Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@00:55:29 GMT

بارش برف در محور هراز

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۸۵۵۳۹

بارش برف در محور هراز

عادل مصدقی در گفتگو با خبرنگار مهر، از وقوع بارش برف در محور هراز خبر داد و اظهار داشت: با توجه به فعالیت سامانه‌های بارشی و لغزنده بودن محورها عوامل راهداری به طور کامل در آماده باش هستند.

مصدقی با بیان اینکه بارش پیش بینی نشده برف در جاده هراز از ساعت ۳ بامداد امروز آغاز شد گفت: طی فعالیت این سامانه در محور هراز محدوده آبعلی _امام زاده هاشم شاهد بارش برف بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: در حال حاضر بارش نداریم اما محور هراز لغزنده است و گشت راهداری در حال آماده باش کامل بوده و عملیات مختصر برف روبی در محور هراز صورت گرفته است.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران عنوان داشت: از همه رانندگان می‌خواهیم احتیاط لازم را داشته باشند و هم اکنون شاهد تردد روان در سطح جاده‌های استان هستیم و گره ترافیکی خاصی نداریم و از رانندگان می‌خواهیم با سرعت مطمئنه حرکت کنند و برای عبور از نقاط کوهستانی تجهیزات زمستانی و لوازم گرمایشی داشته باشند تا سفری ایمن را تجربه کنند و در صورت بروز مشکل با سامانه ۱۴۱ مرکز اطلاعات جاده‌ای که همکاران به طور شبانه روز در آن مستقر هستند تماس بگیرند.

کد خبر 5361882

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران محور هراز هفته بسیج ویروس کرونا بوشهر بسیج آمار کرونا خطبه های نماز جمعه کرمانشاه گرگان عکس استانها لیگ برتر فوتبال ایران واکسن کرونا آلودگی هوا شیوع کرونا تبریز محور هراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۵۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۸.۵ میلیون تردد در جاده‌های بوشهر ثبت شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بوشهر از ثبت ۸ میلیون و ۵۴۰ هزار تردد خودرو از ابتدای طرح نوروزی در جاده‌های استان خبر داد. - اخبار استانها -

عبدالکریم اخترشناس در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر، با اشاره به اجرا طرح نوروزی از 24 اسفند، اظهار داشت: به منظور رفاه حال مسافران، تسهیل عبور و مرور و ایمنی کاربران جاده‌ای در مسافرت‌های نوروزی، برخی محدودیت‌های ترافیکی اعمال شده است.

وی از استقرار 300 راهدار در محورهای مواصلاتی استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: خدمات لازم توسط راهداران به مسافران در جاده‌های استان بوشهر به‌صورت شبانه‌روزی ارائه می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بوشهر از ثبت 8 میلیون و 540 هزار تردد خودرو از ابتدای طرح نوروزی در جاده‌های استان خبر داد و گفت: این میزان تردد در محور‌های استان نسبت به مدت مشابه سال قبل 3.4 درصد افزایش یافته است.

اخترشناس میزان تردد خودروهای ورودی به استان بوشهر را 700 هزار و تردد خروجی 638 هزار خودرو اعلام و خاطرنشان کرد: این ترددها توسط مرکز مدیریت راه‌ها ثبت شده که این شاخص نسبت به دوره زمانی سال قبل 7 درصد کاهش داشته است.

وی با بیان اینکه در 14 روز گذشته ، بیشترین تردد در ورودی‌های استان بوشهر مربوط به 4 فروردین با 67 هزار خودرو بوده است تصریح کرد: ورودی و خروجی شهر بوشهر پرترددترین محور استان و از ابتدای طرح نوروزی، تردد یک میلیون و 265 هزار خودرو در آن ثبت شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر با اشاره به اینکه در حال حاضر 60 سامانه تردد شمار در بزرگراه‌ها و راه‌های اصلی استان ثبت تعداد عبور و مرور خودرو‌های سبک و سنگین را برعهده دارند، خاطرنشان کرد: ساعت اوج تردد خودروها در محور‌های جاده‌ای استان بوشهر عمدتاً بین ساعت 17 تا 19 است.

اخترشناس با اشاره به آغاز موج دوم سفر‌های نوروزی به استان بوشهر ادامه داد: انتظار می‌رود رانندگان ضمن رعایت مقررات رانندگی، جاده را نیز بخشی از سفر بدانند.

وی توصیه کرد: رانندگان به ازای هر 2 ساعت رانندگی، 15 دقیقه در پارکینگ‌های امن جاده‌ای یا مجتمع‌های خدمات رفاهی استراحت کنند و سپس ادامه مسیر دهند تا از خواب‌آلودگی و خستگی در حین رانندگی پیشگیری شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بوشهر با اشاره به فعال بودن 53 دوربین ثبت تخلفات رانندگی در جاده‌های استان گفت: محور‌های خورموج به کنگان در سه راه کاکی، شبانکاره به گناوه بعد از سه راهی بندر ریگ، بوشهر به کنگان و محور دالکی به برازجان تقاطع دهقائد بیشترین تخلف سرعت غیرمجاز ثبت شده است.

وی یادآور شد: سامانه تلفنی و اینترنتی 141 مرکز مدیریت راه‌ها پل ارتباطی کاربران جاده با اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای بوشهر است و مسافران می‌توانند نظرات، پیشنهاد‌ها و انتقادات خود را از این طریق مطرح کنند.

انتهای پیام/190/

دیگر خبرها

  • بیش از ۸.۵ میلیون تردد در جاده‌های بوشهر ثبت شد
  • بیشترین تردد خودرو‌ها در بوشهر از استان‌های فارس و تهران
  • تردد در جاده چالوس یکطرفه شد
  • ریزش سنگ در جاده هراز؛ ترافیک به سمت تهران پُر حجم شد
  • ریزش سنگ در این جاده شمالی/ ترافیک به سمت تهران پرحجم شد
  • ریزش سنگ در جاده هراز
  • ریزش سنگ درجاده هراز /  ترافیک به سمت تهران پرحجم شد
  • تکمیل راه‌های نیمه‌تمام مازندران به تأمین اعتبارات نیاز دارد
  • اهالی ۷۰ روستای چالوس درگیر یکطرفه شدن کندوان هستند
  • برقراری تردد در همه جاده های استان گلستان/پل بایلر پاکسازی شد