Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک تهیه‌کننده تلویزیون و سینما در مقایسه شبکه خانگی و تلویزیون گفت: باید رقابت سالم بین شبکه نمایش خانگی و تلویزیون باشد تا زمینه پیشرفت هر دو مهیا شود.

«پیمان جعفری»، تهیه کننده، مجری طرح، در کارنامه هنری‌اش تهیه‌کنندگی سریال «رقص روی شیشه» به کارگردانی«مهدی گلستانه» و فیلم‌هایی چون «گیجگاه»، «انزوا»، «آاادت نمی‌کنیم» و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. را دارد.

او در گفت‌وگو با خبرنگار برنا در خصوص تفاوت سریال‌های پلتفرم‌ها و رسانه ملی سخن گفته است.

به عنوان یک تهیه کننده و کارشناس رسانه، میان سریال‌های سیما و پلتفرم‌ها کدامیک را انتخاب می‌کنید؟

هردو. چون درحال حاضر یک جمع 80 میلیون نفری داریم که حداقل ۴۰ تا ۵۰ میلیون نفر آن‌ها تلویزیون را دنبال می‌کنند.

شبکه نمایش خانگی چند اشکال دارد که همه دسترسی به اینترنت ندارند و نمی‌توانند هزینه‌های آن را پرداخت کنند و مخصوص یک قشر خاص شده که توانایی پرداخت هزینه‌هایش را دارند البته همین که یک سریالی تبلیغ سینه به سینه می‌شود و بین مردم می‌پیچد که سریالی بسیار خوب است آن بخش دوم که قشر متوسط جامعه هستند هم مشتاق به دیدن سریال می‌شوند.البته برخی هم به دلیل اعتقادات‌شان سریال‌های نمایش خانگی را نمی‌بینند مانند ماهواره که خیلی‌ها دوست ندارند داشته باشند. سینما هم به دلیل اینکه مردم به شدت در فشار اقتصادی هستند و نمی‌توانند هزینه بلیتش را پرداخت کنند مخاطبش کم شده است.

آیا موافق هستید اگر سریال قوی در تلویزیون تولید شود، هنوز رسانه مورد علاقه و اقبال مردم است؟

بله قطعا همین‌طور است. در یکی، دو سال اخیر هم سریال‌های خوبی داشتیم که مردم به تماشای آن نشسته‌اند و خیلی وقت‌ها هم مثل سابق خیابان‌ها خلوت می‌شد و مردم برای دیدن بعضی سریال‌ها خود را به خانه می‌رساندند تا آن را از دست ندهند.

درحال حاضر ساخت سریال در کدام ژانر می‌تواند مخاطب بیشتری برای رسانه‌های مختلف داشته باشد؟

یک مشکلی که داریم این است که تنها شبکه‌ای که مداوم فیلم نشان می‌دهد، شبکه نمایش است و شبکه‌های دیگری نداریم که مانند شبکه‌های خارجی یا خود همین شبکه نمایش خانگی ۲۴ ساعت از روز را فیلم و سریال بدهد. البته نمی‌توان گفت تلویزیون، شبکه نمایش خانگی را می‌کشد و یا بالعکس. هر دو موظف هستند سریال خوب برای مردم بسازند. ما برای مردم کار می‌کنیم و این مردم هستند که تعیین می‌کنند شبکه نمایش خانگی ببینند یا تلویزیون.

اگر یک رقابت سالم بین شبکه نمایش خانگی و تلویزیون باشد باعث می‌شود داستان و سریال‌ها سطح‌شان بالا برود چون مردم به سراغ فیلم و سریال خوب می‌روند.

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: باران کوثری حامد بهداد مهدی گلستانه نادر فلاح پیمان جعفری مرتضی علی عباس میرزایی امیر علی دانایی رقص روی شیشه گیجگاه عادل تبریزی شبکه نمایش خانگی خانگی و تلویزیون سریال ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۱۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مریلا زارعی قاتل زنجیره‌ای سریال افعی تهران است؟ | ویدئو

به گزارش همشهری آنلاین، در سکانسی از قسمت ششم سریال افعی تهران ، پیمان معادی (آرمان بیانی) و سوال‌هایی را با مریلا زارعی (متهم به قتل) مطرح می‌کند و او در پاسخ مکث می‌کند. همزمان با انتشار این اپیزود بسیاری از کاربران بر این باورند که مریلا زارعی قاتل زنجیره‌ای این سریال نیست.

سریال افعی تهران ساخته سامان مقدم هر هفته از شبکه نمایش خانگی منتشر می‌شود.

زشت و زیبای سریال افعی تهران | سحر دولتشاهی تراپیست است یا ...؟ |‌ ویدئویی از شروع رابطه عاشقانه سحر دولتشاهی و پیمان معادی در سریال مطرح

کد خبر 846602 برچسب‌ها خبر مهم بازیگران سینما و تلویزیون ایران سینمای ایران

دیگر خبرها

  • ۶۹/۲ درصد ایرانیان، تلویزیون می‌بینند | شبکه 3، آی فیلم و شبکه یک؛ به ترتیب پربازدیدترین شبکه‌های تلویزیونی
  • مریلا زارعی قاتل زنجیره‌ای سریال افعی تهران است؟ | ویدئو
  • (ویدئو) سحر دولتشاهی کاریکاتور خودش و پیمان معادی را استوری کرد
  • بازیگران شبکه نمایش خانگی را ستاره‌باران کردند
  • انتقادها به «گناه فرشته» و ماجرای سخنان جنجالی یک مدیر!
  • می‌خواهند همان بلایی که سر تلویزیون آورند را، سر پلتفرم‌ها هم بیاورند/ آیینه شبکه نمایش خانگی را نشکنید
  • دستورالعمل ساترا برای تبلیغات بازرگانی در شبکه نمایش خانگی
  • رژه پیمان معادی، جواد عزتی و نوید محمدزاده در شبکه نمایش خانگی
  • سروش رفیعی: مگر والیبالیست های برزیل می‌گویند چرا به اندازه نیمار حقوق نمی‌گیریم؟
  • همه چیز درباره ساخت افعی تهران ۲ | پیمان معادی بازیگر کشورهای دیگر هم هست و...