Web Analytics Made Easy - Statcounter

عدم تسویه حساب کامل باشگاه پرسپولیس با کالدرون و پروسه زمان بر این کار باعث می‌شود که بازیکنان خارجی پرسپولیس به بازی پیش روی این تیم در لیگ برتر نرسند و احتمالا رونمایی یحیی از دو بازیکن به شهرآورد موکول شود.

خبرگزاری میزان - خبرآنلاین نوشت: باشگاه پرسپولیس در تلاش است تا مبلغ باقی مانده از طلب گابریل کالدرون را هم به حساب او واریز کند تا با ارسال تاییدیه پرداخت از سوی سرمربی آرژانتینی به فیفا، پنجره نقل و انتقالاتی قرمزها باز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از آن پرسپولیس فرصت ثبت قرارداد وحدت هانانوف و منوچهر صفروف را در سیستم TMS خواهد داشت تا با درخواست ITC آنها را به فهرست بازیها اضافه کند.

تمام این مراحل پروسه‌ای زمان بر است که به نظر در ۴۸ ساعت آینده عملی نخواهد شد تا به این ترتیب هانانوف و صفروف سومین بازی خود به عنوان بازیکن پرسپولیس را هم از روی سکو تماشا کنند. به این ترتیب احتمالا رونمایی از این دو بازیکن در شهرآورد پایتخت انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: کابوس این روزهای فوتبال دوستان؛ دربی تهران در استادیوم خالی؟

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

برچسب ها: پرسپولیس دربی تهران

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس دربی تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۲۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فهرست خرید پرسپولیس لو رفت؛ سوپرستاره استقلالی در لیست اوسمار

اوسمار ویرا سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس شب گذشته در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد: «خیلی از بازیکنان را دوست دارم و از سال گذشته تا الان لیستی دارم که می‌خواهم عضو تیم ما شوند از جمله مهدی قایدی که فصل خوبی داشت، شهریار مغانلو، رامین رضاییان و اسدی».

سرمربی پرسپولیس درباره مصدومیت بیرانوند نیز اعلام کرد این بازیکن شاید به بازی روز جمعه هفته جاری جام حذفی مقابل آلومینیوم اراک نرسد، اما به دیدار با سپاهان در هفته بیست‌و‌پنجم لیگ برتر خواهد رسید.

دیگر خبرها

  • علی نعمتی: جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم
  • فهرست خرید پرسپولیس لو رفت؛ سوپرستاره استقلالی در لیست اوسمار
  • آخرین وضعیت مصدومان سپاهان؛ رضا اسدی و فرشاد احمدزاده به پرسپولیس می‌رسند
  • اعلام رای انضباطی بازیکن تیم پرسپولیس
  • اسماعیلی فر یک جلسه محروم و ۴۰ میلیون جریمه شد
  • روایت بازیکن استقلال از برگزاری دربی در زندان!
  • آمار موفق مهاجم ملوان مقابل تیم های مدعی لیگ برتر
  • احضار یک استقلالی به کمیته اخلاق به خاطر پرسپولیس
  • این بازیکن استقلالی به نساجی پیوست
  • بازیکن استقلالی به نساجی پیوست