Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@00:00:49 GMT

سولدو در مسیر برانکو و اسکوچیچ (گزارش)

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۸۴۰۹۳

سولدو در مسیر برانکو و اسکوچیچ (گزارش)

یک رسانه کروات به تمجید از مربیان کروات تراکتور پرداخته و کار آنها را شبیه به معجزه دانست.

به گزارش "ورزش سه"، زونیمیر سولدو، سرمربی کروات تیم تراکتور در بدو ورود به این تیم توانست به تساوی بدون گل با سپاهان در اصفهان برسد و اولین برد خود را در بازی بعد مقابل پدیده در تبریز کسب کند؛ تراکتور که 3 بازی خود در 4 هفته اول را با باخت پشت سر گذاشته بود با سرمربی جدیدش به آرامشی نسبی دست یافته تا یکی از رسانه های کشور کرواسی، کار سولدو و دستیارش را معجزه و قرار گرفتن تراکتور در بین مدعیان قهرمانی را اتفاقی عادی با توجه به شرایط فعلی بداند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

tportal در مورد شروع موفقیت آمیز سولدو در تراکتور نوشت: حدود دو هفته پیش دو مربی کروات به نام های زونیمیر سولدو و کوملینوویچ با ماموریت "نجات" نایب قهرمان سه دوره لیگ برتر ایران که شروع بدی در فصل جدید داشت و پس از چهار بازی تنها یک بازی را با برد پشت سر گذاشت، راهی تبریز شدند.

 

 

 

مربیان کروات زیادی در ایران کار کردند، اما مطمئناً معروف ترین نام ها عبارتند از: برانکو ایوانکوویچ، زلاتکو کرانچار، ایگور استیماچ، لوکا بوناچیچ و دراگان اسکوچیچ مربی فعلی که تیم ملی ایران را به سمت جام جهانی سوق می دهد... و اکنون باید نام سولدو و کوملینوویچ را هم به لیست اضافه کنیم که در تراکتور، باشگاهی که مثل نامش لیگ را کند شروع کرد ولی با سرمربی جدید خود یک برد و یک مساوی به دست آورده است.

 

سولدو برای نجات تراکتور همراه با دستیارش کوملینوویچ وارد تبریز شد. البته وقت زیادی برای اولین بازی نبود ولی تراکتور با هدایت سرمربی کروات خود توانست سپاهان، یکی از مدعیان اصلی قهرمانی را در خانه اش با تساوی بدون گل متوقف کند.

 

 

تراکتور با هدایت سولدو در گام دوم مقابل پدیده قرار گرفت و در روزی که موقعیت های زیادی داشت در نهایت با تک گل محمد عباس زاده در دقیقه 83 به پیروزی رسید. تراکتور با کسب این 4 امتیاز به شرایط خود در جدول سر و سامانی بخشید و تنها 6 امتیاز با سپاهانِ صدرنشین فاصله دارد. سولدو و کوملینوویچ تا جولای 2022 (پایان لیگ برتر 01-1400) با تراکتور قرارداد دارند و اگر این شروع خوب ادامه داشته باشد، تمدید قرارداد آنها عجیب نخواهد بود.

تراکتور زوونیمیر سولدو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تراکتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۴۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش تراکتورسازی به انتقال بزرگ | تکلیف سرمربی پرشورها مشخص شد؟ + عکس

به گزارش همشهری آنلاین، پس از جدایی توافقی پاکو خمس از تراکتور تبریز شایعات زیادی در رابطه با جایگزین سرمربی اسپانیایی بر روی نیمکت تی‌تی‌ها به گوش می‌رسید.

حالا اما این اعلام کرد: «مذاکرات برای معرفی سرمربی جدید تیم با چند گزینه پُرافتخار در حال پیگیری و رفع برخی موانع موجود بوده است و اسامی مطرح شده در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها، جزو گزینه‌های مدنظر باشگاه نیستند».

کد خبر 846325 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه تراکتور تبریز

دیگر خبرها

  • گل‌محمدی برای بازی مقابل استقلال روی نیمکت تراکتور می‌نشیند؟
  • حمید مطهری سرمربی موقت تراکتور؛ یحیی گل محمدی به زودی در تبریز
  • پایان حضور یک ساله مطهری در تیم ملی
  • سرمربی موقت تراکتور تبریز معرفی شد
  • حمید مطهری سرمربی موقت تراکتور شد
  • مربی پیشین پرسپولیس سرمربی موقت تراکتور شد
  • مطهری سرمربی موقت تراکتور شد
  • آخرین خبر از توافق یحیی و تراکتور؛ دستیار سابق گل‌محمدی در راه تبریز
  • گل محمدی و تراکتورسازی در دقیقه ۹۰ | گران‌ترین سرمربی لیگ جذب شد؟
  • واکنش تراکتورسازی به انتقال بزرگ | تکلیف سرمربی پرشورها مشخص شد؟ + عکس