Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@09:02:28 GMT

رفع سریع و ارزان خرابی لوازم و کابینت آشپزخانه

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۸۴۶۱۶

رفع سریع و ارزان خرابی لوازم و کابینت آشپزخانه

آشپزخانه بی‌دلیل تبدیل به قلب خانه نشده است. این فضا تعدادی از مهمترین وسایل زندگی روزمره ما را در خود جای داده است؛ وسایلی که هر از گاهی هم به تعمیر احتیاج پیدا می‌کنند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام خدمت از ما، در میان این وسایل، از یخچال فریزر و اجاق گاز گرفته تا ماکروویو و قهوه‌ساز، معمولا به تعمیر کابینت و تعمیر لباسشویی بیشتر احتیاج پیدا می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چرا که با این وسایل مدام در تعامل هستیم؛ در کمدها را باز و بسته می‌کنیم، حداقل هر هفته از ماشین لباسشویی با انواع تنظیمات استفاده می‌کنیم و ...

در ادامه ضمن بررسی ایرادات رایج کابینت‌ها و دستگاه‌های لباسشویی، یک اپلیکیشن کاربردی را معرفی می‌کنیم که در آن می‌توانید متخصصان برجسته تعمیرات کابینت و تعمیر لباسشویی را در شهرتان را پیدا کنید.

مشکلات کابینت های ام دی اف و فلزی

کابینت‌های ام دی اف و فلزی هر کدام به دلایلی بخش مهمی از بازار کابینت سازی را در اختیار دارند؛ یکی به دلیل زیبایی و کارایی، و دیگری به دلیل قیمت بسیار مناسب.

به همین دلیل، درخواست برای تعمیر کابینت تهران و شهرهای دیگر برای این مدل‌ها بالاست. البته این مسئله بی‌ارتباط به مشکلات رایج آنها هم نیست، که در ادامه نگاهی به آنها خواهیم داشت.

خدمات تعمیر کابینت ام دی اف بیشتر به دلایل زیر انجام می‌شود:

نفوذ رطوبت از طریق روکش‌های آسیب‌دیده یا درزها

شل شدن مهره‌ها و یراق‌آلات که در این کمدها بسیار رایج است

بروز حباب، برجستگی یا پوسته پوسته شدن کابینت‌ها به دلیل حساسیت بالا به گرما و قرار گرفتن در نزدیکی منابع گرما مانند اجاق گاز

وجود خراش یا تورفتگی (که در این صورت باید سریعا باید با تعمیرکار کابینت در تهران یا شهرتان تماس بگیرید؛ این اتفاق کمدهای ام دی اف را بسیار آسیب‌پذیر می‌کند)

از طرف دیگر، تعمیرات کابینت فلزی معمولا ناشی از اتفاقات زیر است:

نیاز به رنگ‌آمیزی به دلیل محو شدن آن به مرور زمان

زنگ‌زدگی در اثر مواجهه با رطوبت که مهمترین عیب این مدل هم محسوب می‌شود

روغن‌کاری و تعمیرهای جزئی به دلیل ایجاد سروصدای زیاد هنگام باز و بسته کردن درها

آیا تعمیر کابینت قدیمی به صرفه است؟

سوالی که اینجا پیش می‌آید این است که آیا بهتر نیست به جای تعمیر کابینت آشپزخانه آنها را به یکباره تعویض کنیم؟

همان‌طور که خودتان می‌دانید، صرف نظر از وسیله‌ای که در نظر دارید، تعمیر آن همواره گزینه‌ای هوشمندانه‌تر، سریع‌تر، ساده‌تر و به خصوص "اقتصادی‌تر" است؛ مگر اینکه آن وسیله اصطلاحاً ارزش تعمیر نداشته باشد.

این مسئله هنگامی صادق است که هزینه تعمیر کابینت از هزینه خرید نمونه جدید آن بیشتر باشد. اتفاقی که حداقل در رابطه با کابینت‌هایی که در اصل سالم هستند، بسیار بعید به نظر می‌رسد.

حتی اگر فرضاً لازم باشد درب تمام کابینت‌های ام دی اف‌تان را به دلیل مشکلاتی که بالاتر گفتیم تعویض کنید، باز هم هزینه آن بسیار کمتر از جایگزینی و تغییر کلی کمدهاست. مدل‌های فلزی هم از این قاعده مستثنی نیستند.

عیب‌یابی مشکلات رایج انواع لباسشویی

ماشین لباسشویی یک ربات کامل با انواع و اقسام امکانات، تنظیمات، قابلیت‌ها و عملکردهاست. بنابراین، می‌توان انتظار بروز مشکلات ریز و درشتی را در این ماشین‌ها داشت.

با این حال، درخواست‌ها برای تعمیر ماشین لباسشویی بیشتر به خاطر بروز مشکلات رایجی است که به صورت اجمالی در ادامه آن‌ها را بررسی می‌کنیم:

روش نشدن دستگاه

این ایراد ساده در انواع برندها دیده می‌شود که البته دلایل مختلفی می‌تواند داشته باشد، از مشکل برق و پریز گرفته تا خرابی موتور، داغ شدن بیش از حد دستگاه، خرابی کلید سوئیچ درب ماشین و قطعی اتصالات درونی آن.

به همین دلیل، پیش از رفع مشکل باید عیب یابی لباسشویی را کامل انجام داد، تا محل ایراد دقیقا مشخص شود.

لرزش زیاد لباسشویی

لرزش ماشین ممکن است صرفا به دلیل تراز نبودن محلی باشد که دستگاه را روی آن قرار داده‌اید. اما این اتفاق گاهی می‌تواند نشانه مشکلی جدی‌تر، و نیاز به تعمیر ماشین لباسشویی اتوماتیک یا غیراتوماتیک هم باشد.

مشکلاتی از جمله خالی نشدن آب دستگاه، ضعیف شدن کمک‌های لباسشویی، خرابی عایق‌ها و پایه‌های موتور (به دلیل عمر بالای دستگاه) می‌توانند دلیل لرزش زیاد دستگاه هنگام کار باشد.

صدای زیاد ماشین

یک تعمیرکار لباسشویی با این ایراد هم زیاد روبه‌رو می‌شود. این مشکل آزاردهنده بیشتر ناشی از انسداد لوله تخلیه، ورود جسم خارجی به پمپ، خرابی یاتاقان‌ها یا شل شدن تسمه موتور و گاهی صرفا پر کردن بیش از حد دستگاه است.

برای حل این ایراد شاید لزوما به کاری تخصصی مانند تعمیر برد ماشین لباسشویی نیاز نباشد، اما باید هرچه سریع‌تر از یک متخصص تعمیر لباسشویی کمک گرفت تا مشکلات جدی تری پیش نیاید.

خرابی موتور لباسشویی

خراب شدن قطعه اصلی دستگاه اصلا خبر خوبی نیست. خرابی موتور می‌تواند به کلی جلوی کار کردن لباسشویی را بگیرد، یا در عملکرد آن اختلال جدی ایجاد کند.

از جمله اتفاقاتی که باعث خراب شدن این قطعه می‌شود، می‌توانیم به خرابی تسمه‌های موتور خرابی یاتاقان‌ها، خرابی سیم‌پیچ، نیم‌سوز شدن موتور، خرابی چرخ‌دنده‌ها، روغن‌ریزی موتور و ... اشاره کنیم.

چطور تعمیرکار خوب کابینت و ماشین لباسشویی پیدا کنیم؟

اگر برای تعمیر لباسشویی یا تعمیرات کابینت فوری به متخصصان باتجربه و قابل اعتماد این حوزه‌ها احتیاج دارید، روی کمک «خدمت از ما» حساب کنید.

با ثبت درخواست رایگان در اپلیکیشن یا وب سایت «خدمت از ما» (https://khedmatazma.com) می‌توانید از چند متخصص قیمت تعمیرات لوازم خانه و آشپزخانه از جمله هزینه تعمیر ماشین لباسشویی و تعمیرات کابینت تهران (یا شهر خودتان) را استعلام کنید و در آخر با توجه به سوابق‌ هر متخصص و نظر مشتریان پیشین درباره آنها، بهترین فرد را استخدام کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تعمیرکار تعمیر لباسشویی تعمیر لباسشویی ماشین لباسشویی تعمیر کابینت ام دی اف کابینت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۴۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرک صنفی کارگاهی در رزن احداث می‌شود

احمد محمدی‌راستی گفت: برای تحقق شعار امسال با عنوان "جهش تولید با مشارکت مردمی" برنامه‌ریزی و تکالیفی را تعیین کرده‌ایم که یکی از برنامه‌های پیش‌رو احداث شهرک صنفی کارگاهی در اراضی خروجی شهر رزن به سمت قزوین به وسعت ۵.۵ هکتار است.

او گفت: جلسات این برنامه با مالکان که عمدتاً خُرد هستند، انجام شده و اگر همت کنیم و حمایت داشته باشیم این شهرک را ایجاد و فعال خواهیم کرد و مشاغل و تولیدی‌های خرد را به این مرکز هدایت می‌کنیم.

محمدی‌راستی با بیان اینکه توافقات لازم انجام شد و در حال تهیه نقشه تفکیکی هستیم و ظرف یک ماه آینده اقدامات اجرایی آن را عملیاتی خواهیم کرد، گفت: بسیاری از تولیدکنندگان براساس ارتباطات اجتماعی و مشاوره و استعلام‌های انجام شده آماده همکاری برای در اختیار گرفتن زمین‌های کوچک مقیاس در این شهرک هستند.

شهردار رزن در ادامه با اشاره به ماشین‌آلات خریداری شده برای شهرداری رزن گفت: به منظور تکمیل و تجهیز ماشین‌آلات و امکانات لجستیک و خدماتی برای شهرداری رزن در دوره ششم شورا و مدیریت شهری شهرداری تعداد قابل توجهی امکانات و ماشین‌آلات خریداری کردیم که ارزش ریالی فعلی آن افزون بر ۳۵ میلیارد تومان است.

محمدی‌راستی با اشاره به تجهیزات، ماشین‌آلات و امکانات لجستیکی مختلف خریداری شده در دوره ششم شورا برای شهرداری رزن گفت: یک دستگاه لودر سنگین به ارزش پنج میلیارد تومان، یک دستگاه کامیون جفت کمپرسی به ارزش پنج میلیارد تومان، یک دستگاه غلطک هپکو ۱۲۰ تن به ارزش سه میلیارد تومان، یک دستگاه غلطک ۸۰ سانت برای آسفالت ۱۷۰ میلیون تومان، یک دستگاه سیمی تریلر هاپردار به ارزش پنج میلیارد تومان، یک دستگاه سواری دنا برای مدیریت به ارزش ۷۶۰ میلیون تومان و یک دستگاه سیستم موبایل دانه‌بندی ماسه به ارزش پنج میلیارد تومان از جمله ماشین‌آلات و تجهیزات خریداری برای این شهرداری بوده است.

او گفت: دو دستگاه خودرو هشت تن فورس از دیگر ماشین‌آلات خریداری شده بوده که بر روی یکی از دستگاه‌های فوق تجهیزات جاروب به ارزش دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان و بر روی دستگاه دیگر سیستم آبیار و جدول و خیابان شور و سم‌پاش و کارواش به ارزش دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان نصب شده است.

شهرداری رزن گفت: در کنار آن تجهیزات کارگاه سنگ‌بری و گیوتین به ارزش یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان و امکاناتی، چون سیستم میکسر، بالمیل و بچینگ از دیگر موارد خریداری شده توسط شهرداری این شهر در دوره ششم شورا به منظور خدمات‌رسانی عمرانی بهتر به شهروندان بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • آی پی امداد دیگر تنها یک تعمیر کننده لوازم خانگی نیست
  • ساخت شهرک صنفی کارگاهی در رزن
  • شهرک صنفی کارگاهی در رزن احداث می‌شود
  • 5 طراحی نوآورانه کشوهای گوشه آشپزخانه: بهبود دسترسی و بهره‌وری از فضا
  • راهنمای خرید لوازم خانگی ارزان
  • پلاک گذاری ۵۴۵ دستگاه تراکتور در محمودآباد
  • مرکز تعمیرات لوازم خانگی آاگ در تبریز
  • ناسا در پی راه سریع‌تر و ارزان‌تر برای انتقال نمونه‌های مریخ به زمین
  • ۴۳ تیم‌ عملیاتی واکنش سریع آبفا برای مقابله با سیلاب در سیستان و بلوچستان
  • استقرار ۴۳ تیم‌ عملیاتی واکنش سریع آبفا برای مقابله با سیلاب