Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@07:50:16 GMT

آغاز تحقیقات از یوونتوس به اتهام جعل اسناد مالی

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۸۲۲۸۹

آغاز تحقیقات از یوونتوس به اتهام جعل اسناد مالی

پلیس ایتالیا تحقیقاتی را در زمینه دستکاری مدارک مالی باشگاه یوونتوس آغاز کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، روز جمعه دفاتر باشگاه یوونتوس در تورین و میلان میزبان پلیس ایتالیا بود و آنها مدارکی را درباره نقل و انتقالات و بیانیه‌های مالی صادر شده از سوی این باشگاه با خود بردند.

این تحقیقات بیشتر روی سود حاصل از نقل و انتقالات و مبلغ پرداختی به مدیربرنامه‌ها بین سال‌های 2019 تا 2021 متمرکز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شش نفر از مقامات رسمی یووه به همراه خود باشگاه تحت بررسی قرار دارند که دو نفر از این افراد شامل آندره‌آ آنیلی، رییس یوونتوس، به همراه پاول ندود، بازیکن سابق و قائم مقام فعلی، هستند.

 

 

گفته می‌شود فابیو پاراتیچی، مدیر ورزشی سابق این باشگاه، که در تابستان تورین را ترک کرده و به تاتنهام رفت نیز جز کسانی است که در فهرست پلیس ایتالیا قرار دارد.

پلیس امنیت مالی ایتالیا نیز پیش از این پرونده‌ای را در این زمینه باز کرده و تحقیقاتش را آغاز کرده بود.

در بیانیه منتشر شده از سوی دفتر دادستانی عمومی تورین آمده:« عصر امروز و به دستور این دفتر دادستانی عمومی، نیروهای پلیس تحقیقات محلی را از دفاتر باشگاه یوونتوس در دو شهر میلان و تورین آغاز کردند. نیروهای پلیس اقتصادی تورین به دنبال یافتن مدارک و نشانه‌های درست در ارتباط با شرایط مالی باشگاه در بین سال‌های 2019 تا 2021 هستند که تمرکز آنها روی خرید و فروش حق عملکرد ورزشی بازیکنان و اطلاعات معمول از بیانیه‌های مالی و حسابرسی است.»

 

پاول ندود (مدیر ورزشی) آنیلی (مالک) یوونتوس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آنیلی مالک یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۲۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره ۲۱ ساله یوونتوس در رادار الاتحاد

ماتیاس سوله، ستاره آرژانتینی یوونتوس ایتالیا در رادار تیم متمول عربستانی قرار دارد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال الاتحاد جده برای بازگشت به کورس قهرمانی لیگ حرفه‌ای عربستان در فصل آینده به دنبال تقویت خود با جذب ماتیاس سوله، هافبک هجومی یوونتوس ایتالیا است.

بیشتر شدن شانس الاتحاد برای انتقال محمد صلاح

الاتحاد مدافع عنوان قهرمانی لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان در فصل جاری این مسابقات با وجود در اختیار داشتن کریم بنزما و چند ستاره مشهور دیگر نتوانست از قهرمانی‌اش دفاع کند.

ماتیاس سوله که هم‌اکنون به عنوان بازیکن قرضی در تیم فروزینونه بازی می‌کند، به یکی از اهداف اصلی الاتحاد عربستان در نقل‌وانتقالات تابستانی تبدیل شده است. مدیران الاتحاد به دنبال امضای قرارداد بلندمت با این ستاره 21 ساله آرژانتینی هستند و قیمت او در حدود 40 تا 50 میلیون یورو پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • یوونتوس به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • یوونتوس باخت اما به فینال جام حذفی رسید
  • یوونتوس باخت، اما به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • گل های بازی لاتزیو (۲) ۲-1 (۳) یوونتوس (کوپا ایتالیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • آلگری: شایسته صعود به فینال کوپا ایتالیا بودیم
  • فانوسی در شب‌های تاریک؛ یوونتوس به فینال کوپا ایتالیا صعود کرد
  • یوونتوس باخت اما به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • لاتزیو - یوونتوس؛ ترکیب رسمی
  • ستاره ۲۱ ساله یوونتوس در رادار الاتحاد
  • کشف جسددانشجوی گمشده درکوه های سرچشمه رفسنجان/آغاز تحقیقات تکمیلی