Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران با اشاره به جریمه مشترکان پرمصرف گاز، گفت: در ۳ پله اول که ۷۶ درصد از مشترکان بخش خانگی را شامل می‌شود، افزایش قیمت گاز لحاظ نخواهد شد.

 «سید جلال نورموسوی» با بیان اینکه بر اساس تبصره ۸ قانون بودجه، گاز بهای مشترکانی که تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی قرار دارند و مصرف آنها در حد متعارف است، رایگان خواهد بود، افزود: از همین رو هیات دولت ۳ پله اول جدول پلکانی مصرف گاز را به عنوان مصرف متعارف تشخیص داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: برای سایر مشترکان که مصرف گاز آنها در این ۳ پله قرار دارد، افزایش قیمت گازی اعمال نخواهد شد.

نور موسوی تاکید کرد: حدود ۷۶ درصد از مشترکان بخش خانگی در محدوده مصرف متعارف گاز قرار دارند.

وی گفت: از پله ۴ به میزان ۴۰ درصد به قیمت گازبها اضافه می شود و تا پله دوازدهم، افزایش ۴۰ درصدی گازبها در هر پله اعمال خواهد شد.

به گزارش ایرنا، اکنون ۵۰ درصد از گاز بخش خانگی توسط ۲۵ درصد از مشترکان بد مصرف و پرمصرف استفاده می شود که بیشترین یارانه پنهان انرژی را نیز دریافت می کنند.

از همین رو و در راستای ایجاد عدالت اجتماعی در توزیع یارانه و همچنین بهینه سازی مصرف انرژی در کشور، برای مشترکان پرمصرف گاز با مصوبه هیات دولت، جریمه هایی در نظر گرفته شده که از ابتدای آذرماه قابل اجرا است.

 

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: درصد از مشترکان مصرف گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۵۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه چیز، هر چیزی که قابلیت افزایش قیمت دارد، گران‌تر می‌شود

به گزارش همشهری آنلاین، «هر ۵ دقیقه یک بار، یک پیامک دیگر در مورد افزایش قیمت‌ها داریم. همه چیز، هر چیزی که قابلیت افزایش قیمت دارد، گران‌تر می‌شود. طبقه متوسط در حال فروپاشی‌ست؛ آنها برای خرید از سوپرمارکت وام می‌گیرند و کابینه کنونی توجه نمی‌کند. او (نتانیاهو) توجه نمی‌کند.» اینها نوشته‌های نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی و رهبر اپوزیسیون پارلمان این رژیم، یائیر لاپید، در حساب کاربری‌اش در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) است.

روزنامه عبری زبان رژیم صهیونیستی هم از روند افزایش قیمت‌ها طی یک هفته اخیر و پیش‌بینی تحلیلگران از تورم بالاتر خبر داده است.

این روزنامه نوشته است، « پس از اینکه اعلام شاخص قیمت مصرف‌کننده در ماه مارس یک اتفاق غیرمنتظره منفی بود و نگرانی از افزایش مجدد تورم را افزایش داد، انتظار می‌رود که سناریوی هراس و وحشت اقتصادی در اسرائیل تحقق یابد.»

بخش خدمات کار رژیم صهیونیستی هم امروز گزارش داد، از زمان درگیری با حماس و حزب‌الله بیکاری در شهرک‌های این رژیم افزایش یافته است.

تعداد جویندگان کار در شهرک‌های تخلیه شده در ماه مارس ۳.۳ برابر تعداد این افراد در مارس گذشته بوده است.

افرادی که به دنبال کار هستند در سایر شهرک‌های این رژیم نیز در ماه مارس ۱.۴ برابر بیشتر از مدت مشابه سال گذشته بوده است.

موسسه رتبه‌بندی «اس‌ اند پی گلوبال» هم چند روز پیش رتبه اعتباری بلندمدت اسرائیل را به علت تشدید تنش با ایران کاهش داد که دومین موسسه آمریکایی‌ست که اخیر این اقدام را انجام داده است.

موسسه مودیز هم در ماه فوریه به علت «درگیری مداوم با حماس» کاهش داد که نخستین کاهش رتبه اعتباری این رژیم محسوب می‌شود.

کد خبر 846163 منبع: فارس برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه گرانی

دیگر خبرها

  • کم مصرفان برق خانگی، خودرو جایزه می‌گیرند!
  • چای از لیست کالا‌های مشمول مالیات یک درصدی حذف می‌شود
  • فیلم/ بهادری جهرمی: افزایش قیمت بدون مبنا گران فروشی است
  • افزایش مصرف آب مشترکان گلستانی با گرمای تدریجی هوا/مردم از مصارف غیرضروری خودداری کنند
  • طلا باز هم گران شد/ ورق در بازار سکه برگشت
  • اجرای طرح پاداش مدیریت مصرف برق گسترده‌تر از ۲ سال گذشته
  • همه چیز، هر چیزی که قابلیت افزایش قیمت دارد، گران‌تر می‌شود
  • «کنسرو ماهی» صدرنشین گرانی خوراکی‌ها؛ شیرخشک ۵۷ درصد گران شد
  • قبض سنگین برق برای مصرف‌کنندگان کولر گازی
  • قبض سنگین برق در پی استفاده از کولر گازی در مناطق معتدل