Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام برهان  باقری روز شنبه در نشست بصیرتی در  جمع طلاب حوزه علمیه مرحوم هراتی تربت حیدریه افزود: امروز طلاب حوزه های علمیه بخشی از بسیج هستند که باید جهاد تبیین را سرلوحه اقدامات عملی خود قرار دهند.

وی ادامه داد: دشمنان انقلاب اسلامی پس از شکست در جنگ سخت نظامی و راه اندازی توطئه ها و فتنه ها در سالیان اخیر با جنگ نرم و عملیات روانی به دنبال اهداف شوم خود هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسوول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام رضا(ع) گفت: طلاب و روحانیون در خط مقدم مبارزه با توطئه های دشمن هستند که ابتدا باید خودشان را مسلح به سلاح جنگ نرم کرده و با هدایت ها و تدابیر مقام معظم رهبری در این عملیات روانی و جنگ نرم به شبهات و مسایلی که دامن زده می شود پاسخ دهند.

باقری افزود: تبعیت محض از ولایت فقیه لازم است و باید کاری کنیم تا این مهم در جامعه محکم شود و تنها راهش تبیین است چرا که مشکلاتی که در این ۴۳ سال به وجود آمده به خاطر عدم تبعیت از ولایت فقیه بوده است.

رهبر معظم انقلاب بارها از ضرورت تبیین در مبارزات اسلامی و انقلابی سخن گفته اند از جمله در ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ گفته اند:«جهاد فقط شمشیر گرفتن و جنگ کردن در میدان قتال نیست؛ جهاد شامل جهاد فکری، جهاد عملی، جهاد تبیینی و تبلیغی و جهاد مالی است.»

۸۰۰ طلبه و روحانی در سه حوزه علمیه هراتی، فولاد و ریحانه الرسول (س) تربت حیدریه از مقطع یک تا مقطع چهار تحصیل و تدریس می‌کنند.
شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب  مشهد واقع است.

برچسب‌ها حوزه علميه سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی مشهد انقلاب اسلامی ایران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مقام معظم رهبری تربت حیدریه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حوزه علميه سپاه امام رضا ع خراسان رضوی مشهد حوزه علميه سپاه امام رضا ع خراسان رضوی مشهد انقلاب اسلامی ایران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مقام معظم رهبری تربت حیدریه تربت حیدریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۵۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطفاء حریق یک واحد صنفی در تربت حیدریه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی؛ سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تربت حیدریه گفت: این حریق بامداد امروز سه شنبه (۴ اردیبهشت) در ساعت ۵:۲۲ دقیقه  روی داد که با تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ تیم های اطفاء حریق ایستگاه مرکزی بلافاصله به محل حادثه در خیابان ابوذر اعزام شدند.

حسین صادقی افزود: پس از حضور تیم های اطفاء حریق و بررسی صحنه، حریق به صورت کامل اطفاء شد.

 وی گفت: بررسی علت بروز حادثه به واحد کارشناسی سازمان ارجاع شد.

دیگر خبرها

  • وعده صادق اخلاقی‌ترین عملیات تاریخ نظامی جهان بود
  • «وعده صادق» اخلاقی‌ترین عملیات تاریخ نظامی جهان بود
  • اطفاء حریق یک واحد صنفی در تربت حیدریه
  • اقدام مهم مراجع تصمیم‌ساز برای رفع مشکلات ایثارگران
  • کشت ۱۵۰ هکتار کلزا در جلگه رخ تربت حیدریه
  • آغاز مسابقات مهارت لوازم اندازه گیری منطقه ای خراسان رضوی در حوزه نصب کنتور تکفاز
  • سپاه سدی آهنین در مقابل اهداف شوم دشمن است
  • تلاش برای ارتقای توانمندی بانوان در حوزه جهاد تبیین
  • سپاه نهادی برای پیاده کردن اهداف والای انقلاب اسلامی است
  • سپاه نهادی در جهت پیاده کردن اهداف والای انقلاب اسلامی است