Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، افشارچی استاندار زنجان در شورای برنامه ریزی استان زنجان بااشاره به اینکه در حال حاضر نرخ رشد سرمایه گذاری پائین است، گفت: بودجه ریزی بایستی مبتنی بر ردیف باشد.

او افزود:  در ۵۰ سال گذشته بودجه کشور بر اساس صادرات نفت بوده و همین امر موجب تزلزل در اقتصاد کشور شده که این رویه بایستی عوض شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 استاندار زنجان بااشاره به اینکه  بودجه باید در اختیار استان ها قرار گیرد، گفت: با تشکیل صندوق توسعه استان ها برخی اعتبارات و بودجه ها در اختیار مسئولین استانی قرار می گیرد.

استاندار زنجان ادامه داد: ۸ و ۷ دهم درصد برای رشد اقتصادی استان زنجان هدفگذاری شده که این میزان در کشور ۸ درصد است.

افشارچی بااشاره به توضیحات رئیس سازمان برنامه و بودجه مبنی بر اینکه در ۲ ماه گذشته خلق پول در کشور رخ نداده و تورم نقطه به نقطه کاهش نیافته است با بهره وری حداکثری و توجه به مسائل کلان استان و با همفکری و تشکیل تیمی واحد می‌توانیم گام مهمی برای توسعه استان زنجان برداریم.

بهره وری و استفاده صحیح از آب در حوزه کشاورزی از دیگر مسائلی بود که استاندار زنجان در جلسه امروز به آن اشاره کرد و افزود: برای حل مشکلات در حوزه های مختلف باید بخشی نگری را کنار گذاشته و به صورت تیمی به دنبال توسعه باشیم و در برنامه ریزی برای بهره وری و ایجاد اشتغال نگاه ها متفاوت باشد.

 

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استاندار زنجان رشد اقتصادی استاندار زنجان استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۵۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۳ برابری پرورش مرغ گوشتی در تهران

معاون استاندار تهران گفت: میزان خودکفایی تولید مرغ در استان تهران از چهار درصد به ۱۲ درصد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد علی‌مهری اظهار کرد: در حال حاضر بیش از ۱۲ درصد مصرف روزانه مرغ استان تهران در داخل استان تولید می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی برای احداث دو مگافارم در ری و فیروزکوه، افزود: برنامه‌ریزی اولیه برای احداث دو مگافارم در شهرستان ری و فیروزکوه انجام شده تا خودکفایی استان تهران به ۳۰ درصد افزایش پیدا کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با تاکید بر افزایش تولید خاطرنشان کرد: در سال گذشته ۱۹ واحد راکد مرغ‌داری استان تهران احیا شد که موجب افزایش جوجه‌ریزی از ۵۰۰ هزار قطعه به یک میلیون و ۷۰۰ هزار قطعه شد.

منبع: فارس

کد خبر 747811

دیگر خبرها

  • آسفالت ریزی ۵ کیلومتر از آزادراه زنجان قزوین به اتمام رسید
  • بودجه شهرداری‌های زنجان ۳ برابر شد
  • تمرکز شهرداری‌ها در ارزش‌افزوده تولید و ثروت باشد
  • رشد ۱۷ درصدی جوجه ریزی در واحدهای مرغداری سیستان وبلوچستان
  • وزارت اقتصاد پیشتاز رفع آفت تمرکززدایی باشد/ سرمایه ۴۳۵ هزار میلیاردی حبس شده در اصفهان
  • وزارت اقتصاد پیشتاز رفع آفت تمرکززدایی باشد/سرمایه ۴۳۵ هزار میلیاردی حبس شده در اصفهان
  • رشد ۳ برابری پرورش مرغ گوشتی در تهران
  • افزایش ۵ درصدی میزان مصرف گاز در زنجان
  • خراسان شمالی خود کفا در تولید گوشت سفید/افزایش ۲۶ درصدی جوجه ریزی در استان
  • وزیر کشور: استاندار جدید مازندران در حوزه اقتصاد متخصص است/ نوری: توجه جدی به اقتصاد دریا پایه خواهیم داشت