Web Analytics Made Easy - Statcounter

اگر قصد دارید در  هزینه ها و زمان خود صرفه جویی قابل توجهی را برای انجام عملیات ثبت موسسه حسابداری به وجود بیاورید می‌توانید از طریق وب سایت پایدار ثبت که به عنوان اولین سامانه ثبتی آنلاین در کشور تمامی امور مربوط به ثبت برند و ثبت شرکت را به صورت کاملاً آنلاین انجام می دهد اقدام نمایید.

در ادامه مطلب قصد داریم علاوه بر بررسی تمامی مزیت های ثبت کردن قانونی فعالیت های شرکت حسابداری، تمامی مدارک و شرایطی که برای این شرکت ها مورد نیاز است را در کنار بهترین روش ثبت شرکت مورد بررسی قرار دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چرا شرکت حسابداری را ثبت کنیم؟

با توجه به اینکه هر شرکت و کسب و کار و هر سازمانی برای انجام تمامی امور مربوط به درآمدها و هزینه های خود نیاز به انجام فعالیت‌های مربوط به حسابداری دارد، می‌توانیم بگوییم که حسابداری به عنوان یک شغل ویژه با خدمات ویژه می تواند به کسب و کارها کمک کند تا به خوبی تمامی امور اقتصادی خود را انجام داده و تعادل را بین هزینه و درآمد و دخل و خرج شرکت به وجود بیاورند.

انجام فعالیت های حسابداری با توجه به نقش بسیار مهمی که در هزینه های شرکت ها که به عنوان اولین و مهمترین فاکتور برای هر کسب و کار در نظر گرفته می شود دارد به صورت های مختلفی انجام می شود و همین موضوع باعث شده است تا شغل حسابداری و انجام فعالیت‌های حسابداری به عنوان یک جایگاه پر درآمد و مناسب در نظر گرفته شود.

ثبت شرکت حسابداری با توجه به اهمیت بسیار زیادی که حساب و کتاب شرکت ها دارد باعث می شود تا تمامی امور کسب و کارها به درستی انجام شده و شما بتوانید از طریق ارائه خدمات در این زمینه به سود و درآمد مناسبی دست پیدا کنید.

فعالیت های مربوط به شرکت حسابداری می تواند به صورت های مختلفی انجام شده و خدمات متنوعی را در اختیار شرکت ها و کسب و کارهای مختلف قرار دهد.

تاسیس موسسه و شرکت حسابداری با توجه به تعدد بسیار زیادی از شرکت ها و کسب و کارهایی که به انجام امور حسابداری دقیق نیاز دارند، باعث می‌شود تا سود و درآمد در این زمینه بالا رفته و به همین دلیل افراد مختلفی که در این زمینه فعالیت دارند سعی می‌کنند تا فعالیت‌های رسمی خود را در قالب یک شرکت انجام داده و به همین دلیل بتوانند اعتماد مشتریان و کسب و کارهای مختلف را بیشتر جلب نمایند.

زمانی که سود و درآمد در یک حرفه بالاتر باشد افراد مختلف زیادی وارد رقابت در آن می شوند که حسابداری نیز جزو حرفه هایی است که می تواند با توجه به تعداد بسیار زیاد شرکت ها و کسب و کارهایی که نیاز به انجام امور حسابداری دارند به عنوان یک شغل بسیار پردرآمد در جامعه کشورمان در نظر گرفته شود و به همین دلیل رقابت در آن نیز به شدت بالاست و شما می توانید با ثبت قانونی فعالیت های خود، مشتریان بیشتری را جذب کرده و امور مربوط به حسابداری شرکت های مختلفی را انجام دهید.

به همین دلیل و برای اینکه شما بتوانید با بهره بردن از مزایای ثبت شرکت حسابداری به راحتی سود و درآمد بسیار بالایی را کسب کنید باید شرکت خود را به صورت کاملاً رسمی به ثبت برسانید و تمامی فعالیت‌های خود را به صورت کاملاً قانونی انجام دهید که در ادامه مطلب قصد داریم به شما بگوییم که ثبت موسسه حسابداری می‌تواند چه مزیت هایی را برای شما به همراه داشته باشد.

مزیتهای ثبت موسسه حسابداری

در صورتی که بتوانیم موسسه یا شرکت خود را در زمینه انجام امور حسابداری به ثبت برسانید می توانید از مزیت‌های بسیار زیادی که در این زمینه وجود دارند استفاده کنید.

قبل از بیان مزیت‌های تاسیس موسسه حسابداری بهتر است بدانید که شما می توانید در قالب های مختلفی مانند انجام تمامی فعالیت های حسابداری یک شرکت و یا مشاوره و پشتیبانی در جایگاه مدیریت حسابداری به یک کسب و کار و یا به طور کلی انجام تمامی فعالیت های یک شرکت با حضور نیروی تخصصی در آن مجموعه انجام بدهید و همه این روش ها با توجه به اینکه سازمان ها در این زمینه نیاز دارند باید با دقت و کارایی بسیار بالا انجام شود و شرکت‌ها به دنبال موسساتی هستند که بتوانند به بهترین شکل ممکن این فعالیت‌ها را برای آنها انجام دهند تا مالیات ها و هزینه هایی که برای آنها در نظر گرفته می‌شود کاملاً به درستی تعیین شود.

انجام امور مربوط به مراحل ثبت شرکت حسابداری باعث می شود تا مشتریان که می‌توانند شرکت‌های کوچک و نوپا و یا شرکت ها و سازمان های بسیار بزرگ باشند اعتماد بیشتری نسبت به دریافت خدمات شما داشته باشند. این یعنی زمانی که شما شرکت خود را به صورت کاملاً رسمی به ثبت برسانید می‌توانید به صورت کامل تمامی خدمات مربوط به انجام امور حسابداری را برای سازمان‌های مختلف در نظر بگیرید. سازمان‌ها و افراد مختلفی که قصد دریافت این خدمات را دارند به دلیل اینکه شرکت شما و فعالیت های شما به صورت کاملا رسمی و قانونی به ثبت رسیده است، اعتماد بیشتری نسبت به کسب و کار شما داشته و به همین دلیل می‌توانید با جذب شرکت ها و سازمان های بسیار مختلف و بزرگ به سود و درآمد بسیار بالایی در این زمینه برسید.

علاوه بر این زمانی که قصد داشته باشید قراردادهای همکاری را با شرکتها و موسسات مختلف برای انجام امور حسابداری منعقد کنید قطعاً ثبت کردن شرکت شما می تواند لول کاری شما را بالاتر برده و به همین دلیل به راحتی اعتماد دیگر کسب و کارها و شرکت ها را نسبت به فعالیت های خود جذب کنید.

در کنار این موارد ثبت شرکت باعث می شود تا شما به راحتی از مزیت های قانونی مانند اعطای وام‌ها که از طریق دولت به شرکت ها و کسب و کارهای ثبت شده در نظر گرفته می شود استفاده نموده و از این وام ها برای توسعه کسب و کار خود در بخش‌های مختلف استفاده نمایید. همچنین در صورتی که کسب و کار خود را رشد داده و قصد داشته باشید در شهرها و استان‌های مختلف برای ارتباط راحت تر با مشتریان و کسب و کارهایی که فعالیت‌های اقتصادی و حسابداری آنها را انجام می دهید داشته باشید می توانید نمایندگی های مختلفی را در این شهرها دایر نموده و از این طریق نیز به سود و درآمد بسیار بالایی برسید که این موضوع و ارائه نمایندگی فقط از طریق ثبت شرکت حسابداری امکان پذیر می باشد.

در صورتی که شرکت خود را در زمینه انجام فعالیت های حسابداری به ثبت رسانده باشید می توانید به راحتی در مزایده و مناقصه های دولتی شرکت کرده و به راحتی با برنده شدن در این مناقصه ها فعالیت های مربوط به سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی را نیز در بخش‌های مختلف انجام دهید و از این طریق نیز به سود و درآمد بسیار بالایی برسد و البته رزومه و اعتماد بسیار بالاتری را  برای ارائه به مشتریان جدیدی که قصد استفاده از فعالیت‌ها و خدمات شما را دارند داشته باشید.

به طور کلی ثبت موسسه حسابداری به شما این اجازه را می دهد تا بتوانید اعتماد بیشتری را از مشتریان خود جلب نموده و البته به راحتی نمایندگی های خود را در شهرها و استان‌های مختلف تأسیس کرده و از مزایای قانونی بودن کسب و کار خود استفاده نموده که البته در کنار همه این موارد می‌توانیم به بالارفتن ارزش و دارایی کسب و کار شما نیز اشاره کنیم.

شرایط ثبت شرکت حسابداری

در صورتی که قصد داشته باشید تمامی فعالیت های مربوط به ثبت شرکت حسابداری را انجام دهید باید این نکته را در نظر داشته باشید که برای انتخاب نام شرکت خود باید ابتدا تمامی استعلام های لازم را نسبت به نام های ثبت شده قبلی انجام دهید و پس از دریافت استعلام ها یک نام مناسب که هم به خوبی کسب و کار شما را معرفی کند و هم تمامی قوانین مربوط به نام شرکت در آن لحاظ شده است را انتخاب نمایید.

در صورتی که قصد دارید یک نام مناسب برای شرکت خود انتخاب نمایید تا در مراحل ثبت موسسه حسابداری به راحتی مورد پذیرش قرار بگیرد باید حتما از تجربه و تخصص افراد و مشاورین در این زمینه استفاده کنید که تیم حقوقی پایدار با تجربه ثبت شرکت های مطرح کشوری در زمینه حسابداری به صورت ۲۴ ساعته و آنلاین پاسخگوی تمامی سوالات شما در جهت گرفتن استعلام ثبت شرکت حسابداری و همچنین انتخاب نام برای آن می‌باشد.

پس از اینکه نام شرکت خود را انتخاب کردید و پنج مورد مختلف را برای شرکت در لیست اولویت بندی های خود قرار دادید باید به سراغ دیگر شرایط ثبت موسسه حسابداری بروید که برای انواع شرکتهای مختلف شرایط مختلفی نیز در نظر گرفته شده است.

انواع ثبت موسسه حسابداری

برای اینکه بتوانید موسسه یا شرکت حسابداری خود را به ثبت برسانید می‌توانید در قالب‌های مختلف این کار را انجام دهید اما با توجه به اینکه در کشورمان استفاده از شرایط ثبت شرکت به صورت سهامی خاص و مسئولیت محدود رایج تر است، بسیاری از کسب و کارها و شرکت هایی که قصد دارند تا فعالیت‌های حسابداری خود را به صورت رسمی به ثبت یرسانند از این نوع شرکت‌ها استفاده می‌کنند که در ادامه قصد داریم تمامی شرایط و مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت به این دو صورت را مورد بررسی قرار دهیم.

در صورتی که قصد داشته باشید شرکت خود را به صورت مسئولیت محدود به ثبت برسانید باید حداقل دو نفر عضو در شرکت شما وجود داشته باشند که با تعهد با پرداخت کل سرمایه شرکت که حداقل سرمایه آن ۱۰۰ هزار تومان می باشد مدارک مربوط به ثبت شرکت را به همراه نام های انتخاب شده به مراجع ثبت کننده شرکت ارائه نمایند.

پس از اینکه تمامی شرایط مربوط به ثبت شرکت حسابداری با مسئولیت محدود را رعایت کردید باید کپی مدارک شناسایی اعضا و همچنین اصل گواهی عدم سوء پیشینه را در کنار امضای اقرارنامه و البته مجوز تاسیس شرکت حسابداری به مراجع صادر کننده و ثبت کننده شرکت ارائه نمایید.

در نظر داشته باشید که قبل از تمامی مراحل مربوط به ثبت شرکت حسابداری شما باید مجوزهای لازم را در این زمینه کسب نموده و حتماً تمامی تصاویر مربوط به مجوزهای تهیه شده را به مراجع ثبت کننده شرکت ارائه نمایید.

ثبت شرکت حسابداری به صورت سهامی خاص

بسیاری از افرادی که در زمینه حسابداری فعالیت می‌کند و قصد دارند شرکت و فعالیت‌های خود را به صورت کاملاً قانونی به ثبت برسانند معمولاً به سراغ ثبت شرکت به صورت سهامی خاص می‌روند که در این نوع از شرکت حداقل ۳ نفر در کنار دو نفر بازرس باید وجود داشته باشد تا شرکت بتواند به رسمیت شناخته شود. از دیگر شرایط مربوط به ثبت شرکت به صورت سهامی خاص میتوانیم به حداقل سرمایه یک میلیون تومانی که حداقل ۳۵ درصد از سرمایه باید به صورت نقدی پرداخت شود اشاره کنیم.

بعد از این که تمامی شرایط مربوط به ثبت شرکت به صورت سهامی خاص را رعایت کردید باید علاوه بر کپی مدارک شناسایی کلیه اعضا امضای اقرارنامه و همچنین اصل گواهی عدم سوء پیشینه را در کنار تصویر مجوز های لازمه که برای ثبت شرکت حسابداری گرفته‌اید به مراجعه کننده شرکت ارائه نمایید.

در صورتی که بخواهید تمامی این فعالیت ها توسط یک وکیل انجام شود باید حتماً یک وکالت نامه معتبر را به او ارائه نماید تا در مراحل ثبت موسسه حسابداری به مشکل بر نخورد و بتواند به راحتی تمامی فعالیت‌ها را به صورت کامل و بدون نیاز به حضور شما پیش ببرد.

بهترین روش ثبت شرکت حسابداری

ار قصد دارید شرگت حسابداری خود را به صورت رسمی و قانونی به ثبت برسانید دو راه پیش رو دارید که در روش اول شما باید به صورت کاملاً حضوری و در مراحل اداری به سازمان های مربوط به ثبت شرکت مراجعه کرده و تمامی کارهای خود را شامل تشکیل پرونده و گرفتن کپی یا مدارک مختلف دیگر را به صورت کاملا اداری انجام دهید که معمولاً انجام روال اداری برای بسیاری از افراد سخت و طاقت فرساست و البته هزینه‌های بسیار زیادی شامل هزینه های ایاب و ذهاب و هزینه‌های تشکیل پرونده را نیز به همراه دارد و در بسیاری از موارد نیز ممکن است زمان شما را که امروزه به عنوان یکی از فاکتورهای مهم در پیشرفت کسب و کارها در نظر گرفته می‌شود تلف کند.

با توجه به همه این موارد و نیازسنجی که تیم پایدار ثبت انجام داده است، سامانه کاملاً آنلاین ثبتی پایدار تاسیس شده است تا کسب و کارها و شرکت های مختلف بتوانند به راحتی تمامی امور مربوط به ثبت شرکت و ثبت برند خود را از این طریق و به صورت کاملاً آنلاین انجام دهند.

انجام تمامی امور مربوط به ثبت شرکت با توجه به روال آنلاین بر روی وب سایت باعث می شود تا شما بتوانید در هزینه ها و زمان خود صرفه جویی قابل توجهی را به وجود بیاورید و البته با توجه به اینکه تمامی امور شما توسط افراد کاملاً متخصص در این زمینه انجام می شود شما می توانید با خیال راحت تمامی کارهای مربوط به ثبت شرکت خود را انجام دهید.

برای انجام ثبت شرکت حسابداری به صورت کاملاً آنلاین شما می توانید وارد وبسایت پایدار ثبت و صفحه مربوط به ثبت شرکت شده و پس از وارد کردن اطلاعات و آپلود کردن تمامی مدارکی که برای ثبت شرکت نیاز است به راحتی و به صورت آنلاین مراحل مربوط به ثبت شرکت و موسسه حسابداری خود را انجام دهید و تمامی امور را به دست تیم تخصصی بسپارید.

پس از این مرحله تیم حقوقی پایدار ثبت تمامی مدارک و شرایط شما را مورد بررسی قرار داده و در صورتی که هیچگونه مشکلی نسبت به ثبت موسسه حسابداری برای شما وجود نداشته باشد تمامی مراحل ثبتی شما به صورت کاملا آنلاین انجام می‌شود و شما از طریق پشتیبانی آنلاین ۲۴ ساعته واتساپ می توانید در جریان تمامی کارهای مربوط به ثبت شرکت خود قرار بگیرید.

ارزانترین هزینه ثبت شرکت

به صورت کلی با توجه به اینکه تمامی امور در سامانه آنلاین پایدار به صورت کاملاً آنلاین انجام می‌شود شما صرفه‌جویی قابل توجهی را در هزینه ثبت شرکت انجام خواهید داد اما پایدار ثبت نیز برای اینکه شرکت ها و کسب و کارها بتوانند در ابتدای راه برای ثبت فعالیت‌های خود به صورت کاملا قانونی هزینه‌های زیادی را متحمل شوند کمترین هزینه مربوط به ثبت شرکت حسابداری را در نظر گرفته است.

علاوه بر این در صورتی که قصد داشته باشید بعد از ثبت فعالیت های خود در قالب شرکت به صورت کاملا قانونی برند خود را نیز به صورت قانونی در کنار لوگوی تجاری به ثبت برسانید می توانید از ارزان‌ترین هزینه ثبت برند در کشور که توسط وبسایت پایدار ثبت ارائه می‌شود استفاده نمایید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

منبع: تابناک

کلیدواژه: زلزله جنوب ایران هفته بسیج یوسف نوری آلودگی هوا پتروشیمی امیرکبیر جمعه سیاه ثبت برند ثبت شرکت کسب و کار ثبت شرکت حسابداری هزینه ثبت برند زلزله جنوب ایران هفته بسیج یوسف نوری آلودگی هوا پتروشیمی امیرکبیر جمعه سیاه ثبت شرکت به صورت سهامی خاص شرکت ها و کسب و کارهای مربوط به ثبت شرکت شرکت ها و کسب و کارها انجام امور حسابداری فعالیت های حسابداری خود را به صورت کاملا فعالیت های مربوط تمامی امور مربوط نظر گرفته می شود قصد داشته باشید شرکت حسابداری شرکت حسابداری تمامی فعالیت انجام فعالیت کننده شرکت ارائه حسابداری خود تمامی فعالیت ها صورتی که قصد فعالیت های خود باعث می شود سود و درآمد همین دلیل شما می توانید انجام دهید آنلاین انجام انجام می شود بسیار زیادی انجام تمامی عنوان یک شرکت خود برای انجام پایدار ثبت مراحل ثبت سازمان ها شرکت ها برای ثبت هزینه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۱۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسافران داخلی از آخرین وضعیت پروازی خود مطلع شوند/ روند انجام پرواز‌ها عادی است

جعفر یازرلو  سخنگوی  سازمان هواپیمایی کشوری در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه  از بامداد امروز در راستای افزایش ایمنی پرواز ها برخی از پروازهای داخلی و خارجی  ابطال و یا با تاخیر روبرو شدند که در این زمینه از تمامی مسافران  عذرخواهی می کنم،  گفت: از ساعت ۷ صبح  با توجه به نوتامی که صادر شد محدودیت های پروازی برداشته شد و تمامی پروازهای داخلی و خارجی برقرار شد.

وی افزود: از صبح امروز  شرکت‌های هواپیمایی مجاز به انجام پروازهای برنامه‌ریزی شده هستند.

او اظهار کرد: مسافران می‌توانند جهت آگاهی از زمان دقیق پرواز خود با اطلاعات پرواز فرودگاه مبدا پرواز در تماس بوده و یا به پیامک های ارسالی از شرکت هواپیمایی توجه کنند.

وی افزود: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته در حال حاضر تمامی پروازها برقرار است و مشکلی از  لحاظ پروازهای داخلی و خارجی  وجود ندارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • خدمات رسانی به سیل‌زدگان با همیاری تمامی نهادها و سازمان‌ها انجام می‌شود
  • فرصت ثبت نام مدارس استعدادهای درخشان به اتمام رسید
  • تمامی پرواز‌های کشورمان به حالت عادی بازگشت
  • مسافران داخلی از آخرین وضعیت پروازی خود مطلع شوند/ روند انجام پرواز‌ها عادی است
  • پرواز‌های خارجی به دبی همچنان تعلیق است
  • دستگاهی ایرانی که پساب‌ها را آنلاین و سریع بررسی می‌کند
  • تا نیمه سال تمامی تعهد واگذاری زمین ایثارگران انجام می‌شود
  • مواریس: لیاقت برد برابر ذوب آهن را داشتیم/ زمانی نام مرا صدا می‌زنند که دیگر نیستم
  • قیمت جدید مرغ اعلام شد/ ابراهیمی: مرغداران با ضرر می‌فروشند
  • نرم‌افزار حسابداری بازرگانی چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟