Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@10:51:16 GMT

مدیرانی که کوتاهی کنند باید پاسخگو باشند

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۷۹۷۹۶

مدیرانی که کوتاهی کنند باید پاسخگو باشند

ایسنا/یزد استاندار یزد بر اجرای مصوبات شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی تاکید کرد و گفت مدیرانی که کوتاهی کنند باید پاسخگو باشند.

"مهران فاطمی" در نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی
در استان یزد با بیان اینکه نسبت به مصوبات این جلسه نباید مانند جلسات دیگر نگاه شود، گفت: باید از جلسه بعدی مدیران دستگاه‌ها حاضر شوند و مصداقی و دقیق گزارش عملکرد بدهند تا اگر کوتاهی در خصوص اجرای مصوبات انجام شده، دستگاه مربوطه پاسخگو باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه سال حمایت از تولید به این معناست و باید به آن سمت حرکت کرد، گفت: با توجه به این مهم، حداکثر ظرف 48 ساعت در طول این یک ماه، دقیق کار را پیگیری کنند و گزارش دهند و بدون تعارف و رودر بایستی واقعیت متن را گزارش دهیم.
به گفته استاندار یزد تامین آهن اسفنجی، قیمت آهن اسفنجی، واگذاری سهمی معدنی و کمبود نیروی کار در صنعت جزو مشکلات عمده است.

استاندار با بیان اینکه صنایع بالادستی باید در کنار پهنه نیز معدنی ایجاد شود، گفت: باید در خصوص این بخش‌ها نیز اقدام شود و راهبرد بلندی در زمینه‌های متعدد صنعت از سنگ تا قطعه را مورد نظر داشته باشیم.
وی تصریح کرد: هیچ توجیهی ندارد که واحدی در استان آهن اسفنجی دارد ولی از جای دیگری آهن اسفنجی واحدی در یزد تامین می‌شود.

وی با بیان اینکه در خصوص مشکلات صنعت با ایمیدرو که از سوی فعالان اقتصادی مطرح شد، اظهار کرد: علاوه بر اینها باید بپذیریم که در خصوص تامین گاز مورد نیاز دچار مشکل هستیم به طوری که شبکه سراسری ایجاد شده اما مخزن آن ایجاد نشده است.

وی افزود: در صنعت و فرایندهای تولید، باید به سمت بهره‌وری برویم و شرایط و الزامات را به در چارچوب ظرفیت‌های قانونی ببینیم که خوراک از استان خارج شود.

استاندار تصریح کرد: در خصوص کمبود نیروی کار، ریشه اصلی مشکل نبود توازن استانی است چرا که به یک سمت حرکت کردیم و حالا کمبود نیروی کار داریم لذا باید در درازمدت توازنی ایجاد کنیم که با ارایه مدل و سوق دادن شرایط بتوانیم این مشکل را حل کنیم.

فاطمی در پایان با بیان اینکه نیروهای کارخانجات باید بومی شوند، گفت: با این رویکرد، مشکلات و آسیب‌های اجتماعی هم کمتر خواهد بود از طرفی باید فرهنگ کار را در یزد جابیندازیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی استاندار يزد نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی آهن اسفنجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۹۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختلاف بخش اول و دوم بودجه به دلیل کاهش مالیات تولید

به گفته وزیر اقتصاد علت کاهش درآمدهای مالیاتی در بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ کاهش ۵ درصدی نرخ مالیات بر تولید بوده است و مقرر شده تا این کاهش از طریق منابع درآمدی دیگر جایگزین شود. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرگزاری تسنیم در خصوص اختلافات بخش اول اول و دوم لایحه بودجه گفت: موضوع کاهش 5 درصدی مالیات بر تولید در بخش اول لایحه بودجه سال 1403 وجود نداشت اما پس از نامگذاری سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم و بنا بر دستور رئیس جمهور مقرر شد تا کاهش مالیات بر تولید اتفاق بیفتد.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص راهکار جایگزین کاهش درآمدهای مالیاتی و احتمال جایگزینی اوراق گفت: سازمان برنامه و بودجه سه پیشنهاد در خصوص جایگزینی این درآمدها مطرح کرده است و احتمالاً مبلغ اهش مالیات‌ها بین منابع دیگر درآمدی تقسیم خواهد شد. در حال حاضر هماهنگی لازم با مجلس شورای اسلامی در خصوص این تغییرات صورت گرفته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پاشازاده: استقلال همین الان هم قهرمان است
  • بازداشت ۲۰ نفر در خصوص فروش سئوالات کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • نظر امام جمعه اهل سنت تالش در خصوص حملات موشکی ایران به اسراییل
  • ثبت بیش از ۹۳ هزار مأموریت توسط اورژانس استان مرکزی
  • فیلم/ آمار عجیب پلیس راهور در خصوص عابرین پیاده!
  • اطلاعیه سازمان لیگ بسکتبال جهت تشکیل کمیته انضباطی
  • فوت در ساختمان وزرا کذب است+فیلم
  • فوت در ساختمان وزرا کذب است
  • حکایت ویلچرهایی که اهدا می‌شوند و مسئولانی که پاسخگو نیستند | پای ما لنگ است و منزل بس دراز
  • اختلاف بخش اول و دوم بودجه به دلیل کاهش مالیات تولید