Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی جوادیان‌زاده، مدیر شرکت آب منطقه‌ای یزد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این استان، اظهار کرد: مراحل تعمیر حوضچه‌های تخریب شده لوله خط انتقال آب به استان یزد تمام شده است.

وی با بیان این‌که کنترل نهایی تعمیرات انجام شده دقایقی پیش به اتمام رسیده است، افزود: باتوجه به هدر رفت حجم زیادی از آب تصفیه شده و تخلیه کامل خط، پیش‌بینی می‌شود اوایل بامداد فردا آب به یزد برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جوادیان زاده در ادامه با بیان این‌که  به یاری خدا پمپاژ آب شرب شروع شده است، گفت: خسارت وارد در این نوبت تعرض به خط انتقالی زیاد بوده است.

 مدیر شرکت آب منطقه ای یزد در خصوص تخریب لوله خط انتقال آب یزد تصریح کرد: این خسارت برای چندمین بار در منطقه شرق اصفهان رخ داده است.

جوادیان زاده با بیان این‌که بیش از ۴۰ نفر از مدیران آب منطقه ای یزد و نیروهای امدادی این استان برای بررسی وضعیت حوضچه های تخریب شده در محل حاضر شدند، گفت: با حساب دفتری در این نوبت از تعرض بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال خسارت به خط انتقال آب استان یزد وارد شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تیم امدادی شرکت آب منطقه‌ای یزد از دیشب در محل تخریب مستقر و نسبت به رفع عیب اقدام کردند.ا

انتهای پیام/الف

منبع: فارس

کلیدواژه: یزد آب تخریب خط اصفهان استان یزد خبرگزاری فارس آ ب منطقه ای جوادیان زاده بی آبی خبرهای یزد آب منطقه ای یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۹۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه شبکه آب شرب در منطقه تازه توسعه یافته شهرک آیدین میاندوآب

 

حسین اصغری با بیان اینکه این منطقه فاقد شبکه آبرسانی بود اظهار داشت: تست هیدرولیکی این لوله ها پس از پایان یافتن پروژه انجام و مشکلی در این رابطه جهت استفاده از لوله ها وجود نداشت.

 

وی گفت: با توسعه شبکه آب رسانی در منطقه شهرک آیدین میاندوآب ۴۰۰ خانوار با یک هزار و 600 نفر جمعیت از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی بهره مند شدند.

دیگر خبرها

  • بهره برداری از آب‌های انتقالی به دریاچه ارومیه ممنوع است
  • شکستگی لوله انتقال آب زاینده‌رود به کاشان تخریب غیرعمد بود
  • عملیات ترمیم خط لوله انتقال آب از زاینده رود به کاشان
  • تعمیر شکستگی خط انتقال آب زاینده رود به کاشان
  • علت شکستگی خط انتقال آب زاینده رود به کاشان اعلام شد
  • بارندگی ۴۰۹ میلی‌متری زرآباد و تخریب گسترده زیرساخت‌ها
  • (ویدئو) آتش‌سوزی در خط لوله انتقال نفت خام در سوریه
  • توسعه شبکه آب شرب در منطقه تازه توسعه یافته شهرک آیدین میاندوآب
  • بررسی روند عملیات اجرایی پروژه آبرسانی به روستای هفتوان سلماس
  • ترمیم شکستگی خط لوله انتقال آب شرب منطقه کاشان + عکس