Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمدمهدی سلمان زاده روز جمعه در حاشیه مراسم توزیع این بسته های معیشتی در امامزاده عبدالله شهر گرگان افزود : توزیع این بسته های معیشتی توسط بنیاد احسان وابسته به این ستاد و با مشارکت گروه های جهادی شهید لاجوردی اداره کل زندان، صلح یاران شورای حل اختلاف و گروه جهادی پیامبر اکرم (ص) مرکز حوزه علمیه استان صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص اهمیت بسیج خاطرنشان کرد: دفاع از جمهوری اسلامی، مردمی کردن و افزایش بصیرت، مهم ترین ویژگی این نهاد است.

در حاشیه این مراسم که رئیس کل دادگستری و شماری از مسوولان دستگاه های گلستان شرکت داشتند، گلزار شهدا به ویژه پنجم آذر ۵۷ این شهر در امامزاده عبدالله (ع) گرگان گلباران و عطر افشانی شد.

قیام پنج آذر گرگان ۷۷ روز قبل از پیروزی انقلاب اتفاق افتاد که در آن اهالی گرگان، بندرگز، کردکو و علی آباد در اعتراض به جنایت ۲۹ آبان حکومت شاهنشاهی در یورش به صحن حرم رضوی و به شهادت رساندن زائران به خیابان های گرگان آمده و علیه رژیم تظاهرات کردند.

واکنش ماموران ژاندارمری به معترضان تیراندازی مستقیم بود که به استناد مدارک کتب تاریخی و اسناد ۱۴ نفر به شهادت رسیده و بیش از صد تن مجروح شدند.

صبح روز پنجم آذر سال ۱۳۵۷ حدود ۳۰ هزار نفر از مردم استرآباد ساکن محدوده ای به وسعت بندرگز تا علی آباد در فلکه امامزاده عبدالله گرگان جمع شدند تا ضمن علنی کردن اطاعت خود از فرمان امام خمینی (ره) مبنی بر برگزاری عزای عمومی واقعه ۲۹ آبان، خشم و ناراحتی خود را از اتفاق رخ داده در حرم مطهر امام رضا (ع) نشان دهند.

تجمع مردم برای یک راهپیمایی آرام بود اما ماموران رژیم پهلوی در همان آغاز تظاهرات با تیراندازی مستقیم مانع بلندشدن صدای اعتراض مردم شدند و خیابان مول‌اندروژ (پنج آذر فعلی) را به دریایی از خون و اشک و فریاد تبدیل کردند.

برچسب‌ها استان گلستان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام گرگان بسته معیشتی هفته بسیج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان گلستان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام گرگان استان گلستان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام گرگان بسته معیشتی هفته بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۰۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفره های افطاری ساده در ۷۴ امامزاده مازندران برپا می شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ابراهیم حیدری پیش ازظهر پنجشنبه در آئین اهدای دو هزار سبد کالای معیشتی بین نیازمندان به طرح قرار یار دوازدهم اشاره و اضافه کرد: در قالب این طرح سبدهای معیشتی از محل خیران و درآمدهای امامزادگان بین نیازمندان توزیع می‌شود.

وی افطاری ساده را از دیگر طرح‌های اوقاف برشمرد و گفت: در شب‌های احیا و قدر دو هزار پرس غذای گرم بین مردم توزیع می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران از برپایی سفره‌های افطاری ساده در جوار ۷۴ امامزاده مازندران خبر داد و گفت: این سفره‌های افطاری با استفاده از کمک‌های مومنانه مردم و خیرین برپا می‌شود.

حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی مدیرکل اوقاف و امورخیریه مازندران اظهار کرد: این کمک‌های مومنانه با محوریت کمیته امداد و همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تأمین شده است.

وی با بیان اینکه پیرامون امامزادگان نیازمندان درقالب طرح افق حمایت می‌شوند، افزود: همچنین افطاری ساده در ماه رمضان در سطح ۷۴ امامزاده صورت می‌گیرد.

حجت الاسلام حیدری جناسمی با اشاره به همت والای مردم برای تأمین اطعام افطاری ساده در امامزادگان استان، گفت: روزانه بیش از ۵۰۰ نفر از افطاری ساده بهره‌مند می‌شوند.

وی از توزیع ۲۱۵ هزار بسته معیشتی در سال گذشته خبر داد و یادآورشد: ۴۵۰ پروژه عمرانی با همراهی مردم و خیرین نیک اندیش در استان درحال اجرایی است.

حجت‌الاسلام حیدری جناسمی با بیان اینکه از اسفند سال گذشته تا به امروز حدود ۱۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد.

وی از اعلام آمادگی اوقاف و امور خیریه مازندران برای همکاری با کمیته امداد استان برای دستگیری از نیازمندان خبر داد و افزود: بسته معیشتی به همراه وجه نقد به نیازمندان شناسایی شده از سوی امداد استان اهدا می‌شود.

کد خبر 6064181

دیگر خبرها

  • برپایی افطاری ساده در ۷۴ امامزاده مازندران
  • توزیع ۳هزار بسته معیشتی در آذربایجان غربی
  • برپایی سفره‌های افطاری ساده در جوار ۷۴ امامزاده مازندران
  • سفره های افطاری ساده در ۷۴ امامزاده مازندران برپا می شود
  • توزیع ۹۳۰ بسته معیشتی میان نیازمندان شوش و دزفول
  • توزیع یک هزار بسته معیشتی بین نیازمندان سلماس 
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در پهنه شهید دارایی
  • توزیع بیش‌ از ۴ هزار بسته معیشتی در استان کرمان
  • توزیع بیش‌از ۴ هزار بسته معیشتی درکرمان
  • ۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان بیرجند توزیع شد