Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@17:47:40 GMT

خرید جک پارکینگی با کیفیت

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۸۳۸۴۷

خرید جک پارکینگی با کیفیت

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، جک پارکینگی سیستمی متشکل از بازوها و موتورهای الکترومکانیک یا الکتروهیدرولیک، مدارهای فرمان و کنترل پذیر و سایر الحاقات و تجهیزات مربوطه می‌باشد.

بیایید کمی درباره انواع جک‌ها و برندهای آنها صحبت کنیم.

جک‌های پارکینگی به چهار دسته ریلی، بازویی، سکشنال (زیرسقفی)، پاملخی و این چند دسته نیز به سه دسته الکترومکانیک، الکتروهیدرولیک و پنوماتیک تقسیم می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دسته بندی شاهد دو الگوریتم ساختاری نسبتاً رایج‌تر با نام هیدرولیک و الکترومکانیک هستیم، اما لازم است بدانیم جک‌های پارکینگی هیدرولیک به دلیل قیمت نسبتاً بالا و عدم وجود تکنولوژی‌های تولید و تعمیر در کشورمان بسیار کمتر از جک‌های الکترومکانیک مورد استفاده قرار می‌گیرند.

جک‌های پارکینگی الکترومکانیک عملاً با استفاده و بهره گیری از قدرت میل ماردون و مهره‌های آن با توان ورودی ۲۴ یا ۲۲۰ ولت برق مستقیم کار می‌کنند، جک‌های ۲۴ ولت اصطلاحاً تردد نامحدود بوده و در برابر ترددهای بالا اسیب پذیری کمتری نسبت به مدل‌های ۲۲۰ ولت دارند.

انواع جک از نظر قدرت

جک‌های پارکینگی در اندازه و قدرت‌های مختلف روانه بازار می‌گردند، محصولات جک پارکینگی می‌توانند بر اساس ابعاد درب متناظر مشخص شوند که آیا این کالا مناسب درب شماست یا خیر، معمولاً درب‌هایی با عرض و طول استاندارد مانند ۱.۵ تا ۲.۷ از جک‌های کورس ۴۰۰ یا ۴۰ یا همان ۴ استفاده می‌کنند که ۴۰۰ میلیمتر عدد نشان دهنده شفت خروجی از لوله شفت است، این میزان هر چه بیشتر باشد برای درب‌هایی با طول بیشتر مناسب خواهد بود.

برای مثال جک پارکینگی سیماران در مدل‌های ۶ اس یا ۴ اس مدل‌های بسیار پر فروش و محبوبی برای درب‌هایی با عرض ۱.۵ تا ۳.۵ متر است، این مدل بازو ها می‌تواند تا سال‌ها بدون هیچ مشکلی عملکرد صحیح با استفاده صحیح داشته باشد.

از سایر ویژگی‌های درب اتوماتیک یا همان جک پارکینگی می‌توان به قدرت اسمی تحمل وزن اشاره کرد که با واحد کیلوگرم تعین می‌گردد این مشخصه برای تناسب وزن هر لنگه و مدل خریداری شده جک پارکینگی مورد مطالعه قرار می‌گیرد، وزن معمول و رایج برای درب‌های پارکینگ ساختمانی نهایتاً ۱۰۰ تا ۲۰۰ کیلوگرم به ازای هر لنگه است که برای این درب با مشخصات فوق می‌تواند استاندارد جک‌های پارکینگی که به جک پارکینگی کورس ۴۰۰ شناخته می‌شوند استفاده کرد.

انواع جک پارکینگی از نظر موارد استفاده

جک‌های پارکینگی الکترومکانیک معمولاً در چند مدل و طرح ساختاری و ظاهری تولید می‌گردند که این ویژگی می‌تواند بر موارد استفاده آن تاثیر گذار باشد، جک‌های پارکینگی معمولاً ساختاری فلزی که می‌تواند از آلیاژ مس، الومینیوم، یا استیل باشد که متناسب با آب و هوای محیط استفاده آن را انتخاب کرد، همینطور شکل ظاهری جک‌های پارکینگی نیز می‌تواند امری تاثیر گذار در انتخاب مدل جک باشد.

جک‌های پارکینگی معمولاً بر اساس نوع و مشخصات درب انتخاب می‌شوند برای مثال برای درب‌های ریلی و کشویی از جک پارکینگی ریلی استفاده می‌کنند که این مدل ساختاری چرخ دنده‌ای دارد که ریل فوق روی درب نصب شده و با غلطیدن چرخ دنده روی ریل درب را به حرکت در می‌آورد. جک پارکینگی ریلی معمولاً در اماکنی مورد استفاده قرار می‌گردد که درب به علت کمبود فضا برای بازشدن پروانه‌ای درب ریلی شده باشد یا اماکنی مانند کارخانه‌ها و فضاهای پرتردد بهتر است که از درب‌های ریلی با قدرت ۸۰۰ تا ۲۰۰۰ کیلو استفاده کنند.

جک پارکینگی بازویی نیز در استفاده دارای شرایطی است، بازوی جک پارکینگی دارای ساختاری است که موتور و گیربکس آن را در انتهای آن قرار می‌دهد که اصطلاحاً به قسمت موتور آن گلدانی نیز می‌گویند، جک‌های پارکینگی معمولاً به دو مدل گلدانی پایین و گلدانی بالا عرضه می‌گردند که متناسب فضای نصب آن می‌تواند متغیر باشد.

جک پارکینگی بر اساس تردد و برند

خرید و انتخاب صحیح جک پارکینگی می‌بایست بر اساس شرایط استفاده ما باشد، برای مثال برای اماکنی مانند کارخانه یا کارگاه بهتر است از موتورهای ریلی پرقدرت تردد بالا استفاده شود، همینطور برای ساختمان‌ها متناسب با نوع درب می‌بایست از جک پارکینگی متناسب با آن استفاده کنیم.

مدل‌های رایج و معمول بازار اغلب از جریان ۲۲۰ ولت تا ۲۳۰ استفاده می‌کنند، همینطور برخی از مدل‌های جک پارکینگی که بیشتر برای اماکن پرتردد مورد استفاده قرار می‌گیرند از جریان ۲۴ ولت بهره می‌برند به این سری از موتورها اصطلاحاً تردد نامحدود می‌گویند که در برابر باز و بست شدن‌های مداوم و بالا به اصطلاح Overload نخواهند داشت.

اشباع بازار سیستم‌های حفاظتی و امنیتی از برندهای این صنف با تنوع مدل بالا انتخاب یک محصول خوب و خوش قیمت را نسبتاً برای مشتریان سخت کرده است که این انتخاب گاهاً می‌تواند تا روزها و ماه‌ها به طول بیانجامد، زمان بر بودن انتخاب مدل و برند مناسب می‌تواند باعث اتمام موجودی برخی موارد، ورود برند و مدل‌های جدید و بالا رفتن قیمت‌ها به علت نوسانات شود، همواره بایستی دقت کنیم که سه مقصد نهایی برای تولید جک پارکینگی بیشتر وجود ندارد کشورهای ایتالیا، ایران و چین تنها تولید کنندگان جک پارکینگی و کرکره برقی و ارائه دهنده آنها به کشورمان هستند.

کلام آخر

در انتها لازم است بدانیم اطلاعاتی که خواندیم تنها بخشی از اطلاعات و چگونگی‌های خرید جک پارکینگی بود که دانستیم، برای تکمیل اطلاعات و دانسته‌هایمان همواره نیاز داریم تا بتوانیم از افراد خبره و منابع معتبر اطلاعات بیشتری دریافت کنیم، کارشناسان مشاوره و پشتیبانی شرکت سها به صورت دائم و رایگان آماده ارائه خدمات به شما عزیزان در بحث خرید کرکره برقی و جک پارکینگی هستند.

تماس با ما:

۰۲۶-۳۲۵۴۱۵۰۶ | ۰۲۶-۳۲۵۴۱۵۰۷

۰۲۶-۳۲۵۴۲۳۵۰ | ۰۲۶-۳۲۵۴۷۶۸۰

۰۲۶-۳۲۵۴۰۹۳۱ | ۰۲۶-۳۲۵۳۹۸۰۰

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5361550

منبع: مهر

کلیدواژه: پارکینگ کسب و کار امنیت اجتماعی کسب و کار گروه خودروسازی سایپا سایپا مزایده تبلت مشهد افسردگی صنعت چاپ گوسفند ترخیص کالا بسته بندی املاک مسکن تولید داخلی صنعت خودروسازی جک های پارکینگی برای درب جک پارکینگی بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۳۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارش‌ها در غرب و شرق کشور

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، امروز دامنه بارش‌ها مناطقی در غرب، مرکز و شمال شرق کشور را در بر می‌گیرد. فردا بارش‌ها در شمال غرب و غرب پایان می‌یابد، اما در سیستان و بلوچستان و برخی مناطق هرمزگان ادامه خواهد داشت.

شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۸۵ قرار گرفته است و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • 5 دلیل برای خرید میان رده های شیائومی
  • جادوی هوش مصنوعی در افزایش کیفیت ویدیو‌ها + فیلم
  • تخت معاینه تاشو: کیفیت بالا، قیمت مناسب
  • سکانس‌هایی از فیلم معجزه عشق
  • تولید قزل آلا به ۱۱۰ هزارتن می‌رسد
  • نحوه خرید آنلاین از میادین میوه و تره بار شهرداری تشریح شد | امکان بازگرداندن میوه و سبزیجات بی کیفیت
  • تداوم بارش‌ها در غرب و شرق کشور
  • کیفیت اتفاقی نیست
  • رئیس سندیکای صنعت مخابرات ایران : بی‌کیفیتی مودم های تولید داخل بهانه است؛ به دنبال خرید مودم های ارزان‌قیمت و بنجل چینی اند
  • راهنمای انتخاب ایزوگام در دلیجان: همه چیزی که باید بدانید