Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رئیس فدراسیون کشتی گفت: تمامی تیم‌ها علاقمند به برگزاری فینال رقابت‌های لیگ آزاد و فرنگی در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران بودند.

خبرگزاری میزان - حمید سوریان نایب رئیس فدراسیون کشتی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون کشتی افزود: امسال شاهد لیگ پویایی بودیم و با توجه به اینکه به دلیل برگزاری بازی‌های المپیک توکیو، مسابقات جهانی نروژ در اواسط مهرماه برگزار شد، وقت ما برای برگزاری لیگ کم بود، اما هدف فدراسیون کشتی برگزاری بهتر لیگ امسال نسبت به دو سال گذشته و همچنین منفعت اقتصادی و بالا رفتن سطح آمادگی فنی و جسمانی کشتی‌گیران بود، که استقبال خوبی از لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما هم توانستیم لیگ را از حالت متمرکز خارج ساخته و مسابقات مقدماتی را به نحو مطلوب و به میزبانی استان‌های مختلف برگزار کنیم.

وی در مورد زمان برگزاری مرحله نهایی رقابت‌های لیگ فرنگی و آزاد گفت: مرحله نهایی لیگ کشتی فرنگی پیش از این قرار بود پنجشنبه ۱۱ آذرماه برگزار شود، اما با توجه به اینکه نهاد دیگری پیش از ما سالن را اجاره کرده بود، با رضایت تمام تیم‌های حاضر در مرحله نهایی، مسابقات ۱۶ آذرماه برگزار می‌شود.

دارنده مدال طلای المپیک و شش مدال طلای جهان اظهار داشت: با توجه به اینکه فدراسیون کشتی امکانات خوبی را به منظور اسکان تیم‌ها در کمپ تیم‌های ملی کشتی دارد و همچنین سالن ۱۲ هزار نفری نیز اصلی‌ترین سالن برگزاری مسابقات ما محسوب می‌شود، تمام تیم‌ها علاقه‌مند بودند که فینال رقابت‌های لیگ در تهران و این سالن برگزار شود.

وی افزود: البته فدراسیون نهایت همکاری را با تیم‌ها خواهد داشت و امکانات خانه‌های کشتی، قطعا از امکانات سایر شهرستان‌ها بهتر خواهد بود و نزدیکی خانه‌های کشتی به سالن مسابقات یکی از مزیت‌ها نیز محسوب می‌شود. امیدوارم که روز‌های ۱۶ و ۱۸ آذرماه رقابت‌های خوبی را در مرحله نهایی رقابت‌های لیگ برتر کشتی فرنگی و آزاد باشگاه‌های کشور جام یادگار امام (ره)، شاهد باشیم.

نایب رئیس فدراسیون تأکید کرد: البته یکی دیگر از حسن‌های برگزاری مسابقات در سالن ۱۲ هزار نفری و در شهر تهران پوشش رسانه‌ای و تلویزیونی مسابقات است که ما رایزنی‌های لازم را برای پخش مستقیم این مسابقات از شبکه سه و ورزش سیما انجام داده‌ایم.

وی در مورد تمهیدات فدراسیون برای این مسابقات گفت: لیگ برای فدراسیون بسیار با اهمیت است و هر ۸ تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی رضایت خود را از برگزاری این مسابقات در تهران و سالن ۱۲ هزار نفری اعلام کرده‌اند و ما نیز همکاری لازم را خواهیم داشت. ضمن اینکه به دنبال حضور تماشاگران در سالن مسابقات نیز هستیم.

سوریان تأکید کرد: هدف فدراسیون کشتی برگزاری مسابقات پاک است به همین منظور با ستاد مبارزه با دوپینگ ایران (نادو) قرارداد همکاری داریم و قطعا با حضور افسران مبارزه با دوپینگ، هم در مرحله نیمه نهایی و هم در در دیدار‌های رده‌بندی و فینال، آزمایش دوپینگ به صورت گسترده و چند برابر بیشتر نسبت به مسابقات قبلی بعمل خواهد آمد. ضمن اینکه روند انجام آزمایشات گسترده در رقابت‌های سایر رده‌ها از جمله رده‌ی جوانان نیز به همین نحو و با همین گستردگی خواهد بود.

وی در مورد زمان برگزاری مرحله نهایی فرنگی و مسابقات قهرمانی کشور تصریح کرد: برگزاری مسابقات جهانی نروژ در اواسط مهرماه، برنامه‌های فدراسیون را فشرده کرده، اما پس از مسابقات لیگ کشتی گیران حدود ۱۰ روز زمان تا برگزاری رقابت‌های قهرمانی کشور خواهند داشت.

نایب رئیس فدارسیون در مورد رقابت‌های قهرمانی کشور تصریح کرد: چند سالی بود که این مسابقات کم رنگ شده بود، اما امسال این مسابقات در چرخه‌ انتخابی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی لحاظ شده و بعنوان اصلی‌ترین و بزرگترین مرحله انتخاب نفرات محسوب می‌شود و کشتی‌گیرانی که سهمیه حضور در مراحل بعدی چرخه را ندارند باید حتما در این مسابقات شرکت کنند، در غیر اینصورت شانسی برای پوشیدن دوبنده تیم ملی نخواهند داشت.

سوریان افزود: هم در کشتی فرنگی و هم در کشتی آزاد مراحل مختلفی برای چرخه‌ انتخابی درنظر گرفته شده، اما با توجه به تفاوت شرایط تمرینی تیم‌های کشتی فرنگی و آزاد، سرمربیان تیم‌های ملی، تفاوت‌هایی در نحوه‌ اجرای این چرخه در نظر گرفته‌اند. اما موضوع مهم و مدنظر فدراسیون و کادر فنی اجرای تمام و کمال این چرخه است، چراکه کسب نتیجه در مسابقات پیش رو مهمترین هدف فدراسیون و کادر‌های فنی است.

نایب رئیس فدراسیون کشتی خاطرنشان کرد: هم در المپیک و هم در رقابت‌های جهانی نروژ، سرمربیان ما نشان دادند که به چرخه انتخابی تیم ملی پایبند هستند؛ فدراسیون نیز ضمن اعلام کامل حمایت از محمد بنا و پژمان درستکار، محکم پشت سر آن‌ها ایستاده و از برنامه‌های آن‌ها دفاع می‌کند. اگر کشتی‌گیری می‌خواهد به دوبنده تیم ملی برسد، تنها راهش حضور در چرخه‌ انتخابی تیم ملی و طی مراحل آن است و قطعا هرکس که شایسته‌تر باشد، به حق خود خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: برگزاری مرحله نهایی لیگ برتر کشتی فرنگی از ۱۶ آذر

انتهای پیام/

برچسب ها: حمید سوریان فدراسیون کشتی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون کشتی حمید سوریان فدراسیون کشتی نایب رئیس فدراسیون سالن ۱۲ هزار نفری برگزاری مسابقات فدراسیون کشتی رقابت های لیگ مرحله نهایی انتخابی تیم کشتی فرنگی تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۴۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین

ایسنا/قزوین شناخت تیم‌های برتر مسابقات کشتی آزاد و فرنگی نونهالان قزوین، فوتسالیست قزوینی در تیم لیگ برتری مس سونگون و قهرمانی رکابزن قزوینی در رقابت‌های کوهستان بانوان اهم اخبار امروز ایسنا از ورزش قزوین است.

در رقابت‌های کشتی آزاد قزوین بر سکوی قهرمانی ایستاد و الوند و تاکستان هم دوم و سوم‌ شدند. در مسابقات کشتی فرنگی هم تیم‌های قزوین، آبیک و  محمدیه صاحب عناوین اول تا سوم شدند.

در مسابقات کشتی آزاد و فرنگی نونهالان استان ۱۲۰ کشتی‌گیر در خانه کشتی قزوین با هم رقابت کردند. نفرات برتر این رقابت‌ها دهم تا چهاردهم اردیبهشت ماه عازم تهران محل برگزاری مسابقات کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی کشور می‌شوند.

فوتسالیست قزوینی در تیم لیگ برتری مس سونگون

به گزارش ایسنا، «محمد نجف‌زنگی» فوتسالیست قزوینی فصل گذشته گهر زمین سیرجان به تیم مس سونگون ورزقان پیوست. نجف زنگی سابقه بازی در تیم‌های لیگ برتری و اردوهای ملی را در کارنامه دارد.

قهرمانی رکابزن قزوینی در رقابت‌های کوهستان بانوان
 
«ستایش قلی‌پور» در رقابت‌های کراس کانتری دوچرخه کوهستان جوانان بر سکوی نخست ایستاد. «طاهره پورحیدری» نایب رئیس هئیت دوچرخه سواری استان هم سرداور قزوینی این رقابت‌ها بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رنگرز: نباید برای مدال المپیک فشاری روی کشتی باشد/ کسب یک طلا نتیجه خوبی است
  • آغاز رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز
  • آغاز رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی با حضور سرمربی تیم ملی
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • برگزاری کشتی فرنگی جام تختی بدون مدعیان
  • جمالپور: حق کشتی فرنگی خوزستان داشتن ۲ مربی در المپیک است
  • شرایط ملی پوش شدن ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی تیم ملی کشتی فرنگی اعلام شد
  • اعلام شرایط انتخاب ملی پوش کشتی فرنگی در ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی
  • برگزاری لیگ سراسری کشتی نوجوانان با جوایز نقدی
  • امینی: پژمان درستکار گفت باید به کشتی کمک کنی