Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار قزوین گفت: با پیگیری های انجام شده در آینده نزدیک میزبان رئیس جمهور در سفر به قزوین خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین در گفتگو با خبرگزاری برنا در خصوص صفر رئیس جمهور به استان اظهار داشت: حجت اسلام رئیسی در دوره  ریاست بر قوه قضائیه و همچنین در حال حاضر در جایگاه رئیس جمهور سفر به استان ها را در دستور کار  خود قراردادند و این اقدام با استقبال مردم نیز روبرو شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در مدت کوتاهی  که دولت سیزدهم استقرار پیدا کرده، رئیس جمهور به استان های مختلف سفر کرده و دستاوردهای خوبی هم برای مردم مناطق داشته است.

اعلایی تصریح کرد: سفر به استان قزوین نیز بر اساس اطلاعی که داریم از اولویت های سفرهای رئیس جمهوراست و در آینده نزدیک این سفر انجام خواهد شد و ما میزبان منتخب مردم خواهیم بود.

وی با اشاره به ظرفیت های استان قزوین در بخش های مختلف صنعتی، کشاورزی و گردشگری گفت: بدون تردید سفر رئیس جمهور به استان قزوین فصل جدیدی از توسعه و پیشرفت را برای استان رقم خواهد زد  و خیر و برکات فراونی به همراه خواهد داشت.

استاندار قزوین یادآورشد: در سفرهای استانی رئیس جمهور معمولا تعدادی از وزیران ایشان را همراهی می کنند لذا در سفر آتی آقای رئیسی به استان قزوین ظرفیت ها و مشکلات استان مورد توجه قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا قوه قضائیه رئیس جمهور دولت استان های مختلف استان قزوین کشاورزی گردشگری توسعه و پیشرفت مشکلات استاندار قزوین محمد مهدی اعلایی استان قزوین رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۰۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور مخبر برای امدادرسانی همه‌جانبه در مناطق سیل‌زده

معاون اول رئیس جمهور در تماس با استاندار سیستان و بلوچستان بر امدادرسانی همه‌جانبه در مناطق سیل‌زده استان تاکید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور در تماس تلفنی با استاندار سیستان و بلوچستان ‌پیگیر‌ آخرین وضعیت مناطق تحت تأثیر سیلاب شد و بر بسیج همه دستگاه‌های امدادرسان تاکید کرد.

معاون اول رئیس جمهور ‌بر ضرورت بسیج همگانی همه دستگاه‌های امدادرسان برای حل مشکلات مردم تاکید کرد.

‌مخبر در این تماس که پیرو پیگیری رئیس جمهور صورت گرفت، ضمن اعلام آمادگی برای رفع نیازهای ضروری استان، از استاندار سیستان و بلوچستان خواست تا آخرین وضعیت مناطق تحت تأثیر سیل را بصورت مستمر گزارش کند.

محمد کرمی، استاندار سیستان و بلوچستان نیز در این ارتباط تلفنی ضمن ارائه گزارشی از آخرین وضعیت موجود، از آماده باش همه دستگاه های امدادی و نهادهای اجرایی برای امدادرسانی به مردم تا رسیدن به وضعیت پایدار خبر داد.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • تقدیر استاندار قزوین از افتخار آفرینی سپاه
  • دستور مخبر برای امدادرسانی همه‌جانبه در مناطق سیل‌زده
  • رئیسی هفته آینده عازم پاکستان می‌شود
  • پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیس‌جمهور
  • تغییر استاندار مازندران تکذیب شد
  • رییس‌جمهور هفته آینده عازم پاکستان می‌شود
  • رفع ناترازی انرژی از مطالبات جدی صنعتگران است
  • رشد اقتصادی نشان دهنده امید ملت ایران به آینده است
  • رفع ناترازی برق یکی از مطالبات جدی صنعتگران
  • راه اندازی سامانه الکترونیکی ارتباط با رئیس جمهور در سمنان