Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/یزد استاندار یزد از مصوبات موثر شورای امنیت کشور در رابطه با امنیت خط لوله آب انتقالی به یزد خبر داد و گفت: تعمیرات انجام شده و آب در مسیر لوله قرار گرفته است و جای نگرانی برای تأمین آب استان نیست.

"مهران فاطمی" در گفت و گو با ایسنا از پیگیری های مکرر دیروز و امروز مطالبات مردم استان در مورد تامین آب شرب از مسئولان کشوری خبر داد و گفت: مسئله آب استان و امنیت خط لوله آب انتقالی و تعرضات به این خط طی هفت مرتبه تماس تلفنی با وزیر کشور پیگیری و در این رابطه امروز، شورای امنیت کشور تشکیل شد که

مصوبات خوبی برای امنیت خط لوله آب و  تأمین آب پایدار به همراه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد تعرض اخیر به تاسیسات خط آب انتقالی به استان و اقدامات انجام شده جهت رفع مشکل گفت: اکیپهای آب منطقه ای استان جهت تعمیرات سریعا شب گذشته به منطقه اعزام شدند و تعمیرات انجام شده و آب در مسیر لوله قرار گرفته است و جای نگرانی برای تأمین آب استان نیست.

استاندار با اشاره به افت فشار آب شرب برخی مناطق استان در پی این اتفاق، از صدور دستورات لازم برای رسیدگی و رفع این مسائل خبر داد.

وی عمده مصوبات نشست شورای امنیت کشور را پیرامون تامین امنیت خط لوله انتقالی ذکر کرد و عملیاتی شدن آنها را بسیار موثر دانست.

فاطمی در پایان با تاکید بر این که مطالبات مردم توسط مسئولان استان اعم شخص نماینده ولی فقیه، مجمع نمایندگان مجلس  و استانداری با جدیت دنبال می شود، تاکید کرد:  هیچ کدام از مسئولان نسبت به این موضوع بی تفاوت نیستند و رئیس جمهوری و  وزیر کشور نیز پیگیر این دغدغه مردم هستند لذا به مردم استان اطمینان خاطر می دهیم مطالباتشان را پیگیری خواهیم کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی استاندار يزد آب انتقالی استان یزد امنیت خط لوله شورای امنیت آب انتقالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۰۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریح مصوبات شورای تأمین استان درخصوص سنگ آهن مرکزی ایران-بافق 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، در جلسه‌ای با حضور مسئولان استان و شهرستان، مطالبات کارگران سنگ آهن مرکزی ایران-بافق و مصوبات شورای تأمین استان در این رابطه بررسی شد.    شاه حسینی معاون امور اقتصادی استانداری یزد گفت: بحث ۲ درصد فروش سنگ آهن که توسط امام راحل مصوب شده است، مورد تأکید شورای تأمین استان است و حتما باید ادامه پیدا کند.   وی افزود: سهام ترجیحی کارگران سنگ آهن مرکزی مورد تأکید و از مطالبات استان از صندوق بازنشستگی فولاد کشور است.    شاه حسینی بیان کرد: قبل از اینکه سهامی در بورس عرضه شود، حق و حقوق کارگران و شهرستان، نحوه ورود به بورس، ۲ درصد و...، در امیدنامه باید موردنظر قرار گیرد.   وی ادامه داد: در زمینه طرح‌های توسعه‌ای، تکمیل زنجیره فولاد باید اتفاق بیافتد و استاندار پیگیر تامین خوراک است چراکه این مطالبه برحق کارگران است.    معاون امور اقتصادی استانداری یزد گفت: در مورد بحث انتقال حساب‌های بانکی شرکت به شهرستان، طبق مصوبه مورد تاکید و پیگیری است و حتما باید انجام شود.    وی خاطرنشان کرد: شرکت سنگ آهن مرکزی ایران-بافق جزء مؤثرترین بنگاه‌های اقتصادی منطقه است که همه ما در استان و شهرستان پیگیر هستیم این مجموعه مثل سابق بدرخشد و حقوق آن محقق شود.   گفتنی است در این جلسه که در دفتر امام جمعه بافق برگزار شد، نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی، معاون امور اقتصادی استانداری یزد، اعضای شورای شهر و شورای کارگری سنگ آهن مرکزی ایران-بافق حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • کنکوری‌ها مطمئن باشند امنیت آزمون به طور کامل برقرار می‌شود
  • استانداردسازی راه‌ها در بلوچستان با سرعت پیگیری شود
  • وزیر کشور: مشکلات سیل‌زدگان براساس اولویت پیگیری و رفع خواهد شد
  • تاکیدوزیرکشور:جدیت استانداردسازی راه‌ها درسیستان وبلوچستان
  • تشریح مصوبات شورای تأمین استان درخصوص سنگ آهن مرکزی ایران-بافق 
  • شورای تحقیق جذب هیات علمی تشکیل می‌شود
  • تاریکی در برخی از معابر شهروندان تبریز را به دردسر انداخت
  • نسخه‌ پیچی جدید علم الهدی برای مقابله با دنیا؛ زور تنها راه است! /شورای امنیت و قطعنامه افسانه است
  • رییسی: ایستادگی یمن در بازدارندگی جنایات رژیم اسراییل موثر بود
  • رفع ابهام دونوبته شدن کنکور/ آیا با تاثیر معدل در کنکور عدالت اجتماعی برقرار می‌شود؟