Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از استانداری تهران؛ محسن منصوری در جلسه ستاد ملی کرونا با اشاره به اینکه سه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، ایران و تهران در استان تهران خدمات را ارائه می‌دهند، اظهار داشت: واکسیناسیون دز اول در استان تهران بیش از ۸۷ درصد می باشد که بالاتر از متوسط کشوری است.

وی ادامه داد: ۹۳ درصد مدارس استان تهران مجوز بازگشایی گرفتند و ۸۴ درصد دانش‌آموزان نیز دز اول واکسن را دریافت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار تهران سپس عنوان کرد: در مورد فرودگاه امام خمینی(ره) نیز تیمی از دانشگاه علوم پزشکی تهران مستقر هستند که باید کنترل، نظارت و مراقبت های پیش از مسافرگیری انجام شود.

منصوری سپس گفت: امکانات نقاهتگاهی و قرنطینه در مجموعه فرودگاهی در اختیار قرار گیرد تا افرادی که تست pcr مثبت هستند، مستقر شوند.

وی با اشاره به مشکلات حوزه بهداشت و درمان تاکید کرد: معوقات حوزه بهداشت و درمان هنوز پرداخت نشده و با توجه به خستگی کادر درمان بهتر است که تزریق مالی صورت گیرد، همچنین تدابیر لازم جهت انجام تست های رپید و pcr و دپوی دارویی نیز پیگیری شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: استاندار تهران محسن منصوری استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۳۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوختگی؛ رتبه دوم سوانح در کشور

حمیدرضا علیزاده در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: عمق سوختگی در سه نوع است، درجه یک که سوختگی تماسی و بدون نیاز به پانسمان است، در سوختگی‌های درجه ۲ در دو گونه طبقه بندی می‌شود و سوختگی‌های درجه ۳ که نیاز به جراحی دارد و پانسمان‌های ویژه برای درمان بیماران استفاده می‌شود.

این عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران درباره پانسمان سوختگی گفت: در ۱۴ روز اول سوختگی مرحله حاد، پانسمان‌های ویژه استفاده می‌شود، سپس مرحله تحت حاد است و در ادامه، سوختگی‌های مزمن که دچار چسبندگی هستند از انواع مختلف دیگر پانسمان‌ها استفاده می‌کنند.

حمیدرضا علیزاده افزود: استفاده از پانسمان پرده جنینی که موجب کاهش سطح سوختگی عوارض آن و طول مدت درمان برای کودکان در بیمارستان شهید مطهری تهران می شود، نتایج موفقی به همراه داشته است.

این فوق تخصص زیبایی گفت: پانسمان‌ها بر اساس میزان جذب آب و بر اساس نیاز بیمار تجویز می‌شود که انواع مختلفی دارد.

حمیدرضا علیزاده گفت: با همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تلاش برای افزایش تخت‌های سوختگی در کشور انجام شده است و تغییر تعرفه‌های درمان سوختگی در کنار افزایش تخت‌های سوختگی در معاونت درمان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در حال پیگیری است.

وی همچنین با اشاره به برگزاری دوازدهمین کنگره سوختگی در شهر رشت مرکز استان گیلان گفت: از این پس، همایش سوختگی هر سال در یکی از مراکز فعال استانی در زمینه درمان سوختگی برگزار خواهد شد.

دکتر علیزاده افزود: مقالات این همایش با اولویت نوآوری و محصول محور ارزیابی شده‌اند.

دیگر خبرها

  • ۱۱۰ هزارعمل جراحی در بیمارستان‌های دولتی استان کرمانشاه
  • سوختگی؛ رتبه دوم سوانح در کشور
  • مجوز دانشکده علوم پزشکی ملایر در آستانه صدور قرار دارد ‌
  • جزئیات تعرفه پزشکان اعلام شد
  • دولت تعرفه‌های پزشکی را ابلاغ کرد
  • تعرفه های جدید پزشکی ابلاغ شد
  • دکتر مرندی، چهره مؤثر در حوزه بهداشت و درمان کشور
  • لزوم کاهش ۸ درصدی مصرف آب در حوزه کشاورزی تهران/ پر مصرف‌ها هزینه بیشتری برای آب بپردازند
  • استاندار تهران خواستار کاهش هشت درصدی مصرف آب در حوزه کشاورزی شد
  • استاندار تهران خواستار کاهش ۸ درصدی مصرف آب در حوزه کشاورزی شد