Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران؛ محسن منصوری روز شنبه در جلسه ستاد ملی کرونا با بیان اینکه سه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، ایران و تهران در این استان به شهروندان خدمات ارائه می‌دهند، اذعان داشت: ۸۴ درصد دانش‌آموزان نیز دُز اول واکسن را دریافت کردند و ۹۳ درصد مدارس استان مجوز بازگشایی گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در خصوص نظارت ها برای پیشگیری از شیوع کرونا در پروازهای خارجی نیز بیان کرد: در فرودگاه امام خمینی(ره) تیمی از دانشگاه علوم پزشکی تهران مستقر هستند و کنترل، نظارت و مراقبت های پیش از مسافرگیری را انجام می دهند.

منصوری افزود: باید امکانات نقاهتگاهی و قرنطینه در مجموعه فرودگاهی مستقر شود تا افرادی که تست pcr آنها مثبت می شود در آنجا بستری شوند.

وی همچنین با اشاره به مشکلات حوزه بهداشت و درمان تاکید کرد: با توجه به خستگی کادر درمان بهتر است معوقات این حوزه که تا کنون پرداخت نشده، انجام گیرد.

منصوری گفت: تدابیر لازم نیز برای انجام تست های رپید، pcr و دپوی دارویی نیز باید اتخاذ شود.

برچسب‌ها ویروس کرونا شهر تهران واکسن کووید 19

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا شهر تهران واکسن کووید 19 ویروس کرونا شهر تهران واکسن کووید 19

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۳۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز واکسیناسیون زائران حج تمتع ۱۴۰۳ در خراسان رضوی 

    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  نماینده مرکز پزشکی حج در خراسان رضوی گفت: امسال بیش از ۹ هزار زائر حج تمتع واکسن مننژیت را دریافت می‌کنند.   دکتر محمد رضا واحدی جو افزود:  واکسیناسیون از  امروز پنجم اردیبهشت ماه آغاز شد و تا یک هفته ادامه دارد و در ابتدا زائران مشهدی و مدینه اول واکسن مننژیت را دریافت می‌کنند.   وی گفت: شهرستان‌های سبزوار، نیشابور، تربت حیدریه، تربت جام، قوچان، خواف، تایباد سرخس، فریمان، نیشابور، بجستان نمایندگان گروه پزشکی حج واکسیناسیون را انجام می‌دهند.

دیگر خبرها

  • انتخابات در تهران تمام الکترونیک است + فیلم
  • آغاز واکسیناسیون زائران حج تمتع ۱۴۰۳ در خراسان رضوی 
  • ورود استاندار تهران به برخی موازی کاری‌ها در پاکدشت
  • آنچه بهتر است درباره سرخک و واکسیناسیون آن بدانید
  • استقبال شهروندان از نمایشگاه سلامت شهر در بوستان لاله تهران
  • مصوبات سفر رییس جمهوری در حوزه بنیاد شهید ایلام ۱۰۰ درصد اجرا شد
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • ایران بالاخره حقابه خود از افغانستان را دریافت کرد
  • شایع‌ترین بیماریهای متقاضیان حج تمتع خراسان رضوی فشارخون و دیابت است