Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم تنیس دختران ایران با کسب عنوان پنجمی و تیم پسران کشورمان با رسیدن به مقام ششمی بهترین عملکرد خود را در مسابقات تنیس قهرمانی زیر ۱۲ سال آسیا رقم زدند.

به گزارش ایمنا، تیم تنیس دختران ایران عنوان پنجمی رقابت‌های قهرمانی زیر ۱۲ سال قهرمانی آسیا در قزاقستان را به دست آورد و پسران ایران به عنوان ششمی این مسابقات دست یافتند که این دو عنوان بهترین مقام‌های به دست آمده در رقابت‌های این رده سنی در قاره آسیا محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم تنیس دختران ایران در دیدار با لبنان برای کسب عنوان پنجمی، با پیروزی فردخت علیمی و صبا خیر منش در مصاف با حریفان لبنانی، مقام پنجم رقابت‌های قهرمانی آسیا را به دست آورد. در دیدار بخش انفرادی دختران، فردخت علیمی با نتیجه ۲ بر یک مقابل حریف خود به برتری رسید و در دومین مسابقه، صبا خیرمنش با نتیجه (۱-۶ و ۱-۶) نماینده لبنان را از پیش رو برداشت.

در بخش دو نفره نیز تیم ایران با ترکیب صبا خیرمنش و غزل رضا زاده با نتیجه ۲ بر صفر لبنان را شکست داد تا این دیدار در نهایت با نتیجه ۳ بر صفر به سود ایران به پایان برسد. تیم ملی دختران ایران در رقابت‌های غرب آسیا نیز موفق به شکست لبنان شده بود.

دیدار تیم‌های پسران ایران و تایلند هم با برتری سه بر صفر تایلند همراه شد و ایران عنوان ششمی را به دست آورد. در نخستین دیدار بخش انفرادی، ایریک عابدین زاده با نتیجه (۲-۶ و ۱-۶) مقابل حریف خود شکست خورد و در دومین دیدار کیارش صادقی با نتیجه ۶-۷ و ۳-۶) مغلوب دیگر نماینده تایلند شد.

تیم‌های پسران و دختران تنیس ایران به همراه کادر فنی شب گذشته با حضور در سفارت ایران با سفیر کشورمان در قزاقستان دیدار و گفت‌وگو کردند. در این دیدار سفیر ایران در قراقستان، از ملی‌پوشان کشورمان تجلیل کرد.

منبع: ایرنا

کد خبر 537970

منبع: ایمنا

کلیدواژه: فدراسیون های ورزشی فدراسیون تنیس مسابقات تنیس قهرمانی زیر ۱۲ سال آسیا مسابقات تنیس قهرمانی تیم تنیس دختران ایران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق دختران ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۹۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوی ایرانی، مدیر مسابقات انتخابی تنیس روی میز آسیای میانه شد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون تنیس روی میز، با انتخاب کمیته فنی کنفدراسیون تنیس روی میز آسیا، سهیلا تقی پور داور بلوبچ تنیس روی میز کشورمان به عنوان مدیر مسابقات قهرمانی جوانان آسیای میانه انتخاب شد.   مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جوانان آسیای میانه در دو بخش آقایان و بانوان ۴ تا ۶ خرداد در «آستانه» قزاقستان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • هندبال در سال ۱۴۰۲| شکست پشت شکست، ناکامی پشت ناکامی/ روز‌های دور از سکو و سهمیه
  • پینگ پنگ باز ایران نایب قهرمان کانتندر جهانی لبنان شد
  • ستاره نامدار کشتی ایران خط خورد | نبرد حسن یزدانی و گلادیاتور برای المپیک جدی شد
  • حسینی: قهرمانی آسیا حق ایران بود
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۷ فروردین
  • بانوی ایرانی، مدیر مسابقات انتخابی تنیس روی میز آسیای میانه شد
  • ادامه صدرنشینی نابغه ایران در رنکینگ جهانی تنیس روی میز/ بانوی ایرانی مدیر مسابقات قهرمانی جوانان آسیای میانه شد
  • دو دیدار مهم برای تیم ملی هاکی روی یخ ایران/ حرکت به سمت قهرمانی
  • دومین برد دختران هاکی روی یخ ایران در قهرمانی آسیا
  • هاکی روی یخ قهرمانی آسیا| قرقیزستان هم از پس ایران بر نیامد!