Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین، به نقل از روابط عمومی فرمانداری تهران، ایمان قربانی مشاور فرماندار تهران با اعلام خبر زرد شدن اکثر استان‌ها و مناطق کشور گفت: هم‌اکنون تنها ۲۲ شهر کشور نارنجی هستند و سایر مناطق و شهرهای کشور زرد و آبی هستند.

وی با اعلام اینکه با زرد شدن بسیاری از مناطق کشور دیگر به مجوز تردد هم نیازی نیست، افزود: تنها برای تردد در همان ۲۲ شهر که متاسفانه تاکنون نارنجی هستند نیاز است که شهروندان تهرانی مجوز تردد از فرمانداری تهران اخذ کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرروابط عمومی فرماندای تهران با بیان اینکه تمام خواهش و درخواست ما از شهروندان تهرانی این است که حتما پروتکل‌های بهداشتی را به مانند گذشته وحتی بیشتر از قبل رعایت کنند ایشان تصریح کرد: هرگونه سهل‌انگاری و بی‌توجهی به پروتکل‌های بهداشتی ممکن است تمام دستاوردهای اخیر را از بین ببرد.

قربانی خاطرنشان کرد: حدود ۸۶درصد در استان تهران دز اول واکسن کرونا را تزریق کردند و این رقم آمار خوبی است که با تلاش شبانه روزی کادر درمان بهتر هم خواهد شد.

۴۷۲۳۳

کد خبر 1577034

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ویروس کرونا شهر تهران ستاد ملی مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۳۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسیناسیون فلج اطفال در مناطق عشایری کرمانشاه

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه از انجام واکسیناسیون فلج اطفال در مناطق و کانون‌های پرخطر سطح استان کرمانشاه خبر داد. - اخبار استانها -

ابراهیم شکیبا در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، از واکسیناسیون فلج اطفال در مناطق عشایر و روستایی استان خبر داد و اظهار داشت: کودکان زیر پنج سال در مناطق صعب‌العبور و چادرنشین از 30 اردیبهشت تا دوم خردادماه علیه بیماری فلج اطفال واکسینه می‌شوند و تلاش می‌شود تمام کودکان این سرزمین واکسینه شوند.

وی عنوان کرد: همزمان با هفته سلامت فردا چهارشنبه پنجم اردیبهشت‌ماه ویزیت کلینیک‌های تخصصی و مراکز درمانی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه رایگان است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه، گفت: همچنین روز جمعه و همزمان با آخرین روز از هفته سلامت همکاران ما در مساجد جامع حضور پیدا می‌کنند و در قالب میز خدمت به نمازگزاران خدمت‌رسانی می‌کنند.

شکیبا با اشاره به اینکه مصرف قارچ‌های سمی و خودرو در طبیعت ممنوع است، عنوان کرد: از مردم درخواست می‌شود به هیچ عنوان از قارچ‌هایی که در طبیعت رشد می‌کنند استفاده نکنند و حتی به آن دست نزنند و تنها از قارچ‌های بسته‌بندی شده استفاده کنند.

وی با بیان اینکه در صورت مشاهده نشانه‌های اولیه مسمومیت با مصرف قارچ‌های خودرو باید بیمار سریعا به مراکز درمانی انتقال یابد گفت: مسمومیت با قارچ‌های سمی علائم زودرس شامل حالت تهوع، استفراغ، گیجی و مشکلات مغزی را ایجاد می‌کند، اما عوارض دیررس آن بسیار خطرناک‌تر و شامل آسیب‌های کبدی، مغزی و کلیوی است و حتی در برخی موارد منجر به مرگ خواهد شد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه، افزود: پزشکان توصیه می‌کنند از مصرف قارچ‌های خودرو به ویژه قارچ‌هایی که در کنار تنه درختان می‌رویند یا توسط افراد بومی به صورت فله‌ای جمع‌آوری می‌شوند، خودداری شود.

شکیبا بیان کرد: در آخرین گزارش از مصرف قارچ‌های سمی پنج نفر از افراد یک خانواده مبتلا و در بیمارستان بستری شدند و درمان آن‌ها به سختی انجام شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکسیناسیون فلج اطفال در مناطق عشایری کرمانشاه
  • جاده هراز بازگشایی شد
  • چرا باید حتما از پروتکل TLS (SSL سابق) استفاده کنیم؟
  • بارش ها در بیشتر مناطق کشور شدت می یابد
  • کشف ۱۰ تُن عسل بدون مجوز بهداشتی در طبس
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت / تردد از محور چالوس تا ظهر ممنوع است
  • ۲ کشتارگاه دامی نیازی به حدفاصل با یکدیگر ندارند
  • توقیف خودرو حامل گوشت گرم غیر بهداشتی و فاقد مجوز در تویسرکان
  • جاده تهران - چالوس بسته شد ؛ مسافران از این مسیر تردد کنند | مسدود بودن ۱۶ جاده در کشور
  • بارش باران و افت دما مناطق مختلف استان زنجان را فرا می‌گیرد