Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-20@01:20:52 GMT

تعرض ۵ مرد به یک خانم جوان در تهران

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۸۲۱۵۰

تعرض ۵ مرد به یک خانم جوان در تهران

آفتاب‌‌نیوز :

ماموران مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تهران بزرگ از وقوع یک حادثه دلخراشی با خبر شدند.

بررسی ماموران حکایت از آن داشت که دختر جوان ۲۶ ساله‌ای توسط ۵ مرد جوان مورد تعرض قرار گرفته است.

با اعلام این موضوع بلافاصله تیمی از ماموران به محل اعلام شده از سوی دختر جوان واقع در پارک سرخه حصار عزیمت کرده و دریافتند دختر جوان از دست پنج مرد شیطان صفت گریخته و به داخل پارک فرار کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بررسی‌ها حکایت از آن داشت که دختر جوان از سوی دوست خود مورد اغفال قرار گرفته و به محل حضور چهار مرد جوان دیگر کشانده شده و در آنجا از سوی این افراد به وسیله شربت خواب آور مسموم شده است.

دختر جوان در مواجهه با ماموران پلیس مدعی شد که زمانی که به هوش آمده است متوجه تعرض به خود شده، اما در فرصتی مناسب از محل گریخته است.

مأموران با در دست داشتن حکم قضائی از قاضی کشیک کمتر از یک ساعت به خانه‌ای که از طرف شاکی به عنوان محل جرم اعلام شده بود رفته و در این زمینه ۵ جوان که ۳ نفر از آن‌ها ۲۴ ساله و ۲ نفر ۲۵ ساله بودند را دستگیر می‌کنند.

شاکی به دلیل نداشتن وضعیت جسمی مناسب به بیمارستان منتقل و همچنین پرونده و متهمان برای سیر مراحل قانونی به دادگاه معرفی شدند.

منبع: خبرگزاری مهر

منبع: آفتاب

کلیدواژه: دختر جوان تجاوز جنسی تهران دختر جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۲۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایگاه خانم‌ها و آقایان در بی آرتی تغییر کرد

مهدی علیزاده مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: به دلیل حضور گسترده موتور سیکلت‌ها و ماشین‌های شخصی در خطوط ویژه اتوبوس، ترمز‌های ناگهانی راننده اتوبوس برای جلوگیری از برخورد با عابر یا این وسایل گاهاً اجتناب ناپذیر است و به دلیل وجود بخش خانم‌ها در جلوی خطوط بی آرتی بیشترین صدمات به آنها وارد می‌شود.

علیزاده گفت: در صد‌ها خط متعلق به بخش خصوصی که مانند قدیم الایام آقایان در جلو و خانم‌ها در بخش انتهایی اتوبوس حضور دارند کمتر شاهد آسیب دیدگی آقایان بوده‌ایم و این بر اساس رصد آماری ۲ ساله است.

مدیرعامل شرکت واحد گفت: حفظ سلامت و امنیت همه شهروندانی که در طول ۲۴ ساعت شبانه روز از خطوط بی آرتی ما استفاده می‌کنند از اهمیت بالایی برخوردار است و بر همین اساس و به توصیه متخصصان تصمیم گرفتیم وضعیت استقرار خانم‌ها و آقایان در خطوط بی آرتی به روال قدیم یعنی آقایان در جلو و خانم‌ها در بخش انتهایی بازگردد.

علیزاده گفت: امسال به امید خدا و با پیگیری‌های فراوان شهردار محترم تهران، تعداد قابل توجهی اتوبوس تولید داخل یا خارج از کشور به ناوگان اتوبوسرانی اضافه می‌شود و تلاش خواهیم کرد در مدت زمان نه چندان طولانی مردم شاهد آسایش بیشتری در اتوبوس‌ها باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • یک کشته و یک مجروح در پی درگیری در فروشگاه لباس در شیراز
  • جایگاه خانم‌ها و آقایان در بی آرتی تغییر کرد
  • قتل فروشنده به دست دختر ۱۱ ساله
  • درگیری در فروشگاه لباس در شیراز با یک کشته و یک مجروح
  • مجروح شدن مادر مقتول توسط مادر قاتل
  • کتاب یک دختر بدون ملیت چگونه جهانی شد؟
  • غرق شدن دختر بچه‌ای در بخش توکهور و هشتبندی
  • غرق شدن دختر 8 ساله در توکهور و هشتبندی میناب
  • تهران قدیم| گشت و گذار دختران جوان در تهران ۱۰۰ سال قبل / عکس
  • گفت‌وگو با جوان‌ترین قاضی زن/ آقای قاضی خطابم می‌کنند!