Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-29@00:41:38 GMT

علی عدنان نیامده رباط داد (عکس)

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۸۳۶۷۲

باشگاه وایله با انتشار پیامی از پارگی رباط صلیبی علی عدنان مدافع عراقی خود خبر داد.

به گزارش "ورزش سه"، علی عدنان بازیکن عراقی تیم فوتبال وایله بولد کلاب که چند روز پیش به شکل رسمی به این تیم پیوست، در تمرین چند روز پیش این تیم دچار مصدومیت شدید پارگی رباط صلیبی شد و بدین ترتیب این بازیکن دیدارهای تیمش در لیگ دانمارک را تا پایان فصل از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

باشگاه وایله بولد کلاب با انتشار پیامی نوشت: متأسفانه وایله بولدکلاب با ناراحتی زیادی باید اعلام کند که علی عدنان دیگر در بازی های این فصل حضور نخواهد داشت، زیرا این بازیکن عراقی در تمرین روز چهارشنبه دچار پارگی از ناحیه رباط صلیبی زانوی پای چپ شد. اکنون دوره طولانی توانبخشی در انتظار جدیدترین بازیکن وایله بولدکلاب است که هفته گذشته به تیم پیوست و تاکنون تنها حدود 30 دقیقه برای این باشگاه بازی کرده است. 

 

بدین ترتیب غیبت علی عدنان ادامه دیدارهای تیم ملی عراق در مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر را از دست داد. تیم ملی ایران در تاریخ 7 بهمن و در استادیوم آزادی به مصاف عراق می رود و این تیم قادر به استفاده از ستاره خط دفاعی خود در این مسابقه نخواهد بود.

 

تیم ملی عراق سعید عزت اللهی عراق اف سی وایله

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی عراق سعید عزت اللهی عراق علی عدنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۳۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلاکت یک سرکرده داعش در عراق

فرماندهی عملیات مشترک عراق از هلاکت یکی از سرکرده‌های برجسته داعش در عملیات نیروهای خود خبر داد.

به گزارش ایسنا، فرماندهی عملیات مشترک عراق روز پنجشنبه و در بیانیه‌ای اعلام کرد: «سمیر خضر شریف النمراوی» از سرکرده‌های ارشد داعش در عملیات نیروهای عراق درمرز با سوریه به هلاکت رسید.

طبق گزارش شفق نیوز، در این بیانیه آمده است که النمراوی مسئول انتقال تروریست‌ها، مواد منفجره و بمب میان عراق و سوریه بود.

عناصر باقی‌مانده داعش همچنان در مناطقی از بغداد، صلاح الدین، دیالی، کرکوک، نینوا و الأنبار فعالیت دارند.

نیروهای امنیتی عراق برای اطمینان از عدم ظهور مجدد داعش و عناصر فراری آن، به جستجو، پاکسازی و تعقیب بقایای داعش در سراسر کشور ادامه می‌دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیروزی شهرداری گرگان مقابل پلیس عراق
  • سال بد برای صنعت؛ چطور شرکت‌های ایرانی از بازار عراق حذف شدند؟
  • هلاکت یک تروریست بلندپایه داعش در مرز عراق و سوریه
  • هلاکت یک سرکرده داعش در عراق
  • فیلم/ تمدید صادرات گاز ایران به عراق
  • تمدید قرارداد صادرات گاز ایران به عراق پنج سال دیگر
  • تمدید قرارداد صادرات گاز ایران به عراق
  • قرارداد صادرات گاز ایران به عراق تمدید شد
  • عراق به جام ملت‌های آسیا صعود کرد
  • وزیر خارجه عراق: فلسطینی‌ها هستند که باید سرنوشت خود را تعیین کنند