Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@15:02:23 GMT

رفع محرومیت مطالبه مردم دهستان بیرگان

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۸۳۱۶۵

‍‍‍‍‍‍

دریافت 59 MB

به گزارش خبرنگار مهر، منطقه «بیرگان» در فاصله ۲۰ کیلومتری مرکز شهرستان «کوهرنگ» قرار دارد که از ۳۶ روستا کوچ و بزرگ تشکیل شده است.

مردم این منطقه کمترین امکانات رفاهی را دارند و این مسئله گلایه‌مندی مردم را در پی داشته است.

نبود حداقل امکانات موجب مهاجرت مردم از این منطقه و حاشیه نشین شدن آن‌ها در شهرهای مختلف شده که این مهم خود مشکلات اهالی این منطقه را چند برابر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 5361627

منبع: مهر

کلیدواژه: کوهرنگ ایجاد زیرساختها اینترنت بحران آب حاشیه نشینی طرح هادی روستایی هفته بسیج ویروس کرونا بوشهر بسیج آمار کرونا خطبه های نماز جمعه کرمانشاه عکس استانها گرگان لیگ برتر فوتبال ایران واکسن کرونا شیوع کرونا اردبیل سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۳۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌اجرای طرح تأمین امنیت بوستان‌ها در محلات کم برخوردار شیراز

سیده مریم حسینی در تشریح گزارش نودمین کمیته ساماندهی حاشیه‌نشینی و رفع محرومیت از محلات کم برخوردار شورای اسلامی شهر شیراز اظهار کرد: در این جلسه که با حضور اعضای کمیته، مدیران و کارشناسان شهرداری در محل سالن سعدی شورای شهر شیراز برگزار شد اولین دستور کار جلسه در خصوص هماهنگی شهرداری شیراز با فرماندهی انتظامی شیراز در جهت تامین امنیت بوستان و پارک‌ها در محلات محروم سطح شهر بحث و گفتگو شد.

او افزود: باتوجه به الزام شهرداری و نیروی انتظامی جهت ایجاد فضای امن برای شهروندان شیرازی به ویژه در محلات کم‌برخوردار به جهت استفاده از فضای سبز مقرر شد، هماهنگی کامل شهرداری با نیروی انتظامی با تشکیل جلسه برقرار شود و در خصوص لیست پارک‌هایی که مشکل حضور اراذل و اوباش و فضای نا امن دارند از سوی شهرداری به نیروی انتظامی اعلام شود.

رئیس کمیته محرومیت‌زدایی شورای اسلامی شهر شیراز بیان کرد: شهرداری مکلف شد در جلسه آینده این کمیته، گزارش عملکرد خود را در خصوص امنیت پارک و بوستان‌ها ارائه کند.

حسینی ادامه داد: دومین دستور کار این جلسه بررسی مشکلات و نیاز‌های محله دینکان در منطقه ۶ بود که با توجه به مشکلات عدیده‌ای که این محله دارد یاوران شورا و گروه‌های جهادی در این جلسه شرکت داشتند و مسائل و مشکلات این محله احصا شد و در این جلسه که با حضور شهردار منطقه شش برگزار شد، مقرر شد شهردار منطقه طی یک بازدید میدانی و بررسی مشکلات مطرح شده را داشته باشد و در هفته آینده ارائه گزارش کند.

او اضافه کرد: دستور کار سوم در خصوص بحث و بررسی درباره مشکلات محله پودونک در منطقه یازده بود که شهردار این منطقه ضمن ارائه گزارشی از کمبود‌ها و اقدامات صورت گرفته در این منطقه به شورای شهر و کمیته محرومیت‌زدایی ارائه کرد.

حسینی با اشاره به پیشنهاد اجرای طرح پرواز بیان کرد: طرح پرواز با عنوان توانمندسازی نوجوانان کنکوری در مناطق محروم اجرا می‌شود.

او ادامه داد: هدف از اجرای این طرح ایجاد عدالت آموزشی در سطح مناطق شهر شیراز است تا دانش‌آموزان مستعد که در مناطق محروم سطح شهر ساکن هستند بتوانند از امکانات و ظرفیت و فضای آموزشی موسسات استفاده کنند و بتوانند در کنکور به موفقیت دست یابند.

رئیس کمیسیون محرومیت‌زدایی شورای اسلامی شهر شیراز اضافه کرد: در این جلسه پیرامون این دستور کار مقرر شد کارگروه ویژه‌ای با محوریت محرومیت‌زدایی و نمایندگان اداره‌کل آموزش و پرورش استان فارس، شهرداری شیراز و موسسات آموزشی کنکور جهت بررسی و راه‌اندازی طرح مذکور حداکثر ظرف دو هفته آینده تشکیل شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • ‌اجرای طرح تأمین امنیت بوستان‌ها در محلات کم برخوردار شیراز
  • پاسخ مسئولان به مطالبات مردم در شبکه باران
  • آخرین جزئیات سیل در کرمان + عکس
  • احداث آرامستان مطالبه مردم شهریار
  • امکانات نیروی انتظامی باید بهبود پیدا کند
  • تأمین آب استان اصفهان نخستین مطالبه مردم و علما است
  • مردم آلبانی استرداد و خروج اعضای گروهک منافقین را از دولت خود مطالبه کنند
  • حقوق شهر اصفهان در بازگشایی‌های زاینده‌رود محقق نشده است
  • ایده‌های جالب مردم غزه در برابر توحش همه جانبه صهیونیستها
  • مطالبه ۱۳۶ مشهدی در دیدار مردمی رسیدگی شد