Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، «شیما زارع» کاپیتان تیم ملی هندبال بانوان کشورمان امروز شنبه در حاشیه آخرین تمرین تیم ملی قبل از اعزام به مسابقات جهانی اسپانیا اظهار داشت: در مسابقات آسیایی اردن موفق شدیم سهمیه مسابقات جهانی را بدست آوریم، اگرچه به خاطر کرونا کادرفنی را کنار تیم نداشتیم‌. خدا را شکر می‌کنم که ما به عنوان نخستین رشته توپی بانوان در مسابقات جهانی حضور داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد همگروهی با نروژ، قزاقستان و رومانی بیان کرد: در این مسابقات دست و پا بسته‌ نیستیم اما تیم‌های بسیار بزرگی در گروه ما قرار دارند. در حال حاضر، تمرینات هماهنگی را پشت سر می‌گذاریم و همه چیز خوب پیش می‌رود.

«مینا وطن‌پرست» دیگر بازیکن تیم ملی هندبال بانوان ایران اظهار داشت: برای اولین بار است که بانوان در یک رشته تیمی و توپی کسب سهمیه جهانی کرده‌اند. امیدوارم سایر رشته‌ها نیز موفق شوند و به این شرایط برسند. برای حضور در مسابقات جهانی احساس غرور می‌کنم و امیدوارم عملکرد خوبی داشته باشیم. 

وی در خصوص شرایط اردوها گفت: همه چیز ایده‌آل است و همه برای کسب بهترین نتیجه یک‌دل هستیم. کادر فنی و فدراسیون تلاش زیادی کردند و امیدوارم با کسب نتایج خوب، پاسخ تلاش‌های آن‌ها را بدهیم.

وطن‌پرست تصریح کرد: ترکیب تیم تغییر زیادی نکرده است. بازیکنان جوان به تیم اضافه شده و به این تصمیم فدراسیون احترام می‌گذاریم. این کار را برای کسب تجربه در مسابقات جهانی انجام شده است. 

ملی‌پوش هندبال کشورمان در مورد رقیبان ایران در مسابقات جهانی اظهار داشت:‌ با تیم‌های بسیار قدرتمندی همگروه هستیم. ما در رقابت‌های آسیایی عملکرد خوبی داشتیم و امیدوارم آن را تکرار کنیم. برای شکست نمی‌رویم اما حریفان صاحب عنوانی داریم.

«مریم یوسفی» دیگر بازیکن تیم ملی هندبال بانوان بیان کرد: ۲۲ سال است که هندبال بازی می‌کنم. برای اولین بار است یک رشته تیمی در بانوان سهمیه مسابقات جهانی کسب کرده است. نمی‌توانم در خصوص حسی که دارم صحبت کنم و امیدوارم در مسابقات جهانی نمایش خوبی داشته باشیم. تیم یکدلی داریم و همه چیز ایده‌آل است. 

وی در مورد ترکیب تیم ملی گفت: بازیکن جوانی به تیم اضافه شدند که این سیاست فدراسیون است تا بتوانند در مسابقات جهانی کسب تجربه کنند.

یوسفی اضافه کرد: اولین دوره است که در مسابقات جهانی حاضر می‌شویم و تا حدودی از رقبا شناخت داریم اما رقیبان سختی در این مسابقات حاضر می‌شوند. تلاش می‌کنیم بهترین بازی خود را ارائه دهیم و پتانسیل هندبال بانوان را نشان دهیم.

هجدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی زنان آسیا از ۲۴ شهریور تا ۳ مهر به میزبانی اردن برگزاری شد. در این مسابقات ۱۱ تیم حاضر شدند و ۵ تیم برتر از جمله ایران سهمیه جهانی گرفتند.

تیم ملی هندبال زنان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا با یک شکست مقابل ژاپن و سه پیروزی مقابل تیم‌های اردن، کویت، سوریه و فلسطین با قرارگیری در رده دوم گروه خود به نیمه نهایی راه یافت و جواز حضور در مسابقات قهرمانی جهان اسپانیا را کسب کرد.

ملی‌پوشان ایران در نیمه نهایی با شکست مقابل کره جنوبی و قزاقستان در رده چهارم این مسابقات قرار گرفتند و در نهایت کره جنوبی قهرمان آسیا شد.

بیست و پنجمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جهان از دهم تا بیست و هشتم آذرماه در اسپانیا برگزار می‌شود و تیم ایران در گروه سوم با تیم‌های نروژ، رومانی و قزاقستان همگروه است.

برچسب‌ها تیم ملی هندبال ایرنا هندبال بانوان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تیم ملی هندبال ایرنا هندبال بانوان تیم ملی هندبال ایرنا هندبال بانوان مسابقات جهانی تیم ملی هندبال هندبال بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۴۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ میزبان جام جهانی حریف ایران در نیمه نهایی شد

تیم ملی فوتسال ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت های فوتسال آسیا حریف ایران شد.

طرفداری | تیم ملی فوتسال ازبکستان با کسب پیروزی مقابل ویتنام به نیمه نهایی جام ملت های اسیا راه پیدا کرد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال،  دیدار پایانی مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا امروز چهارشنبه از ساعت ۱۷:۳۰ بیسن ازبکستان و ویتنام برگزار شد که این دیدار با پیروزی ۲ بر یک ازبکستان همراه بود.

به این ترتیب تیم ملی ازبکستان در کنار ایران، تاجیکستان و تایلند راهی مرحله نیمه نهایی شدند. طبق قرعه این رقاتب ها ازبکستان در مرحله نیمه نهایی روز جمعه ۷ اردیبهشت ساعت ۱۷:۳۰ با ایران بازی خواهد کرد.

برنامه مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا به شرح زیر است:
جمعه ۷ اردیبهشت:
تایلند - تاجیکستان، ساعت ۱۴:۳۰
ازبکستان - ایران، ساعت ۱۷:۳۰

نتایج مرحله یک چهارم نهایی به شرح زیر است:
* تاجیکستان ۲ - افغانستان یک
* ایران ۶ - قرقیزستان یک
* تایلند ۳ - عراق ۲
* ازبکستان ۲ - ویتنام یک

با توجه به اینکه ازبکستان به عنوان میزبان جام جهانی به طور پیش فرض جواز حضور در این مسابقات را کسب کرده است به این ترتیب تیم‌های بازنده مرحله یک چهارم نهایی یعنی افغانستان، قرقیزستان و عراق این فرصت را پیدا کردند که یک بار دیگر شانس خود را برای کسب سهمیه جام جهانی امتحان کنند.

این تیم‌ها روز جمعه دیدارهای پلی آف را برگزار خواهند کرد. برنامه این دیدارها به شرح زیر است:

* عراق - افغانستان
* تایلند - قرقیزستان

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • فیلیپین، نخستین حریف نوجوانان دختر ایران در قهرمانی آسیا
  • فیلیپین نخستین حریف نوجوانان دختر ایران/ تلاش ۱۳ تیم برای جام
  • فیفا: کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران قرقیزستان را عذاب داد
  • تیم ملی فوتسال ازبکستان حریف ایران در نیمه نهایی شد
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ میزبان جام جهانی حریف ایران در نیمه نهایی شد
  • گلایه کاپیتان تیم ملی از میزبانی جام ملت‌ها
  • آغاز رقابت ۸ تیم برای رسیدن به جام جهانی/جدال ایران با حریف مرموز
  • آغاز رقابت کماندار کیش در مسابقات کاپ جهانی شانگهای
  • شمسایی: حریف ما ژاپن را حذف کرد
  • آخرین سنگر فرو ریخت: پشت کردن کاپیتان به تن‌هاخ