Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@19:22:50 GMT

آغاز صدور ضمانت‌نامه برای شرکت‌های حوزه سلامت

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۸۲۲۷۳

آغاز صدور ضمانت‌نامه برای شرکت‌های حوزه سلامت

مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری سلامت ثامن از آغاز صدور ضمانت‌نامه برای شرکت‌های دانش‌بنیان و غیردانش‌بنیان خبر داد.

به گزارش ایسنا، دکتر حمیدرضا فرهادی با اعلام این خبر افزود: با توجه به فراهم شدن زیرساخت‌های لازم امکان صدور ضمانت‌نامه و ارائه این خدمت از سوی صندوق سلامت ثامن فراهم شده است.

فرهادی تصریح کرد: ضمانت‌نامه‌های صادر شده شامل شرکت در مناقصه و مزایده و ارجاع فرآیند کار، حسن انجام تعهدات مرتبط با اجرای قرارداد، حسن انجام کار، پیش‌پرداخت و تعهدپرداخت امکان‌پذیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی درباره شرایط صدور ضمانت‌نامه‌های صندوق سلامت ثامن، گفت: با توجه به شرایط اکوسیستم دانش‌بنیانی کشور، متناسب با ریسک‌های شناسایی شده در صدور انواع ضمانت‌نامه، درصد کارمزد و وثایق دریافتی متفاوت خواهد بود.

فرهادی همچنین در ادامه با اشاره به اینکه مبلغ کارمزد دریافتی صندوق سلامت ثامن نسبت به کارمزدهای متداول دریافتی در سیستم‌های بانکی بسیار کمتر است، گفت: در اخذ وثایق دریافتی از متقاضیان حداکثر همکاری را خواهیم داشت.

مدیرعامل صندوق سلامت ثامن با بیان اینکه ضمانت‌نامه‌های صندوق در مدت کمتر از یک هفته صادر می‌شود، گفت: بر همین اساس اولین ضمانت‌نامه‌ صندوق با ماهیت تعهد پرداخت برای یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان صادر شد.

به نقل از روابط عمومی صندوق پژوهش و فناوری سلامت ثامن، شرکت‌های متقاضی می‌توانند با مراجعه به وبگاه صندوق پژوهش و فناوری سلامت ثامن به نشانی www.srtf.ir درخواست صدور ضمانت‌نامه را ثبت کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ضمانت نامه دانش بنیان صندوق پژوهش و فناوری صندوق سلامت ثامن صدور ضمانت نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۲۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۴۸ واحد متخلف در منطقه ثامن در طرح سلامت نوروزی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رییس مرکز بهداشت ثامن گفت: از ابتدای طرح تشدید سلامت نوروزی  از ۱۵ اسفند پارسال تا ۲۵ فروردین امسال  بیش از ۸ هزار بازدید نظارتی از اماکن عمومی و تهیه وتوزیع مواد غذایی به ثبت رسید.

 دکتر فرید رضا صحی زاده افزود: از نتایج این بازدید تعداد ۳ هزارو  ۲۵۹ اخطاریه بهداشتی به متصدیان برای رفع نواقص و معرفی به مراجع قضایی انجام و  تعداد  ۴۸ واجد صنفی متخلف پلمب شد.

وی گفت: در نتایج این بازدید‌ها همچنین بیش از ۸ تن مواد غذایی  معدوم و تعداد ۵۰۰ مورد کلرسنجی آب آشامیدنی  انجام شد.

رییس مرکز بهداشت ثامن گفت: نظارت برمراکز تهیه وتوزیع مواد غذایی واماکن عمومی نقش بسزایی در افزایش شاخص‌های بهداشتی و حفظ سلامت غذایی زائرین ومجاوران دارد.

دیگر خبرها

  • آغاز مهارت افزایی دانشجویان داروسازی با همکاری صنایع سلامت محور
  • صدور ۱۶۳ ضمانت نامه اعتباری برای زنان سرپرست خانوار
  • صندوق نوآوری و شکوفایی چه خدمات و تسهیلاتی به شرکت‌های دانش بنیان اعطا می کند؟
  • کمک به اشتغال زنان با صدور ۱۶۳ ضمانت نامه اعتباری
  • نحوه دریافت تسهیلات غول‌های فناور/ ۳ فناوری اولویت‌دار مورد حمایت صندوق نوآوری کدامند؟
  • ۴۸ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی متخلف در مشهد مهر و موم شد
  • ۴۸ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی متخلف در مشهد پلمب شد
  • خیران فارس ۱۳۶ تفاهم نامه به ارزش ۵۴۳ میلیارد تومان منعقد کردند
  • پلمب ۴۸ واحد متخلف در منطقه ثامن در طرح سلامت نوروزی
  • صدور ضمانت‌نامه برای زنان سرپرست خانوار