Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@20:52:32 GMT

بدهی کار دست فدراسیون قایقرانی داد

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۸۲۶۱۷

بدهی کار دست فدراسیون قایقرانی داد

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، فدراسیون قایقرانی کشورمان در سال ۹۶ اقدام به خرید قایق‌های جدیدی از کشور چین کرد، اما بعد از گذشت ۵ سال هنوز این قایق‌ها به دست ملی پوشان نرسیده است. بعد از گذشت ۳ سال از خاک خوردن قایق‌های جدید در گمرک، امروز خبر رسیده است که فدراسیون قایقرانی به دلیل بدهی سنگینی که به اداره مالیات دارد، فعلا نمی‌تواند این قایق‌ها را ترخیص کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اعلام علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی کشورمان، این فدراسیون از سال ۸۹ تا ۹۵ مبلغ ۵ میلیارد و ۹۰۰ هزار تومان بدهی مالیاتی دارد، به همین دلیل ترخیص قایق‌های جدید تیم ملی روئینگ به مشکل خورده است و تا زمانی که این بدهی پرداخت نشود، قایق‌ها هم چنان در گمرک باقی خواهند ماند. اصل بدهی فدراسیون قایقرانی به اداره مالیات یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بوده است و بقیه آن جرایمی است که پرداخت نشده است.

داستان قایق‌ها از این قرار است که فدراسیون قایقرانی ایران در سال ۱۳۹۶ از یک شرکت چینی قایق‌های جدیدی خریداری کرد و، چون فدراسیون ایران با شرکت چینی به طور کامل تسویه حساب نکرده بود، شرکت چینی هم قایق‌ها را به فدراسیون ایران تحویل نداد. حال بعد از تغییرات گسترده در فدراسیون قایقرانی و با روی کار آمدن علیرضا سهرابیان به عنوان رئیس فدراسیون، تسویه حساب با شرکت چینی در سال ۱۳۹۸ انجام شد و در نهایت قایق‌های جدید به مقصد ایران بارگیری شدند.

بعد از این اتفاق ملی پوشان قایقرانی روئینگ کشورمان خوشحال بودند که قبل از رقابت‌های انتخابی المپیک و المپیک با قایق‌های جدید تمرین خواهند کرد؛ اما داستان طور دیگری رقم خورد و این قایق‌ها به دست فدراسیون نرسیدند. اسفند ماه سال ۱۳۹۸ بود که قایق‌های جدید وارد جزیره قشم شدند و از آن موقع تا امروز در گمرک ایران ماند. علت این که قایق‌ها هنوز ترخیص نشده بودند، این بود که گمرک ایران قایق را جزء لوازم لوکس می‌دانست و همین موضوع فدراسیون قایقرانی را مجبور کرد تا مالیات سنگینی پرداخت کند.

بیشتر بخوانید

تمدید اردوی تیم ملی روئینگ تا زمان اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا

حال بعد از گذشت ۳ سال از خاک خوردن قایق‌های جدید در گمرک، هنوز این قایق‌ها به دست اعضای تیم ملی روئنیگ نرسیده است. تیم ملی قایقرانی روئینگ کشورمان خود را برای رقابت‌های قهرمانی آسیا آماده می‌کند که از ۱۸ تا ۲۶ آذر ماه به میزبانی تایلند و در شهر بانکوک برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی تیم ملی قایقرانی فدراسیون قایقرانی قایق های جدید قایق ها شرکت چینی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۲۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قایق دو نفره کانوی مردان ایران به سهمیه المپیک نرسید

به گزارش خبرنکار مهر، در ادامه رقابت‌های قایقرانی آب‌های آرام قهرمانی آسیا و انتخابی قاره‌ای المپیک ۲۰۲۴ در توکیوی ژاپن، صبح امروز جمعه ۳۱ فروردین ماه تیم دو نفره کانوی مردان ایران که به فینال مسابقات راه یافته بود به مصاف رقبا رفت و با عنوان پنجمی به کار خود پایان داد.

عادل مجللی و کیا اسکندانی در فینال کانوی ۵۰۰ متر مردان در رقابت با حریفانی از فیلیپین، ژاپن، تایلند، ازبکستان، قزاقستان، هند، چین‌تایپه و کره با زمان ۱:۴۹.۰۷۶ دقیقه به عنوان قایق پنجم از خط عبور کردند.

در این رقابت نمایندگان قزاقستان، ژاپن و ازبکستان اول تا سوم شدند. قایق دو نفره کانوی مردان با کسب عنوان پنجمی شانس دریافت سهمیه المپیک پاریس را از دست داد. تنها قایق نخست این ماده می‌توانست سهمیه بازی‌های المپیک را دریافت کند.

تیم قایقرانی آب‌های آرام با ۶ ورزشکار و ۴ مربی در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک حضور دارد.

در ادامه رقابت‌های امروز علی آقا میرزایی المپین دوره قبل ایران ددر فینال ماده ۲۰۰ کایاک شرکت خواهد کرد. این ماده در المپیک پاریس برگزار نخواهد شد.

کد خبر 6082226

دیگر خبرها

  • قایق دو نفره کانوی مردان ایران به سهمیه المپیک نرسید
  • نجات ۷ کودک گرفتار در سیل توسط قایق‌های مردمی (فیلم)
  • صعود دو قایق ایران به فینال مسابقات/امیدواری برای کسب اولین سهمیه
  • ملی‌پوش کایاک ایران به فینال قهرمانی آسیا رسید
  • صعود ملی‌پوش کایاک ایران به فینال قهرمانی آسیا
  • معرفی حریفان ایران در مسابقات قایقرانی آب‌های آرام
  • معرفی حریفان ایران در مسابقات قایقرانی آب‌های آرام آسیا
  • آغاز توزیع آسیایی سهمیه المپیک قایقرانی؛ ایران به دنبال تاریخ سازی
  • آغاز توزیع آسیایی سهمیه المپیک قایقرانی
  • آغاز توزیع آسیایی سهمیه المپیک قایقرانی/ایران به دنبال تاریخ سازی