Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سفر رئیس جمهور به استان 3 هزار و 900 میلیارد ریال اعتبار به پروژه آبرسانی لیکک اختصاص داده شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛رسول فرهادی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: پروژه های متعدد و تاثیرگذاری در حوزه آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد در دست اجراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: از مهمترین این پروژه ها می توان به آبرسانی اراضی امام زاده جعفر  گچساران، باشت، آبرسانی به 4 شهر دهدشت، سوق، لنده و چرام، آبرسانی به لیکک، دیشموک و تأمین آب اراضی دهدشت غربی و سد تنگ سرخ اشاره کرد.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در سفر رئیس جمهور به استان حدود 3 هزار و 900 میلیارد ریال اعتبار به پروژه آبرسانی به لیکک اختصاص داده شد که با این اعتبار امید می رود پروژه تا پایان سال 1402 به بهره برداری برسد.

فرهادی با اشاره به اینکه در لیکک افزون بر 80 هزار نفر حمعیت وجود دارد عنوان کرد: پروژه آبرسانی به لیکک از سال 90 آغاز شد و اگر دو سال دیگر تکمیل شود، این اقدام بعد از 12 سال به بهره برداری رسیده که مدت زمان آن طولانی بوده است.

وی گفت: امیدواریم با دستور رئیس جمهور مشکلات این پروژه مهم مرتفع و در مدت مورد نظر به بهره برداری برسد.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد خاطر نشان کرد: به دستور رئیس جمهورآبگیری سد تنگ سرخ تا پایان سال 1401 باید انجام شود، ما نیز تلاش خواهیم کرد تا این امر در مدت زمان عنوان شده صورت گیرد.

فرهادی بیان کرد: تمام مجوزات پروژه تنگ سرخ از قبل و بعد آن اخذ شده و این پروژه با جدیت دردست اجراست.

وی افزود: با توجه به دستورات و مسائل اجتماعی به دنبال اخذ مجوزات لازم جهت اجرای پروژه بزرگ آبرسانی به اراضی باشت هستیم تا بعد از اقدامات لازم این پروژه مرحله به مرحله اجرا شود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: بعضی از نقاط باشت مشکل آب شرب نداشته در همین راستا آبفا اقدام به حفر و بهره برداری چاه های مجاز کرده است ولی در برخی نقاط این شهرستان که مشکل آب شرب وجود دارد قرار شد ازطریق مصوب شورای تأمین موارد ابلاغ شده تا خارج از نوبت رسیدگی و مجوزات لازم جهت حل مشک آب شرب صادر گردد.

فرهادی اضافه کرد: در استان اقدامات خوبی در خصوص رفع تصرف بستر حریم رودخانه انجام شده است.

وی با عنوان اینکه در سال گذشته افزون بر 91 حلقه چاه غیر مجاز پر و مسلوب شد، گفت: تلاش می شود تا پایان سالجاری 50 حلقه چاه غیر مجاز در کهگیلویه و بویراحمد پرشود.

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا کهگیلویه و بویراحمد رئیس جمهور دستور رئیس جمهور آب منطقه ای شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد پروژه آبرسانی بهره برداری رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۲۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۵۰ میلیارد ریال برای تعریض و بهسازی پل فجر ساری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، استاندار مازندران در بازدید از پل فجر شهرستان ساری با اشاره به اینکه این منطقه از ظرفیت بالای گردشگری برخوردار است، گفت: تسریع در روند اجرای عملیات عمرانی این منطقه را متحول می‌کند.

سید محمود حسینی پور با اشاره با اینکه عملیات تعریض و بهسازی این پل باید ظرف ۲۴ ساعت آینده آغاز شود از تامین بودجه و اختصاص ۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای بهره برداری راه موقت جهت اتصال به این پل خبر داد.

در ابتدای این بازدید فرماندار ساری با تقدیر از نگاه خوب و حمایت استاندار مازندران نسبت به اجرای پل فجر، اظهار داشت: برای اجرای روگذر و کریدور اقتصادی تا امیرآباد به ۳۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است که امیدواریم در سفر ریاست جمهوری به مازندران مصوب شود.

محمدعلی نوبخت، افزود: به منظور بهره برداری از پل فجر نیاز هست تا قراردادی فی مابین پیمانکار و شهرداری فرح آباد منعقد شود تا کار تعریض، بهسازی و آسفالت، روشنایی معابر و سرعت گاه انجام شود.

وی با اشاره به اینکه برای اجرای کامل پروژه باید بخشی از زمین‌های این منطقه تملک شود، بیان داشت: با توجه به وجود معارضین باید با ایجاد یک کارگروه مشترک بین مالکان، آب منطقه‌ای و راه شهرسازی نسبت به رفع اختلاف و توافق اولیه اقدام شود.

نوبخت، گفت: برای اصلاح، تعریض و بهسازی راه موقت این پل به ۵۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز هست.

وی افزود: با تخصیص این اعتبار، این پروژه به صورت ترک تشریفات در اختیار شهرداری فرح آباد قرار می‌گیرد تا عملیات عمرانی کار آغاز شود.

دیگر خبرها

  • اختصاص ۹۸ میلیارد ریال برای طرح‌های آبرسانی کشاورزی گناباد
  • اختصاص ۳۵۰۰میلیارد ریال از محل مولدسازی به پروژه‌های ورزشی اردبیل
  • رئیس هیات ورزش دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد
  • ۶ هزار میلیارد ریال اعتبار به راه‌آهن اردبیل - میانه اختصاص یافت
  • ۸۰ درصد اعتبارات عمرانی به بخش عشایر دشتی اختصاص داده شده است
  • اختصاص ۳ همت از محل مسئولیت‌ اجتماعی وزارت نفت به کهگیلویه و بویراحمد
  • ۱۰۰ میلیارد ریال برای ترمیم سیل بند حفاظتی شهر قصرقند اختصاص یافت
  • اختصاص ۵۰ میلیارد ریال برای تعریض و بهسازی پل فجر ساری
  • اجرای ۳۳۶ طرح در قالب مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت در کهگیلویه و بویراحمد
  • کهگیلویه و بویراحمد رقم قابل توجهی از صادرات سالانه نفت را دارد