Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@22:00:19 GMT

پدر راز و جرگلانی قاتل پسر ۱۶ ساله خود شد

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۸۴۵۷۴

پدر راز و جرگلانی قاتل پسر ۱۶ ساله خود شد

ایسنا/خراسان شمالی فرمانده انتظامی شهرستان رازوجرگلان گفت: پدری که به دلیل عدم توانایی کنترل خشم در جریان اختلاف خانوادگی پسر ۱۶ ساله‌اش را به قتل رساند، دستگیر شد.

سرهنگ عبدالله صادقی، در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اینکه عدم توانایی در کنترل خشم موجب قتل یکی دیگر از شهروندان استان شد، اظهار کرد: حوالی ساعت ۲۱ شب گذشته و در پی اعلام یک مورد نزاع و درگیری خانوادگی منجر به قتل به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ بلافاصله مأموران انتظامی در محل حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: بررسی مأموران حاضر درصحنه حاکی از آن بود که پدر خانواده به مواد مخدر نیز اعتیاد دارد و طی درگیری با همسر و پسر ۱۶ ساله‌اش و با توجه به عدم توانایی در کنترل خشم با استفاده از چاقو آن‌ها را مصدوم کرده است.
فرمانده انتظامی شهرستان رازوجرگلان با اشاره به اینکه در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شده که این پدر و پسر سابقه درگیری در روزهای گذشته را داشته‌اند، بیان کرد: بلافاصله مصدومان توسط اورژانس به درمانگاه منتقل شدند که متأسفانه پسر ۱۶ ساله با توجه به‌شدت جراحات وارده فوت کرد.
صادقی با اشاره به اینکه متهم به قتل هم‌اکنون در بازداشت به سر می‌برد، تصریح کرد: تحقیقات بیشتر در زمینه این پرونده توسط مأموران پلیس آگاهی ادامه دارد.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی قتل پسرکشی خراسان شمالی پسر ۱۶ ساله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۴۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک متهم کمتر از ۳ ساعت در گرگان دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علی تجری عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد درگیری با سلاح سرد در یکی از خیابان‌های گرگان، بلافاصله مأموران انتظامی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: مأموران با حضور در محل مشاهده کردند که دو مرد میانسال از ناحیه دست هدف ضربات سلاح سرد قرار گرفته‌اند که به بیمارستان منتقل شدند.

این مقام انتظامی ادامه داد: در بررسی‌های میدانی مشخص شد شخصی با یک دستگاه خودرو سواری با سرعت زیاد در حال رانندگی بوده که شهروندان به وی تذکر می‌دهند، لذا متهم با عصبانیت با قمه به سمت آنها حمله ور و آنها را مجروح و از محل متواری می‌شود.

فرمانده انتظامی گرگان با اشاره به حضور به موقع پلیس در محل و مدیریت صحنه درگیری گفت: با اقدامات فنی و گسترش چتر اطلاعاتی، متهم در کمتر از ۳ ساعت در مخفیگاهش دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 6088011

دیگر خبرها

  • زنی که شوهر سابق خود را به قتل رساند، دستگیر شد
  • یک متهم کمتر از ۳ ساعت در گرگان دستگیر شد
  • قتل یک مرد به دست همسر سابقش در اردبیل
  • ماجرای کشف جسد یک زن ۵۹ ساله در تالش
  • دستگیری زن قاتل در اردبیل در کمتر از ۲۴ ساعت
  • زن قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شد
  • دستگیری زن همسر کُش در اردبیل
  • این زن شوهر سابقش را به طرز فجیع کشت / در اردبیل رخ داد
  • قتل جوان ۱۷ ساله و دستگیری قاتل در نهاوند
  • قاتل فراری در شوش دستگیر شد