Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@07:54:54 GMT

نشست ادبی شعر معاصر «آواژه» برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۸۳۱۶۷

نشست ادبی شعر معاصر «آواژه» برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست ادبی شعر معاصر «آواژه» با حضور غلامرضا طریقی و جمعی از شعرای معاصر مطرح کشور یکشنبه هفتم آذر ماه ساعت ۱۵ تا ۱۷ در خانه شعر و ادبیات برگزار می‌شود.

در این نشست که قرار است به صورت ماهانه به اجرا درآید ابراهیم اسماعیلی‌اراضی، محمدسعید میرزایی و ارمغان بهداروند حضور دارند.

علاقمندان شعر معاصر برای شرکت در این نشست می‌توانند ۷ آذر ماه ساعت ۱۵ در همایشگاه «جلال آل احمد» واقع در خانه شعر و ادبیات منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد به نشانی بزرگراه حقانی، خروجی کتابخانه ملی، بلوار شهدای بانک مرکزی حاضر شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 5361653

منبع: مهر

کلیدواژه: خانه شعر و ادبیات نشست علمی شعر معرفی کتاب موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران انتشارات سروش بازسازی انقلابی عرصه فرهنگ نقد کتاب رونمایی کتاب ابونصر فارابی روز جهانی فلسفه فلسفه حوزه هنری قاسم سلیمانی رضا غلامی کتاب و کتابخوانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۳۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چیدمان یادبود برای کودکان غزه به موزه هنرهای معاصر تهران رسید

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم افتتاح چیدمان «ده هزار جهان» عصر شنبه ۲۵ فروردین ساعت ۱۵ در باغ مجسمه موزه هنرهای معاصر تهران برگزار می‌شود.

چیدمان مجسمه «ده هزار جهان» متشکل از ۱۰ هزار مجسمه کودک و ۱۰ هزار نقاشی کوچک بود و قرار بود روز اول اسفند ۱۴۰۲ در محوطه باغ فردوس برگزار شود، اما توسط شهرداری لغو شد.

این چیدمان با محور نفی سکوت مدعیان حقوق بشر در زمینه جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی در غزه توسط حسین ونکی و ابوذر ونکی طراحی شده است و تا ۳۰ فروردین برپا خواهد بود.

کد خبر 6076479

دیگر خبرها

  • آئین نکوداشت مصطفی قلیزاده علیار در آذربایجان‌غربی برگزار شد
  • برگزاری نشست کاگروه برگزاری بازی های آسیایی ۲۰۲۴ ناشنوایان
  • برگزاری هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار به میزبانی استان گلستان
  • جشن‌های مردمی در حمایت از تنبیه رژیم صهیونیستی در شیراز برگزار می‌شود
  • تداوم برگزاری نشست‌های خبری شهرستانی استاندار یزد پس از ماه مبارک رمضان
  • آیین رونمایی از پوستر رویداد «صدای نمایشنامه‌نویس» برگزار شد
  • چیدمانی به یاد کودکان غزه در موزه هنر‌های معاصر تهران
  • گلستان میزبان هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار
  • چیدمان یادبود برای کودکان غزه به موزه هنرهای معاصر تهران رسید
  • هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار به میزبانی گلستان برگزار می‌شود