Web Analytics Made Easy - Statcounter

منصوره امیرآبادی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از این تعداد ۹۱ نفر مرد و ۷۲ نفر زن بودند که در بین آنها ۲ متکدی حرفه‌ای وجود داشت. 

وی با اشاره به اینکه بعد از جمع‌آوری متکدیان کار ساماندهی آنها انجام می‌شود گفت: از ابتدای امسال ۲۸ متکدی به خانواده‌هایشان و ۱۹ نفر به سازمان بهزیستی تحویل شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر مجتمع فوریت‌های اجتماعی شهرداری بیرجند ادامه داد: از این تعداد ۴۵ نفر از استان‌ها و یا شهرستان‌های دیگر بودند که به محل سکونت اعزام شدند. 

وی با تاکید بر اینکه هنوز باند تکدی‌گری در شهر بیرجند شناسایی نشده است اظهار داشت: سه کودک کمتر از ۱۸ سال و ۱۴ متکدی معتاد نیز برای درمان به مراکز اقامتی ترک اعتیاد معرفی شده‌اند. 

امیرآبادی با بیان اینکه ۲۷ متکدی برای بررسی و حمایت به کمیته امداد امام خمینی(ره) معرفی شدند گفت: ۲۵ نفر از متکدیان جمع‌آوری شده اتباع بیگانه بودند که به اداره کل اتباع و اداره مهاجرت استانداری خراسان جنوبی تحویل شده‌اند. 

وی یادآور شد: طرح جمع‌آوری متکدیان به صورت روزانه در سطح شهر بیرجند انجام می‌شود اما چنانچه شهروندان موردی از تکدی‌گری در هر نقطه شهر مشاهده کردند با شماره ۳۲۲۱۲۲۶۲ و یا ۱۳۷ تماس حاصل کنند. 

 مدیر مجتمع فوریت‌های اجتماعی شهرداری بیرجند با بیان اینکه افراد پذیرش شده در این مجتمع از سه وعده غذای گرم بهره‌مند می‌شوند گفت: همچنین استحمام و نظافت هم جزو خدمات این مرکز بوده و افراد از زمان تحویل تا موقعی که وضعیت آنها تعیین تکلیف شود اجازه اقامت دارند. 

وی افزود: طرح روزانه جمع‌آوری متکدیان به خصوص در ساعات پایانی شب با جدیت اجرا می‌شود و به همین صورت توانسته‌ایم در ۱۰ سال اخیر آمار متکدیان شهر را کنترل کنیم که افزایش پیدا نکند.

برچسب‌ها آسیب های اجتماعی خراسان جنوبی شهرداری بیرجند

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آسیب های اجتماعی خراسان جنوبی شهرداری بیرجند آسیب های اجتماعی خراسان جنوبی شهرداری بیرجند جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۴۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انعقاد ۱۴ قرارداد پژوهشی در دانشگاه بیرجند در فروردین امسال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، ابوالفضل اکبرپور معاونت پژوهش، فناوری و نوآوری استان، ارزش این قرارداد‌ها را ۳ میلیارد و ۵۳ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: این قرارداد‌های پژوهشی با ادارت کل آموزش و پرورش استان، ورزش و جوانان استان، شهرداری مشهد، پژوهشکده زعفران تربت حیدریه و شرکت زمین کاوان و اداره کل زندان‌ها منعقد شده است.

دیگر خبرها

  • کشف جسد یک مرد در اطراف فرودگاه بیرجند
  • کشف جسد یک مرد در حاشیه‌ی شهر بیرجند
  • جزییات طرح ۱۵ روزه ساماندهی افراد آسیب دیده اجتماعی در سطح شهر | کدام مناطق تهران بیشتر معتاد و متکدی دارد؟
  • شبکه جمع‌آوری فاضلاب بیرجند در حال بهره‌برداری است
  • اتصال شهرهای قاین و سربیشه به شبکه فاضلاب
  • جمع آوری متکدیان درخواست شهروندان تهرانی از بهشت زهرا
  • اجرای طرح جمع آوری فاضلاب سیاه اسطلخ رشت از امروز
  • رودخانه های رشت یک گام به احیا نزدیک تر شدند
  • رودخانه های رشت یک گام به احیا نزدیک تر شد
  • انعقاد ۱۴ قرارداد پژوهشی در دانشگاه بیرجند در فروردین امسال