Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@03:12:57 GMT

علت تصادف مرگبار در سیریک چه بود؟

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۸۱۵۵۴

علت تصادف مرگبار در سیریک چه بود؟

ایسنا/هرمزگان رییس پلیس راه استان هرمزگان گفت: عصر گذشته پنجم آذرماه در جاده "میناب سیریک" تصادفی میان یک دستگاه خودرو وانت و یک سواری پژو رخ داد که بر اثر این سانحه که همه سرنشینان وانت اتباع غیرمجاز بودند دست کم پنج نفر کشته و ۱۸ نفر زخمی شده اند که حال ۴ نفر از آنان وخیم‌تر و بقیه بصورت سطحی مداوا شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ مهدی نیکبخت  صبح امروز (ششم آذرماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: این حادثه در "مسیر میناب سیریک"  رخ داد که به دلیل شدت ضربات وارده دست کم ۵ نفر از سرنشینان که اتباع غیرمجاز بیگانه بودند جان خود را از دست دادند.

وی ادامه داد: بعد از اعلام حادثه بلافاصله نیروهای پلیس و عوامل امدادی به  منطقه اعزام و  مجروحان را به بیمارستان منتقل کردند

سرهنگ نیکبخت با بیان اینکه علت سانحه توسط کارشناسان تصادفات انحراف به چپ سواری پژو است، اظهار کرد: قاچاق سوخت و اتباع بیگانه غیرمجاز از معضلات در راه‌های ارتباطی هرمزگان محسوب می‌شود که همواره هزینه و تلفات جانی زیادی را به  این استان تحمیل می‌کند.

وی ادامه داد: استان هرمزگان  به دلیل نزدیکی با دو کشور افغانستان و پاکستان همواره مورد سوء استفاده قاچاقچیان و افراد سودجو قرار می گیرد که انتقال اتباع بیگانه غیرمجاز (قاچاق انسان) و جابجایی موادسوختی (قاچاق سوخت) از عمده فعالیت‌های قاچاقچیان است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۱۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۲۴ هزار لیتر گازوییل قاچاق در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، فرماندهی انتظامی هرمزگان گفت: سوخت‌های قاچاق از ۲۲ دستگاه خودروی سواری و وانت نیسان فعال در این زمینه کشف شده است.

علی اکبر جاویدان گفت: در این طرح ضربتی ۲ خرده فروش و توزیع کننده مواد مخدر و شماری اتباع غیر مجاز هم دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید؛ کشف ۷۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان

دیگر خبرها

  • ممنوعیت استفاده از نیروی کار اتباع غیرمجاز در واحد‌های تولیدی
  • ۲ هزار و ۴۹۲ نیروی کار غیرمجاز خارجی در البرز شناسایی شدند
  • نشست ساماندهی قرارگاه طرد اتباع غیرمجاز استان گلستان
  • شناسایی نیروی کار اتباع خارجی غیر مجاز در استان البرز 
  • شناسایی ۱۷۱ تبعه خارجی غیرمجاز در واحدهای اقتصادی کرمانشاه
  • شناسایی بیش از ۱۷۰ تبعه غیر مجاز در کرمانشاه
  • بسته شدن برخی راه‌های ارتباطی شرق هرمزگان بر اثر بارندگی
  • کشف ۱۲۴ هزار لیتر گازوییل قاچاق در هرمزگان
  • تصادف مرگبار در محور ایذه به پیان
  • جمع آوری و طرد ۸۰۰۰ اتباع غیرمجاز از تفرجگاه‌های استان تهران