Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار بهادر اسماعیلی پیش از ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران از کشف ۴۲ کیلوگرم تریاک طی بازرسی از یک دستگاه کامیونت ایسوزو در استان قم خبر داد و گفت: در پیگیری‌های اطلاعاتی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مشخص شد یک قاچاقچی قصد دارد با کامیونت ایسوزو مقدار قابل توجهی مواد افیونی را از استان‌های جنوبی و پس از عبور از محور مواصلاتی استان قم به تهران منتقل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرمانده انتظامی استان قم با بیان اینکه پس از بررسی، موضوع در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت افزود: در ادامه مأموران با هماهنگی مقام قضائی استان به یکی از محورهای مواصلاتی اعزام و با کنترل تردد خودروهای عبوری، کامیونت ایسوزو را شناسایی و متوقف کردند.

وی با اشاره به اینکه راننده و سرنشین خودرو مذکور با بار قانونی پرتقال به یگان منتقل و طی بازرسی از کامیونت، ۴۲ کیلو و ۱۰۰ گرم تریاک در قالب ۷ بسته کشف شد، ادامه داد: متهمان به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی استان شدند.

کد خبر 5361901

منبع: مهر

کلیدواژه: قم فرماندهی انتظامی قم کشف تریاک هفته بسیج ویروس کرونا بوشهر بسیج آمار کرونا خطبه های نماز جمعه کرمانشاه گرگان عکس استانها لیگ برتر فوتبال ایران واکسن کرونا آلودگی هوا شیوع کرونا تبریز کامیونت ایسوزو استان قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۵۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری زوج سوداگر مرگ در شهر جدید مهستان

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی سلیمانی گفت: در راستای اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی و در پی دریافت اخباری مبنی بر فعالیت یک زوج در امر خرید و فروش مواد مخدر در شهر جدید مهستان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستورکار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی ساوجبلاغ افزود: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، مخفیگاه متهمان را شناسایی و با هماهنگی قضائی در عملیاتی غافلگیرانه این زوج سوداگر مرگ را دستگیر کردند. در بازرسی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر از منزل متهمان، ۸ کیلو و ۷۵۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

وی با اشاره به اینکه متهمان با تشکیل پرونده به همراه مواد مکشوفه تحویل مراجع قضائی شدند، از شهروندان خواست همواره نسبت به فعالیت افراد مشکوک در پیرامون محل سکونت خود حساس باشند و در صورت مشاهده اینگونه موارد، مراتب را در اسرع وقت از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6085575

دیگر خبرها

  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با تلاش پلیس قم
  • کشف و ضبط ۷۷ کیلوگرم مواد مخدر در راه‌های مواصلاتی استان همدان
  • دستگیری زوج سوداگر مرگ در شهر جدید مهستان
  • کشف ۸ کیلوگرم تریاک در ابهر
  • کشف ۳۹ کیلو تریاک از منزل یک قاچاقچی در فردوسیه شهریار
  • کشف ۱۷ کیلوگرم تریاک از مخفیگاه قاچاقچی سابقه‌دار
  • کشف ۲۶۰ کیلوگرم تریاک در هرمزگان
  • زمین گیر شدن سوداگران مرگ با ۲۶۰ کیلو تریاک
  • کشف احتکار مواد غذایی به ارزش ۱۸۱ میلیارد ریال در قم