Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهرداد جوادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره انجام نظارت مستمر در تپه‌ها و محوطه‌های تاریخی این استان، گفت: یک حفار غیرمجاز در شهرستان لردگان شناسایی و دستگیر شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: به‌دنبال کسب خبری مبنی بر انجام حفاری غیرمجاز در یکی از مناطق تاریخی شهرستان لردگان به قصد کشف اموال تاریخی و عتیقه‌ها، محل مورد نظر بلافاصله شناسایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به‌دنبال شناسایی محل با همکاری نیروی انتظامی شهرستان لردگان، یک حفار غیرمجاز در یک عملیات غافلگیرانه هنگام حفاری دستگیر و از وی تعدادی ادوات حفاری شامل بیل، کلنگ، گاری، کمپرسور و موتور برق کشف و ضبط شد.

جوادی اضافه کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سپری شدن مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/68024

منبع: فارس

کلیدواژه: دستگیری مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری حفار غیرمجاز لردگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۳۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدیدرایگان ازبنا‌هاومحوطه‌های تاریخی سیستان وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان و بلوچستان، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان گفت: به مناسبت روز جهانی بنا‌ها و محوطه‌های تاریخی بازدید از ابنیه‌های تاریخی استان رایگان شد.
 طهرانی‌مقدم افزود: شعار امسال روز جهانی بنا‌ها و محوطه‌های تاریخی با عنوان بحران‌ها و منازعات از دریچه منشور ونیز انتخاب شده است و ایکوموس (شورای بین‌المللی ابنیه و محوطه‌ها سازمانی برای نگهداری و پاسداری از اماکن میراث فرهنگی در سراسر جهان) به کشور‌ها توصیه کرده که در این باره برنامه‌های خود را ارائه دهند.
وی ادامه داد: در سیستان و بلوچستان بیش از هزار و ۶۰۰ بنا و محوطه تاریخی ثبت شده وجود دارد که در ۳۰ فروردین برای بازدید عموم علاقه‌مندان به صورت رایگان دایر خواهد بود و راهنمایان نیز توضیحات لازم را ارائه می‌دهند.

دیگر خبرها

  • بازدید از اماکن و محوطه‌های تاریخی شاخص استان رایگان است
  • بازدید از اماکن تاریخی فارس، امروز رایگان است
  • بازدید رایگان از محوطه‌های تاریخی و موزه‌ها
  • شناسایی و پلمپ یک واحد طب سنتی غیرمجاز در سرایان
  • بازدید از بنا‌های تاریخی اصفهان، امروز رایگان است
  • روزی به نام بناهای تاریخی/ از آسیب‌های میراث فرهنگی غافلیم
  • بازدیدرایگان ازبنا‌هاومحوطه‌های تاریخی سیستان وبلوچستان
  • بازدید از بنا‌های تاریخی اصفهان، پنجشنبه رایگان است
  • سند مالکیت تخت‌جمشید در روز جهانی بناهای تاریخی رونمایی می‌شود
  • دستگیری ۴۷ فرد مرتبط با تخلفات میراث‌فرهنگی در البرز