Web Analytics Made Easy - Statcounter

دور برگشت رقابت‌های لیگ ملی بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور با برگزاری شش دیدار پیگیری شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، دور برگشت رقابت‌های لیگ ملی بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور با برگزاری شش دیدار برگزار شد که در نهایت و با توجه به نتایج دور رفت و برگشت، تیم‌های هیئت بوکان و هیئت لرستان از گروه الف و تیم‌های هیئت یزد و فولاد هرمزگان از گروه ب به مرحله نهایی صعود کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتایج دور دوم (دور برگشت) مسابقات به شرح زیر است:

گروه الف به میزبانی هیئت بوکان:

ایثار قم 54 - هیئت لرستان 52

هیئت بوکان 63 - ایثار قم 61

هیئت لرستان 51 - هیئت بوکان 48

گروه ب به میزبانی هیئت یزد:

پگاه فارس 55 - فولاد هرمزگان 32

پگاه فارس 63 - هیئت یزد 29

فولاد هرمزگان 64 - هیئت یزد 58

انتصاب سرپرست انجمن بسکتبال با ویلچر

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس بسکتبال با ویلچر هیئت بوکان هیئت یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۹۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردان بسکتبال با ویلچر برای کسب سهمیه پارالمپیک به پاریس می‌روند

تیم ملی بسکتبال با ویلچر مردان ایران برای شرکت در آخرین مرحله مسابقات شانس مجدد کسب سهمیه پارالمپیک به فرانسه می‌رود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آخرین مرحله مسابقات شانس مجدد کسب سهمیه پارالمپیک پاریس ۲۴ تا ۲۷ فروردین در فرانسه برگزار می‌شود.

تیم ملی بسکتبال با ویلچر مردان ایران برای شرکت در این مسابقات روز شنبه ۱۱ فروردین وارد اردوی آمادگی می‌شود، این اردو تا هفدهم فروردین ادامه خواهد داشت.

در این اردو حکیم منصوری، امید هادی‌اظهر، ابوالفضل جلایی، حسن عبدی، محمد محمدنژاد، جلیل قرنجیک، جواد منصوری و سعید حیدری نفرات دعوت شده به اردو هستند.

هدایت تیم را محمدرضا دستیار (سرمربی) و بهروز سلطانی (مربی) برعهده دارند.

تورنمنت شانس مجدد کسب سهمیه بازی‌های پارالمپیک پاریس آخرین فرصت برای کسب سهمیه در رشته بسکتبال است که از میان هشت تیم شرکت کننده در این رویداد، تنها چهار تیم برتر جواز حضور در بازی‌های پارالمپیک را کسب خواهند کرد.

اعزام تیم ملی بسکتبال با ویلچر مردان ایران به پارالمپیک پاریس حتی در صورت کسب سهمیه به نظر کمیته فنی کمیته ملی پارالمپیک بستگی دارد.

کد خبر 739277

دیگر خبرها

  • اولین بازی نیمه نهایی باشگاه‌های بسکتبال غرب آسیا
  • اولین بازی نیمه نهایی باشگاه های بسکتبال غرب آسیا
  • سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا؛ شهرداری گرگان – الشرطه عراق در تهران
  • امروز؛ شهرداری گرگان میزبان الشرطه عراق در نیمه نهایی
  • امروز دیدار برگشت شهرداری ارومیه و شهداب یزد
  • فردا، دیدار برگشت شهرداری ارومیه و شهداب یزد
  • حضور بازیکنان مازندرانی در اردوی تیم‌ملی بسکتبال با ویلچر
  • مردان بسکتبال با ویلچر برای کسب سهمیه پارالمپیک به پاریس می‌روند
  • بازیکنان مازندرانی در اردوی تیم‌ملی بسکتبال باویلچر
  • بسکتبال سه نفره جام آسیا؛ حریفان ایران مشخص شدند