Web Analytics Made Easy - Statcounter

منصور جهانی ـ فراخوان جشنواره بين‌المللی «هايكو» در کشور هلند، برای دریافت فيلم‌های با نگاه شاعرانه منتشر شد و سینماگران تا روز 13 آذر ماه جاری (4 دسامبر 2021) فرصت دارند تا آثار خود را به این رویداد هنری ارسال كنند.

جشنواره بين‌المللی «هايكو» Haiku با دبیری «محمد الأمين» Mohammad Amin شاعر عراقى مقیم هلند و با هدف گسترش رابطه شعر و سينما و ايجاد فرصت‌های جديدی براى زبان مشترک بین شعر و سینما در روزهای 19 و 20 آذر ماه جاری (10 و 11 دسامبر 2021) به صورت برخط و آنلاین در شهر لاهه در کشور هلند برگزار مى‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



جشنواره بين‌المللی «هايكو» از سينماگران کشورهای مختلف، دعوت كرد تا فيلم‌های خود را كه با نگاه شاعرانه ظرف مدت سه سال اخير ساخته شده‌‌اند را براي مسابقه بهترين فيلم این رویداد هنری از طریق ایمیل آدرس denhaag.mena.festival@gmail.com به دفتر این جشنواره ارسال كنند.

از طرف برگزار کنندگان جشنواره بين‌المللی «هايكو»، آخرین مهلت دریافت آثار، روز 13 آذر ماه جاری (4 دسامبر 2021) تعیین شده است.

در این رویداد هنری، «جایزه تماشاگران» به بهترین فیلم نیز اهدا می‌شود و علاقمندان و مخاطبان آثار سینمایی می‌توانند از طریق وب‌سایت جشنواره به آدرسwww.laaktheaterthuis.nl/nl/haiku-festival به تماشای فیلم‌ها بنشینند و نظر و رأی خود را اعلام کنند که در روز اختتامییه جشنواره بين‌المللي «هايكو» برنده این جایزه هم اعلام خواهد شد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: جشنواره بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۰۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | فراخوان ارسال آثار عملیات تنبیهی وعده صادق به جشنواره پژواک اعلام شد

به گزارش جام جم آنلاین از ستاد خبری جشنواره رادیویی پژواک، پیرو موافقت علی بخشی زاده، معاون صدای رسانه ملی مبنی بر ایجاد دریافت آثار با موضوع «عملیات تنبیهی وعده صادق» در سومین دوره از جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک علاقه مندان می توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

برنامه سازان شبکه ها و صدای مراکز می توانند اثر خودشان را با موضوع عملیات تنبیهی وعده صادق در ساختار مستند یا ترکیبی، به مدت حداکثر ۲۰ دقیقه،  تا ۱۵ اردیبهشت به دبیرخانه سومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک ارسال کنند.گفتنی است، هر شبکه و مرکز، مجاز به ارسال تنها یک اثر به دبیرخانه سومین جشنواره رادیویی پژواک است.

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اعلام فراخوان جایزه ملی داستان و بازآفرینی در اصفهان
  • فراخوان ارسال آثار «عملیات تنبیهی وعده صادق» به جشنواره پژواک اعلام شد
  • ببینید | فراخوان ارسال آثار عملیات تنبیهی وعده صادق به جشنواره پژواک اعلام شد
  • فراخوان دوسالانه «کارتون کتاب» منتشر شد
  • فراخوان ششمین جشنواره دو سالانه بین المللی «کارتون کتاب»
  • فراخوان ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب» منتشر شد
  • ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب» فراخوان داد
  • رشد ۵۰ درصدی آثار هنری شرکت کننده در جشنواره بین المللی امام رضا
  • آمادگی میزبانی برای رویداد خوشنویسی جهان اسلام/ خبر خوب آقای مدیر
  • شرکت ۲۸ کشور دنیا در جشنواره بین‌المللی پوپک