Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-19@03:52:53 GMT

ارائه خدمات رایگان سلامت در جزیره هندورابی

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۸۲۱۲۲

ارائه خدمات رایگان سلامت در جزیره هندورابی

به گزارش خبرآنلاین از کیش : تیم سیار خدمات سلامت بیمارستان این منطقه آزاد به هشتاد نفر از ساکنان جزیره هندورابی در تخصص های داخلی، عمومی، روانشناسی، مامایی، دارو و تزریقات خدمات رایگان ارائه کردند.

همچنین خدمات پرستاری شامل اندازه گیری قند خون و فشار خون نیز از خدمات درمانی ارائه شده در این طرح بود.

بر اساس این گزارش طرح استقرار پایگاه سیار خدمات سلامت بیمارستان، تا پایان سال ۱۴۰۰ هر هفته جهت رفاه حال عموم مردم در نقاط مختلف جزیره کیش و مرکز سلامت هندورابی اجرا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

46

کد خبر 1576939

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مناطق آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۲۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۷ میلیون نفر تا پایان سال زیر پوشش سلامت خانواده قرار می‌گیرند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس ، به نقل از وبدا، دکتر «حسین فرشیدی» در جلسه شورای معاونین وزارت بهداشت با بیان اینکه از جمعیت حدود ۸۵ میلیونی کشور، ۲۳ درصد روستایی و ۷۷ درصد شهرنشین هستند، اظهار داشت: با توجه به این آمار باید در برنامه‌های ارائه خدمات مناسب، متناسب با زمان، تغییراتی را در نظام ارائه خدمات و همراه با تکنولوژی ایجاد کنیم.
وی در ادامه به برگزاری موفق پویش همگانی سلامت اشاره کرد و افزود: هدف از برگزاری این پویش، ارتقا سواد سلامت، استفاده از خدمات خودمراقبتی و پرونده الکترونیک سلامت بود تا بتوانیم به نتیجه مورد نظر خود برسیم.
دکتر فرشیدی بیان داشت: بیش از ۹۷ درصد از جمعیت روستایی از ارائه خدمات نظام سلامت توسط بهورزان بهره‌مند هستند و در شهر‌ها نیز مراقبین سلامت خدمات نظام سلامت را ارائه می‌دهند.
معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: ۱۹۵ شهر با ۲۷ میلیون نفر جمعیت در شهر‌های بالای ۲۰ هزار نفر تحت پوشش طرح سلامت خانواده و نظام ارجاع هستند و امیدواریم با ادامه دادن این برنامه، تا پایان سالجاری بتوانیم ۲۷ میلیون نفر دیگر را نیز وارد برنامه طرح سلامت خانواده کنیم.

دیگر خبرها

  • ارائه پنج هزار و ۸۰۰ خدمت بسیجیان جامعه پزشکی در چهارمحال و بختیاری
  • ارائه بیش از ۵ هزار و ۸۰۰ خدمت رایگان از سوی بسیجیان جامعه پزشکی
  • جهاد دندانپزشکی در رودان/خدمات قرارگاه مردم به ۲۲۰ هزار خدمت رسید
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به بیماران هموفیلی
  • افتتاح بخش آی.سی.یو و سی.آرم بیمارستان طالقانی تبریز
  • ممنوعیت ارائه خدمات به افراد بی حجاب در ادارات
  • ۲۷ میلیون نفر تا پایان سال زیر پوشش سلامت خانواده قرار می‌گیرند
  • راه‌اندازی ٨ رشته جدید در دانشگاه علوم پزشکی کردستان
  • ارائه خدمات رایگان به بیماران هموفیلی در مشهد
  • ارائه خدمات «آبرسانی» آستان قدس رضوی در پهنه سیستان