Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی نیروی انتظامی مازندران سرهنگ حسن عنایتی گنجی در تشریح این تصادف افزود: ر پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی۱۱۰ مبنی بر یک فقره تصادف فوتی در جاده اصلی نرسیده به روستای "شهیدآباد بهشهر" بلافاصله تیمی از ماموران پلیس راه و انتظامی کلانتری ۱۱ به همراه نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در بررسی های به عمل آمده در محل مشخص شد، اتوبوس اسکانیا به علت عدم رعایت حق تقدم با خودروی پراید برخورد کرده است.
فرمانده انتظامی بهشهر تصریح کرد: در این حادثه راننده خودرو پراید، ستوانسوم حسین رنجبر از کارکنان پشتیبانی قرارگاه فرماندهی انتظامی استان مازندران بوده است به علت شدت جراحات وارده در حین انتقال به بیمارستان فوت و سرنشین دیگر توسط عوامل اورژانس به بیمارستان انتقال داده شد.
سرهنگ عنایتی گنجی با ابراز تاسف از این سانحه مرگبار از رانندگان خواست در هنگام رانندگی هوشیاری کامل خود را حفظ کرده و با رعایت قوانین، ضامن سلامت خود و دیگران باشند.
بنابر این گزارش سردار مرتضی میرزایی فرمانده انتظامی استان مازندران در پیامی درگذشت همکار عزیزمان ستوانسوم حسین رنجبر را به خانواده داغدار آن مرحوم و همکاران در پشتیبانی قرارگاه ستاد فرماندهی استان تسلیت گفت.

حادثه رانندگی در محور هزار  با یک کشته و سه مصدوم 

روابط عمومی نیروی انتظامی به نقل از رئیس پلیس راه استان مازندران همچنین از وقوع حادثه رانندگی با یک کشته و ۳ مصدوم در محور هراز شهرستان آمل خبر داد. 
سرهنگ یدالله جهان تاب گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی۱۱۰ مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در محور مواصلاتی هراز – محدوده امام زاده عبدالله بلافاصله ماموران کلانتری ۱۲ آمل به محل حادثه اعزام شدند.
رئیس پلیس راه استان مازندران افزود: در این حادثه که بر اثر واژگونی یک خودروی سواری با ۶ سرنشین شامل سه زن و سه مرد به وقوع پیوست، ۴ نفر از سرنشینان این خودرو مجروح و توسط عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شدند.
سرهنگ جهان تاب در ادامه با اشاره به این که یکی از سرنشینان این خودرو به علت شدت صدمات وارده جان باخت، خاطر نشان کرد: علت تامه این حادثه توسط کارشناسان پلیس راه مستقر در محور فوق در دست بررسی است .
وی با بیان این که تفاوت رانندگی شتابزده و رانندگی با سرعت مطمئنه، فاصله‌ بین مرگ و زندگی یا نقص عضو و سلامتی است به رانندگان توصیه کرد: با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی ضمن بالا بردن ضریب ایمنی خود و سایر افراد، فرهنگ خود را به نمایش بگذارند.
 

برچسب‌ها ساری مازندران فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران تصادفات جاده ای

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ساری مازندران فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ساری مازندران فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران تصادفات جاده ای استان مازندران پلیس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۵۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد ۳ تریلی و یک سواری حادثه آفرید


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، سرهنگ علیرضا رضایی افزود: ساعت ۱۹ و ۵۵ دقیقه با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی در خصوص وقوع حادثه رانندگی در محور طبس به اصفهان بلافاصله مأموران و نیرو‌های امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

سرهنگ رضایی با اشاره به اینکه تریلی که از طبس به اصفهان در حرکت بوده با یک شتر برخورد و شتر به مسیر مقابل پرت شد  افزود:در همین مدت تریلی های پشت سر نیز با یکدیگر برخورد کردند  که بر اثر این سانحه ۶ نفر مجروح شدند و با اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

وی افزود:  علت تصادف از سوی کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

دیگر خبرها

  • حادثه رانندگی در محور قدیم ساوه - تهران ۲ کشته بر جا گذاشت
  • سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن
  • تصادفات جنوب سیستان و بلوچستان ۴۶ کشته برجا گذاشت
  • از کلاهبرداری به بهانه فروش سوالات کنکور تا مرگ ۳ نفر در حادثه رانندگی در فارس
  • برخورد مرگبار جرثقیل نیسان با عابر پیاده
  • راننده نیسان عابر پیاده‌ای را کشت
  • برخورد شدید جرثقیل نیسان با عابر پیاده حادثه ساز شد
  • برخورد ۳ تریلی و یک سواری حادثه آفرید
  • حادثه رانندگی در محور روستایی آلبلاغ بوکان
  • تصادف در محور بروجن به لردگان دو فوتی برجای گذاشت