Web Analytics Made Easy - Statcounter

گرگان - وزیر امور اقتصاد و دارایی گفت: همکاران ما در دولت به صورت شبانه روزی در تلاش هستند تا مشکلات مردم را رفع کنند. - اخبار استانها -

گزارش خبرنگار تسنیم از گرگان، دکتر سید احسان خاندوزی امشب در یادمان روز ملی گرگان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این روز اظهار داشت: هر ورق از تاریخ انقلاب حاکی از تلاش‌ها و خون‌دل‌هایی است که در دیار دارالمومنین مردم این سرزمین کشیده‌اند و ما امروز میراث‌دار این امانت بزرگ هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروز یکی از فرزندان این منطقه در اداره کشور مسئولیت سنگینی بر دوش دارد و امیدوارم خداوند با دعای خیر شما کمک کند از این گردنه سخت به سلامت و با سربلندی عبور کنیم.

وزیر امور اقتصاد و دارایی تصریح کرد: همکاران ما در دولت به صورت شبانه‌روزی در تلاش هستند تا مشکلات اجتماعی فرهنگی و اقتصادی را برطرف کنند و نارضایتی مردم از وضعیت فعلی حاکی از دشواری این مسئولیت است.

وزیر اقتصاد: اموال تملیکی دولت ‌سریعا تعیین تکلیف می‌شودوزیر اقتصاد: باید از همه ظرفیت‌های فکری و مدیریتی برای تحول در بخش اقتصاد استفاده کنیموزیر اقتصاد: حذف ارز 4200 تومانی به تعویق افتاد‌

 وی ادامه داد: مسائل و مشکلات کشور به اندازه‌ای است که تنها با صبوری و کمک قابل رفع بوده و امیدوارم در آغاز سال آینده بتوانیم شاهد بهبود وضعیت اقتصادی کشور باشیم.

وزیر امور اقتصاد و دارایی گفت: خواسته رهبر معظم انقلاب از دولت سیزدهم یک تحول جدی است و اراده رئیس جمهور نیز اعمال این تحول نسبت به گذشته است.

خاندوزی با گرامیداشت هفته بسیج و قیام مردم گرگان در 5 آذر سال 1357 بیان داشت: اینکه به دنبال اصلاح وضعیت موجود هستیم پنجم آذر ماه مانند یک فانوسی راه روشن را به ما نشان داده است.

انتهای پیام/581/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزیر اقتصاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۰۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدقی: وزیر ورزش از تصویب و اجرای مقررات ضد ورزشی جلوگیری کند

به گزارش خبرگزاری مهر، کاوه صدقی رییس هیات مدیره انجمن صنفی کارفرمایی باشگاه داران گفت: مالیات ارزش افزوده در جوامع مصداق برقراری عدالت است به این مفهوم که کسانی که استفاده بیشتری از خدمات ورزشی می کنند باید هزینه بیشتری پرداخت کنند.

وی ادامه داد: از آنجا که ورزش کردن باعث میشود دهها سرفصل بار هزینه از دوش کشور همچون سوبسیدهای درمانی برداشته شود و با هدف تشویق مردم به ورزش، با پیگیری های صورت گرفته مجلس شورای اسلامی مردم را از پرداخت مالیات ارزش افزوده معاف کرده که مصوبات آن به صورت شفاف از سوی دولت ابلاغ شده است.

صدقی افزود: در این بین وزارت اقتصاد و دارایی و سازمان امور مالیاتی در راستای ابلاغ این قانون به واحد های خود ذی حسابهای مالیاتی و باشگاهها را روبروی هم قرارداده و مصادیق به گونه ای عنوان شده که باشگاه ها مالیات بر ارزش افزوده را از مردم گرفته و به دولت دهند.

وی ضمن بیان اینکه این موضوع عین بی عدالتی و مصداق واضح دور زدن مردم ،مجلس و دولت توسط وزارت اقتصاد و امور دارایی است گفت: در صورت این اتفاق شاهد گران شدن ورزش، افزایش کم تحرکی، افزایش فشار مالی به مردم و حذف هر چه بیشتر ورزش از سبد خانوار خواهیم بود.

صدقی در پایان خاطر نشان کرد:نیاز است تا وزیر ورزش و جوانان در خصوص پیگیری این موضوع با وزارت اقتصاد و دارایی جلسه داشته باشد تا از این ضربه بزرگ به ورزش همگانی و ورزش سلامت محور جلوگیری شود.

کد خبر 6078028

دیگر خبرها

  • نفع نوسان نرخ ارز برای دولت چیست؟/ روایت جدید وزیر اقتصاد را بخوانید
  • تلاش دولت سیزدهم به مهار تورم و توسعه روابط بین‌الملل منجر شد
  • تلاش شبانه روزی راهداران در جهت کاهش سوانح رانندگی در نوروز
  • بخش تولید در کانون توجه دولت سیزدهم است
  • سالانه ۵۰ همت از بدهی دولت به شبکه بانکی ترمیم می‌شود
  • ورود ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری گلستان برای بررسی راهکارهای قانونی کاهش هزینه ساخت مسکن در استان
  • وزیر آموزش و پرورش: کسر ۴۵ درصد از حقوق دانشجومعلمان لغو شد
  • صدقی: وزیر ورزش از تصویب و اجرای مقررات ضد ورزشی جلوگیری کند
  • عملیات «وعده صادق» موجب تقویت غرور ملی شد
  • موانع مشارکت مردم در اقتصاد باید رفع شود/ واحد‌های تولیدی با مشکلات تأمین ارز و نقدینگی مواجه اند؛ بانک مرکزی برای این وضعیت تدبیری بیندیشد