاه ها، نقطه نظرات  و پیشنهادات خود را در خصوص مسائل مختلف سیاست خارجی و مذاکرات فرا روی وین مطرح نمودند.

لازم به ذکر است در این جلسه علاوه بر خطیب‌زاده معاون وزیر خارجه و سخنگو، مهدی پور معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد و جمعی از مدیران ارشد وزارت خارجه نیز حضور داشتند.

۳۱۱۳۱۱

کد خبر 1576837

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: حسین امیرعبداللهیان وزارت خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۹۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هم‌اندیشی‌ تشکل‌های شاهد و ایثارگر برگزار شد

نشست هم‌اندیشی تشکل‌های شاهد و ایثارگر با حضور مدیرکل امور مجلس و دولت بنیاد شهید و امور ایثارگران و مدیرکل دفتر تشکل‌های ایثارگری و مشارکت‌های مردمی. با موضوع اهمیت مردمی‌سازی بنیاد شهید و امور ایثارگران و تشکیل هیئت‌های اندیشه‌ورز برگزار شد. - اخبار فرهنگی -

به گزرش خبرگزاری تسنیم، امید چوپانکاره، مدیرکل امور مجلس و دولت بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به نام‌گذاری شعار سال جهش تولید با مشارکت مردم از سوی مقام معظم رهبری، گفت: مشارکت مردم  مورد تاکید و سیاست دولت سیزدهم و ریاست عالی بنیاد شهید و امور ایثارگران است و تشکل‌های شاهد و ایثارگر ظرفیت خوبی برای پیگیری مشکلات ایثارگران دارند.

مدیرکل امور مجلس و دولت بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطرنشان‌کرد: وظیفه ما این است که  از ظرفیت‌ تشکل‌های شاهد و ایثارگر استفاده کنیم و ما نیاز به مشورت و همفکری با تشکل‌های ایثارگری داریم. 

چوپانکاره تاکید کرد:  تشکل‌های شاهد و ایثارگر به کمک اداره کل امور مجلس و دولت بنیاد شهید و امور ایثارگران در جهت همکاری در زمینه قوانین مربوط به بودجه ایثارگران و  موضوع قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران لازم است فعال باشند و قوانین باید پاسخگوی نیازهای جامعه ایثارگری باشد، ما باید طوری قانون را بنویسیم  که پاسخگوی مسایل ایثارگران باشد.

رحیم نریمانی، مدیرکل دفتر تشکل‌های ایثارگری و مشارکت‌های مردمی، با اشاره به برگزاری نشست هم‌اندیشی تشکل‌های شاهد و ایثارگر با  اداره کل امور مجلس و دولت بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: قوانین و مقررات برای ایجاد فضای هم‌اندیشی با تشکل‌ها بر اساس برنامه عملیاتی شامل چهار برنامه از جمله به کارگیری ظرفیت‌های تشکل‌های شاهد و ایثارگر،  ایجاد هیئت‌های اندیشه‌ورز، تشکیل  قرارگاه جوانی جمعیت و موضوع کشورهای محور مقاومت است. 

جزئیات افزایش حقوق ایثارگران در سال 1403 اعلام شد

مدیرکل دفتر تشکل‌های ایثارگری و مشارکت‌های مردمی با تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های تشکل‌های شاهد و ایثارگر و اینکه  دوران کنونی دوران استراتژیک برای بنیاد شهید و امور ایثارگران است، گفت: آشنا‌کردن جامعه ایثارگری با حقوق خود و مطالبه قانونی آنها موضوع مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

در این جلسه، اعضای تشکل‌های شاهد و ایثارگر به بیان نظرات و پیشنهادات  خود با حضور مدیر کل امور مجلس و دولت بنیاد شهید و امور ایثارگران و مدیرکل دفتر تشکل‌های ایثارگری و مشارکت‌های مردمی، پرداختند. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بورل: به همکاری با آنروا ادامه می دهیم
  • تاکید معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر خارجه بر توسعه صادرات در جهت جهش تولید
  • نخستین نشست هم‌اندیشی اعضای هیئت علمی گروه‌های آموزشی هنر، ارتباطات و رسانه
  • نشست هم‌اندیشی اعضای هیئت علمی گروه‌های آموزشی هنر، ارتباطات و رسانه
  • برگزاری «دوازدهمین نشست بین‌المللی مقامات مسئول در امور امنیتی» در روسیه
  • نشست هم‌اندیشی‌ تشکل‌های شاهد و ایثارگر برگزار شد
  • هم‌اندیشی مدیران هیأت‌های رزمندگان اسلام در مشهد مقدس
  • ایران نسبت به حاکمیت و یکپارچگی سرزمینی صربستان تأکید دارد
  • ریابکوف: بریکس پلتفرم مالی ویژه راه‌اندازی می کند
  • برگزاری نشست مشتر ک هم اندیشی مدیران روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی و شهرداری ارومیه