Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: شب گذشته یک مورد حادثه نشت گاز منوکسید کربن در یک منزل قدیمی واقع در محله قنات کوثر به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد.

وی افزود: یک ایستگاه در مدت زمان چهار دقیقه به محل حادثه رسیدند و آتش نشان ها پس از حضور در محل حادثه مشاهده می کنند که این حادثه در یک ساختمان بسیار قدیمی که در بسیاری از قسمت های آن وسایل قابل اشتعال ریخته شده بود رخ داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان آتش نشانی اظهار کرد: وسعت این بنا چیزی حدود ۱۵۰ متر بود که حدود ۶۰ تا ۷۰ متر به عنوان محلی برای زندگی در آن در نظر گرفته شده بود؛ سه آقا و سه خانم در این محل زندگی می کردند.

ملکی خاطرنشان کرد: در محیط منزل یک آبگرمکن دیواری بدون دودکش به صورت بسیار خطرناک و یک دستگاه بخاری وجود داشت و زمانی که نیروها به محل رسیدند شاهد صدای نشت گاز از لوله و علمک می شوند و شیر گاز را قطع می کنند.

وی تصریح کرد: زمانی که آتش نشانان به محل حادثه رسیدند متوجه وضعیت بی حال این افراد می شوند و با توجه به اینکه آبگرمکن بدون دودکش بود علت حادثه، نشت گاز منوکسید کربن اعلام می شود.

ملکی بیان کرد: خوشبختانه این افراد با موفقیت و توسط عوامل آتش نشانی به بیرون هدایت شده و پس از آن تحویل عوامل اورژانس شدند.

کد خبر 5361500

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان آتش نشانی گازگرفتگی جلال ملکی شهرداری تهران شورای شهر تهران علیرضا زاکانی آلودگی هوا قوه قضاییه هفته بسیج هلال احمر جمهوری اسلامی ایران ترافیک بنیاد شهید و امور ایثارگران شرکت مترو تهران وزارت آموزش و پرورش مدیریت بحران گردشگری وضعیت معابر آتش نشانی نشت گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۳۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنج سرنشین خودروی پراید پس از سقوط به زیر پل نجات یافتند

به گزارش خبرنگار مهر، کاظم فلاحی دوست ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: در جاده مواصلاتی سی سخت به یاسوج منطقه «دشت بازار» شب گذشته، یک دستگاه پراید به زیر پل سقوط و این خبر به مرکز امداد رسانی گزارش شد.

وی بیان داشت: گروه امداد و نجات کوهستان دنا به منطقه اعزام و امدادگران پس از عملیات رهاسازی جان پنج سرنشین را نجات و مصدومان به بیمارستان انتقال یافتند.

کد خبر 6084423

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی خانه‌ای در بلوار ناصر حجازی
  • نجات ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم
  • نجات جان ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم/مصدومیت آتش‌نشان قمی
  • جزییات آتش سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • جزییات آتش‌سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • آتش‌سوزی در بیمارستان امام حسین تهران
  • پایان تلخ جوان سنندجی در ته چاه | ۴ نفر توسط جوان سنندجی نجات یافتند
  • نجات مرد میانسال از چاله آسانسور در مشهد
  • پنج سرنشین خودروی پراید پس از سقوط به زیر پل نجات یافتند
  • نجات زن جوان یزدی از زیر آوار خانه قدیمی